niedziela, 1 marca 2015

NORMALNY STAN CZŁOWIEKA

Stan normalny człowieka to ciało oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. To myślenie jakie jest w naturze mózgu to myślenie oparte na prawdzie. Stan normalny człowieka to stan w którym człowiek nie wypowiada słów. Ten stan w którym człowiek nie wypowiada słów to rozum w mózgu, który nie zna słów. Człowiek z natury wypowiada prawdę, a zatem rozum jest oparty na decyzjach opartych na prawdzie. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i wygrywałam je dlatego ponieważ zawsze patrzę na przyczynę sporu, gdyż tam jest złoczyńca. Teraz też patrzę na przyczynę zaburzenia człowieka i wiem, że tym kto zaburzył człowieka jest ten kto posługuje się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu. Innym myśleniem jak jest w naturze mózgu posługuje się kłamca i jest to człowiek. Mózg wykazuje myślenie oparte na kłamstwie w innym miejscu jak myślenie oparte na prawdzie i na tym myśleniu ciało przeszło na złe funkcjonowanie. Bardzo ładnie pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że człowiek pod względem narzuconego myślenia funkcjonuje na innych systemach neurologicznych. Zatem te inne systemy neurologiczne to systemy neurologiczne funkcjonujące na myśleniu opartym  na kłamstwie. W wyniku myślenia narzuconego przez człowieka powstały w człowieku dwa rodzaje systemów neurologicznych oparte na dwóch rodzajach myślenia. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie i w wyniku narzucenia innego myślenia odczuwanie cierpi. Odczuwanie jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Na emocjach oparte jest nasze odczuwanie. Na innym myśleniu są inne emocje na jakich człowiek cierpi.
Tak, że odkryłam, że odczuwanie oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest szczęśliwe, a na nim zdrowe ciało i odkryłam, że na myśleniu narzuconym przez człowieka odczuwanie jest nieszczęśliwe i chore ciało. Wszystko zatem rozwiązałam.
Ludzie kłamcy doprowadzili do cierpienia ludzi ustanowieniem myślenia opartego na kłamstwie prawem. Ludzie wykonują to myślenie narzucone przez człowieka i na nim są pełne szpitale ludzi na całym świecie i wszędzie nieszczęścia. Sądy są oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka i wydanymi wyrokami w sprawie człowieka zadają cierpienie odczuwaniu stworzonemu na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu.
Myślenie oparte na prawdzie jest oparte na innej energii i myślenie oparte na kłamstwie oparte jest na innej energii. Ciało jest oparte na energii opartej na myśleniu opartym na prawdzie i jak człowiek kłamie to wprowadza do swojego ciała złą energię. Jak widać ja opierając się na prawdzie jestem dowodem na to, że na myśleniu opartym na prawdzie każdą sprawę się wyjaśnia. Rozwiązań nie ma na kłamstwie. Ludzie władzy nazwali narzucone przez nich myślenie że jest prawem i ludzie wykonujący to prawo cierpią.
Ludzie zajmujący się sporami wiedzą, że dwie strony kłócą się o to kto ma rację. Każda ze stron mówi, że to ona ma rację. Ja patrzę na przyczynę sporu i w sprawie Rosji trzymam się od początku stania po stronie Rosji. Spór wywołali ludzie, którzy namówili ludzi na Ukrainie ażeby wystąpili przeciwko Rosji mówiąc, że chcą iść do Unii Europejskiej. Ja mówię, że niech sobie każdy idzie gdzie chce i z tego powodu, że chce inaczej nie morduje ludzi. W czasie trwającego sporu ludzie oskarżają o różne inne sprawy, a na nie nie należy patrzeć, gdyż każdy spór musi być rozpatrzony oddzielnie. Każdego człowieka można oskarżyć przy pomocy słów opartych na kłamstwie i tym uczynić mu zło. Dlatego złoczyńca to człowiek opierający się na innych słowach jak są w naturze mózgu. Ludzie kłócą się pomiędzy sobą o słowa, a ja wskazuję, że na słowach jakie są w naturze mózgu nikt z nikim się nie kłóci i nie ma innego zdania. W naturze wszyscy mamy słowa swojego Stwórcy i są one takie same. Myślenie oparte na prawdzie to takie same u wszystkich myślenie.
W wyniku wymyślenia przez ludzi myślenia ludzie przeszli na wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie. Skutkiem tego jest powstały na tym myśleniu nieuczciwy człowiek, który jest chory psychicznie i ma chore ciało. Zajmująca się poznawaniem odkryć naukowych o podświadomości prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości i że podświadomość podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Jakim jest to nieznane ludziom myślenie pokazuje odkrycie naukowe, które mówi, że mamy prawdomówny mózg i że dla tego prawdomównego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Nasza natura to podświadomość i w naszej podświadomości pojawiło się narzucone przez człowieka myślenie oparte na kłamstwie. W wyniku przejścia ludzi na myślenie oparte na kłamstwie na ziemi pojawili się ludzie złoczyńcy. W wyniku przejścia ludzi na wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie pojawili się na ziemi ludzie ofiary. Złoczyńca i ofiara to ludzie posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie. Nasz Stwórca wystąpił przeciwko ludziom stojącym na czele organów opartych na narzuconych słowach: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Ci stojący na czele tych organów Kajfasz, Piłat i Herod wydali wyrok śmierci na swojego Stwórcę. Stwórca swoją śmiercią wskazał ludziom na to, że człowiek narzucający słowa to złoczyńca. Odkrycia naukowe w tej chwili pokazują, że najbardziej domagał się wydania wyroku śmierci na Jezusa stojący na czele kościoła Kajfasz. Obrazy w kościołach z napisami, że Jezus to Bóg i że jest miłością są dowodami na to, że ludzie kościoła do dzisiaj wiedzą, że Jezus to był Bóg i wiedzą, że jest On miłością. Odkryłam, że myślenie oparte na prawdzie jest oparte na odczuwaniu miłości. Odkryłam, że jak spotkałam człowieka mówiącego prawdę to czułam miłość.Odkryłam, że spotkanie człowieka mówiącego prawdę wywołuje u nas odczuwanie miłości. Ludzie kościoła mówią "uczmy się miłości" i mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a zatem funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Człowiek sam zadaje sobie cierpienie myśleniem opartym na kłamstwie, gdyż ciało jest oparte na prawdzie. Nasz Stwórca stworzył nas w sposób doskonały, gdyż na swoim opartym na prawdzie myśleniu, ale w mózgu przyjmuje też myślenie narzucone przez człowieka i to myślenie narzucone przez człowieka ma inne odczuwanie. Odkryłam, że odczuwanie na myśleniu opartym na kłamstwie to odczuwanie złoczyńcy i jest to odczuwanie oparte na złych emocjach. Mózg oddziela myślenie kłamcy od prawdomównego, a systemy neurologiczne oddzielają odczuwanie kłamcy i wykonującego myślenie kłamcy.
W wyniku narzucenia myślenia powstał człowiek kłamca ze złymi emocjami i powstał cierpiący człowiek na wykonywaniu myślenia opartego na kłamstwie. To stąd jest w człowieku druga osobowość która jest złą osobowością. Ta zła osobowość jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Ta osobowość zła żyje tak długo jak długo nie uśmierci swojej naturalnej osobowości. Uśmiercania dokonuje się złą energią jaką ma w systemach neurologicznych osobowość oparta na kłamstwie.
Człowiek chcąc powrócić na energię na jakiej oparte jest życie musi posługiwać się myśleniem na jakim oparte jest życie. Zatem musi człowiek powrócić do tego nieznanego mu myślenia opartego na prawdzie na jakim jest stworzony. Człowiek musi czytać to co jest oparte na prawdzie. Ja tak zrobiłam i należy czytać to co ja piszę, gdyż ja rozwiązuję każdy problem. Wiedzą jaką ja byłam zainteresowana to wiedza Marii Szulc, Zygmunta Freuda, Włodzimierza Sedlaka, Alberta Einsteina, Adama Mickiewicza, Williama Szekspira i wielu innych ludzi opierających się na prawdzie. Ci ludzie też weszli w myślenie oparte na kłamstwie i ja też weszłam. To moje wejście w myślenie oparte na kłamstwie na jakim ludzie ustanowili swoje inne prawo jak prawo Stwórcy powodowało, że pisałam do ludzi narzucających myślenie, że na nim cierpią ludzie. Zobaczyłam, że ludzi wydających rozporządzenia w sprawie ludzi nie obchodzi, że ktoś cierpi na ich myśleniu. Zobaczyłam, że nie obchodzi to ludzi kościoła do których też pisałam. Zobaczyłam, że ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z innego myślenia jak myślenie Boga. Oczywiście najbardziej przyczyniły się do rozwiązania przeze mnie funkcjonowania człowieka odkrycia naukowe. Stan odkryć naukowych jest dzisiaj taki, że wszystko mogłam rozwiązać. Zobaczyłam, że ludzie w organach przeciwko którym wystąpił Jezus są świadomie czyniącymi zło, gdyż nie dali Nagrody Nobla Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie, że w mózgu jest inne myślenie jak naturalne i że ma ono systemy neurologiczne na jakim psychika i ciało są chore. Nie tylko ci Naukowcy nie otrzymali Nagrody Nobla za to najważniejsze dla wszystkich ludzi odkrycie, że cierpią na myśleniu opartym na kłamstwie, ale w Polsce przestało być słychać o Zastępcach Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy zareagowali na przedstawiane przeze mnie myślenie na jakim oparta jest anatomia. Dostawałam od tych dyrektorów pisma z wyrazami szacunku i uznania i przysyłali mi zapytania czego od nich oczekuję. Natomiast nowa Dyrektor przysłała mi dwa pisma, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka na jakim człowiek cierpi i umiera.
Jezus wiedział, że występuje przeciwko świadomym złoczyńcom. To przerażająco złe zachowania ludzi wobec Stwórcy który dał im życie. Ci ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu ustanowili na ziemi prawem myślenie do okradania i wszelkiego rodzaju innego zadawania cierpienia i śmierci odczuwaniu.
Ludzie powymyślali tyle kłamstw, że trzeba bardzo uważać ażeby nie przeczytać kłamstwa i nie wprowadzić sobie go do mózgu. Na myśleniu opartym na prawdzie my naturalnie odrzucamy myślenie oparte na kłamstwie. Jeśli człowiek ma w mózgu kłamstwo to jemu pod tym względem zgadza się kłamstwo. Dojść do ustanowienia kłamstwa prawem i mówić, że dla człowieka kłamstwo jest prawem to przerażający stan człowieka. To aż dziwne, że ludzie tak długo żyją. Widać jak silną jest energia na jakiej jesteśmy stworzeni.
Powrót człowieka na energię życia jest poprzez powrót na myślenie oparte na prawdzie. Człowiek musi mieć w mózgu tylko rozwiązane sprawy. Każdy problem jest zaburzeniem mózgu i odczuwania. Problem jest oparty na kłamstwie. Jak przywrócimy się na myślenie oparte na prawdzie to wszystko rozumiemy. Myślenie oparte na prawdzie jest oparte na rozumianym myśleniu. Dlatego Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Nierozumiane myślenie to myślenie oparte na kłamstwie i na nim jest oparty umysł nieświadomy na jakim opiera się kłamca. Trzeba wyjść z tego myślenia opartego na kłamstwie. Jak wyjdziemy z myślenia opartego na kłamstwie to trzeba powtarzać słowa "mówię prawdę". Te słowa "mówię prawdę" są naturalnymi dla człowieka i one przywracają zaburzenia w człowieku do stanu energii opartej na prawdzie. Zaburzenia w człowieku są oparte na złej energii. Zaburzyliśmy ciało posługiwaniem się myśleniem opartym na kłamstwie i jak wrócimy na myślenie oparte na prawdzie to wtedy energia nas słucha. Ludzie z okresu Starożytności mówią, że trzeba szukać odpowiednich słów. Szukałam i odnalazłam, że to słowa "mówię prawdę".

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz