wtorek, 12 maja 2015

GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA JEST WIEDZĄCA

Grawitacyjna siła życia jest oparta na zrównoważonej energii. Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata są oparte na zrównoważonej energii. Na tej zrównoważonej energii jest oparte nasze ciało. Naruszenie tego ciała powoduje powstanie innej siły jaką jest zła grawitacyjna siła która niszczy życie. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że zła grawitacyjna siła jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że ta zła grawitacyjna siła pochodzi od ludzi i że jest ona w ludziach którzy mają w mózgu narzucone słowa. Odkryłam, że zła grawitacyjna siła we wszechświecie jest oparta na wszystkich narzuconych słowach przez ludzi. Naukowcy mówią, że tej złej grawitacyjnej siły jest 73%. Naukowcy mówią, że mało znają gdyż znają tylko grawitacyjną siłę opartą na stanie rzeczywistym, a ja mówię, że całe szczęście, że ci Naukowcy nie chcą poznać grawitacyjnej siły opartej na narzuconym myśleniu przez ludzi, gdyż stali by się nienormalni. Na złej grawitacyjnej sile człowiek jest nienormalny. Ta nienormalność człowieka to nienormalne odczuwanie, które przeszło pod władzę złej grawitacyjnej siły. Zła grawitacyjna siła jest oparta na myśleniu narzuconym przez ludzi i Albert Einstein widać, że bardzo dobrze widzi, że to sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Te sposoby myślenia są oparte na kłamstwie, gdyż grawitacyjna siła życia jest oparta na prawdzie. Albert Einstein nie miał jeszcze dowodu na złą grawitacyjną siłę, że oparta jest na sposobach myślenia ludzi. Albert Einstein to bardzo mądry człowiek, który wie mimo, że nie znał odkrycia naukowego, że mózg wykazuje narzucone słowa, że to rozbieżne cele i że te rozbieżne cele mają swoje systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że zła grawitacyjna siła jest oparta na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach przez człowieka. Każdy człowiek który ma w mózgu narzucone słowa ma w sobie systemy neurologiczne zajmujące się tymi słowami i na nich ma w sobie złą grawitacyjną siłę, która uśmierca jego życie. Tyle mamy ludzi kłamców, że Naukowcy mówią, że nie ma możliwości utrzymania życia na ziemi. Większość z ludzi ma tak silne przekonania oparte na kłamstwie, że już mimo to, że przedstawiam dowody naukowe na to, że cierpienie i śmierć są oparte na kłamstwie to oni dalej wykonują czynności na myśleniu opartym na kłamstwie. Takich przekonań opartych na kłamstwie nie mieli dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w roku 2011, gdyż pisali co jakiś czas pytając mnie czego od nich oczekuję. Ja wskazuję jak na śmierć prowadzą świat ludzie władzy i kościoła. Do wymiaru sprawiedliwości też napisałam ogromne ilości pism i widać, że też mają przekonania oparte na kłamstwie. Wskazuję, że z zatopionej Atlantydy pozostała garstka ludzi, ale grawitacyjna siła wiedziała, że oni mają żyć. Życie jest oparte na grawitacyjnej sile życia i ci ludzie mają w sobie energię życia. Naukowcy mówią, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam źli ludzie, a ja wskazuję, że ci źli ludzie są oparci na sposobach myślenia ludzi i mieli w sobie tyle złej grawitacyjnej siły, że w którymś momencie ona się kumuluje i dokonuje zniszczenia życia. Albert Einstein tą kumulującą się złą grawitacyjną siłę widzi i widzą Naukowcy którzy mówią, że ta siła pędzi jak oszalała. Ja natomiast mówię, że grawitacyjna siła życia jest stała. Człowiek na grawitacyjnej sile życia ma stałe ciało oparte na stałej energii jaka jest zrównoważoną energię. Ludzie na sposobach myślenia opartych na kłamstwie utracili rozum i nie można do nich przemówić. " Z programu "Szkło kontaktowe" otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane. To co jest pożądane dla ludzi ze "Szkła kontaktowego" to myślenie jakim posługują się ludzie którzy kłamią. Nikt jeszcze nie widział przywódcy władzy ażeby był oparty na myśleniu na jakim oparty jest rozum. Myślenie na jakim oparte jest prawo jest nierozumiane, a nierozumianym językiem mówią oszuści.
Grawitacyjna siła życia jest oparta na wiedzy, a zła grawitacyjna siła jest oparta na braku rozumu. Ludzie wypowiadający niezrozumiałe słowa są oparci na ciemnej energii na jakiej oparta jest zła grawitacyjna siła. Ci ludzie są ciemni i dlatego Naukowcy odkryli ciemną materię i ciemną energię. Ciemny człowiek jak się dzieje zło to wrzeszczy, ale myśleniem na jakim się wie nie chce się posługiwać. Przerażająca ilość ciemnych ludzi. To na myśleniu do oszukiwania jest ta przerażająca ilość ciemnych ludzi.
Występowałam zawsze przeciwko ustanowionemu prawu i wygrywałam wszystkie sprawy, a o stanie ciemnoty ludzi świadczy 99,5% przegranych spraw z myśleniem władzy. Albert Einstein mówi ażeby nie zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę, a Sędziowie z Naczelnego Sądu Administracyjnego mówią, że na rozumie należy mi zabrać uprawnienia do wykonywania na ziemi czynności. Do kogo zatem można przemówić. Do ludzi kościoła na pewno nie. To co mówią ludzie kościoła tego nikt nie rozumie, a jesteśmy stworzeni na rozumianym myśleniu.  Moi klienci mówili, że przychodzą do mnie po pomoc dlatego ponieważ nie rozumieją języka prawniczego. Ja mówię, że do oszustów się nie przemówi i ludzie którzy rozumieją o czym piszę niech robią wszystko ażeby wyjść z nierozumianego myślenia. Grawitacyjna siła życia jest rozumiejąca i jak posługujemy się jej myśleniem to ona przywraca nas do normalnego dla niej stanu opartego na zrównoważonej energii.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz