poniedziałek, 18 maja 2015

BANDYCI MÓWIĄ, ŻE WALCZĄ Z PRZEMOCĄ

Bandyci mówią, że walczą z przemocą, a przemoc stosują na wielką skalę przy pomocy wymuszania uznawania ich myślenia do stosowania przemocy za prawo. Pisałam do dziennikarzy zajmujących się pokazywaniem programów o stosowaniu przemocy, że przemoc jest stosowana przy pomocy wymuszania wykonywania myślenia zapisanego jako prawo. Ci dziennikarze mają ode mnie setki pism w których przedstawiam o stosowanej przemocy przy pomocy prawa. Ludzie zapraszani do programu "Sprawa dla reportera" widząc cierpienie zadane ludziom przy pomocy prawa mówią, że trzeba zmienić prawo, ale go nie zmieniają. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, ale przepisów przy pomocy których okradziono moich klientów nie zmieniono. Za to Sędziowie Naczelnego Sądu Administracyjnego wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania czynności na myśleniu przy pomocy którego wygrywałam wszystkie sprawy. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że ludzie mają zmienioną anatomię na wykonywaniu czynności na myśleniu ludzi bandytów, którzy swoje myślenie nazwali dla stworzeń Boga prawem. Wskazuję, że to myślenie bandytów mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja wskazuję, że to myślenie do rozbieżnych celów to stosowanie przemocy na psychice opartej na wolności w mózgu. Pisałam do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania narzuconego myślenia, ale to nikogo nie obchodziło. Z programu "Szkło kontaktowe" otrzymałam wiadomość, że moje myślenie jest niepożądane. To myślenie jakie jest pożądane pokazują ludzie prowadzący ten program, że jest myśleniem wybranych ludzi. Inni dziennikarze prowadzący programy też to mówią. W naturze mózgu nie ma myślenia wybranych ludzi. W naturze mózgu wszyscy ludzie mają takie same myślenie. Przy pomocy innego myślenia jak jest w naturze mózgu stosuje się na psychice przemoc. To myślenie do stosowania przemocy jest pożądane dla ludzi władzy i ludzi wykonujących ich myślenie. Ja piszę przez bardzo wiele lat, że naturalnym dla ludzi jest myślenie oparte na ugodzie i że encyklopedie mówią, że warunkiem umowy jest zgodna wola, ale to nie obchodzi ludzi przemocy. Prawo oparte jest na wyrażaniu z ludźmi niezgodnej woli. Niezgodna wola jest oparta na wymuszaniu wykonywania woli narzucającego myślenie. Sądy wymierzają ludziom kary za nie wykonywanie woli człowieka który w umowie narzuca wolę. Ja wskazuję, że ten narzucający w umowie wolę człowiek to złodziej. Zgodnie z prawem jest okradać ludzi. Z tego okradania ludzi dobrze żyją ludzie narzucający wolę i kupują broń do zabijania ludzi im nieposłusznych. Człowiek narzucający wolę wymusza posłuszeństwa. Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili chcą ażebym była posłuszna ludziom władzy, a ja odbierałam pieniądze ukradzione ludziom przez ludzi władzy. Ludzie władzy kościoła za nieposłuszeństwo wyrzucili księdza Wojciecha Lemańskiego. Dziennikarze w prowadzonych programach mówią jakby wymuszanie posłuszeństwa było normalne, gdyż mówią, że ksiądz Wojciech Lemański jest nieposłuszny władzom kościoła. Ksiądz Wojciech Lemański odwołał się do władz Watykanu, a oni też mu napisali, że ma wykonywać wolę ludzi władzy kościoła.
Ludzie władzy w wielu krajach ustanowili ustawę o przeciwdziałaniu przemocy, a ustawa ta jest oparta na słowach do stosowania przemocy. Ci ludzie piszą, że nie wolno stosować przemocy, a stosują wymuszaniem wykonywania woli władzy.
Stwórca nie wystąpiłby przeciwko narzuconemu myśleniu gdyby ludzie byli na nim stworzeni. Jezus jasno wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa: ustawodawcy opartemu na narzuconych słowach, wymiarowi sprawiedliwości opartemu na narzuconych słowach i kościołowi opartemu na narzuconych słowach. Ja odkryłam, że Stwórca wystąpił przeciwko ludziom stosującym przemoc. Wskazuję dzisiaj ludziom na ich zmienioną psychikę i ciało które stały się cierpiącymi na wykonywaniu myślenia do stosowania przemocy. Niewyobrażalna ilość ludzi bandytów i to znęcających się nad odczuwaniem przez wiele wieków.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz