wtorek, 5 maja 2015

JEZUS SWOJĄ ŚMIERCIĄ WSKAZAŁ, ŻE NA CZELE MYŚLENIA OPARTEGO NA KŁAMSTWIE STOJĄ BANDYCI: HEROD, KAJFASZ I PIŁAT

Skutki myślenia mamy w swoim ciele. Nasze ciało jest oparte na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ludzie bandyci wprowadzili na ziemi myślenie oparte na kłamstwie na jakim zrobili sobie stworzenia Boga swoim służącymi. Ludzie zgodzili się na przejście wykonywania myślenia opartego na kłamstwie i mają tego skutek jakim jest cierpienie psychiki i opartego na odczuwaniu ciała. Wielu z ludzi nie może wytrzymać psychicznego bólu opartego na myśleniu opartym na kłamstwie i popełnia samobójstwa. Wszystkie ciała ludzi zachorowały od wykonywania czynności na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie bandyci nie wiedzieli, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że to na wykonywaniu narzuconego przez nich myślenia zmieniła się anatomia gdyż nie dostałby Nagrody Nobla tak jak nie dostali Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie, że mózg wykazuje narzucone myślenie, że jest do rozbieżnych celów i że zajmują się nim systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na kłamstwie człowiek jest na energii śmierci. Ludzie bandyci zareagowali na moje odkrycie, gdyż kiedy napisałam m.in do Uniwersytetu Carnegie Mellon który brał udział w odkryciu naukowym, to przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Stało się to od momentu w którym napisałam, że myślenie na jakie mózg robi sprzeciw to wypowiadane słowa. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Emocje to odczuwanie, a zatem odczuwanie nie istnieje bez myślenia na jakim oparty jest rozum. To myślenie na jakim oparty jest rozum Naukowcy odkryli, że wypowiadamy jako prawdę. Ludzie bandyci też spowodowali, że Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 zostali wymienieni na nową Dyrektor, która przysłała mi dwa pisma w których pisze, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka, że uśmierca życie człowieka. Dyrektorom poprzednim się zgadzało i przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i pytali czego od nich oczekuję. Dyrektorzy ci chcieli zdrowia ludzi gdyż co jakiś czas przysyłali mi pismo z pytaniami czego od nich oczekuję. To moje oczekiwanie to oczywiście wykonywanie myślenia opartego na prawdzie na jakim ciało i psychika są zdrowe. Cały czas jak widać ludzie bandyci kpią sobie ze Stwórcy i ludzi którzy zgodzili się wykonywać ich myślenie oparte na kłamstwie. Za tą pracę dla bandytów ludzie mają co jakiś czas ich mordowanie za pieniądze zabrane ludziom. Ludzie bandyci mają uznanie u bardzo wielu ludzi których bandyci wynagradzają i przyznają im nagrody z pieniędzy jakie zabrali ludziom. Zabieranie pieniędzy to stosowanie przemocy. Ludzie przechodząc na opieranie się na kłamstwie nabyli ciemnoty i tak jak pies Iwana Pawłowa wykonują wolę złoczyńców. Iwan Pawłow zrobił to dla nauki, a ludzie bandyci to wykorzystali i zrobili sobie z ludzi służących pracujących na nich którzy nabyli takiego posłuszeństwa, że jak ogłoszą wojnę i wydadzą rozkaz to posłuszny staje ażeby go rozstrzelać. Ci  bandyci kpią sobie z ostrzeżenia Alberta Einsteina, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Złoczyńcy wiedzą, że ludziom trzeba pokazywać, że wierzy się w Boga i że wiedzą, że Albert Einstein to wielki człowiek, ale nie mają zamiaru wykonywać Ich myślenia. Włosi w jednym z filmów dokumentalnych dobrze widzą, że Watykan flirtuje z władzą. W Polsce Arcybiskup Stanisław Gądecki na Jasnej Górze mówi, że to grzech nie wybierać władzy, a kandydat na Prezydenta Pan Duda stoi na ambonie i przemawia z niej do ludzi. W modlitwie "Ojcze nasz" mówią "Bądź wola Twoja". Na myśleniu Boga ludzie są wolnymi, a nie służącymi ludzi władzy i kościoła.
Zdziwiona byłam, że jestem sama w moim nie zgadzaniu się z ustanowionym przez ludzi prawem. Wszyscy jesteśmy stworzeni na takim samym myśleniu opartym na prawdzie, a człowiekowi opartemu na prawdzie nie zgadza się kłamstwo. Dziękuję za wspieranie mnie podziękowaniami przez Uniwersytet Cambridge. Widać, że tam nie udało się wprowadzić kłamcy który nie przysyłałby mi podziękowań. Okropne kim są ludzie. Za otrzymanie życia, rozumu, wspaniałego odczuwania być bandytą to wstrętne. Konstrukcja człowieka jest doskonała i kłamca funkcjonuje na złej energii na jakiej ma odczuwanie swojego kłamstwa i spotyka go zło jakie nosi w swoim mózgu. To u kłamców Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że mają zmienioną anatomię, a ja odkryłam, że na anatomię złoczyńców.
Bandyci zobaczyli, że ja piszę, że ludzie z około stu krajów świata czytają na moim blogu i spowodowali zaburzania w połączeniu z oprogramowaniem ażebym uważała, że tylko kilku ludzi czyta o moim odkryciu funkcjonowania człowieka. Po ziemi chodzą ludzie kanalie. Te kanalie funkcjonują na myśleniu jakim posługują się kanalie. Dla Naukowców Fizyków wybudowali urządzenia za miliardy euro zabrane ludziom ażeby szukali energii śmierci w naturze wszechświata. Na moje odkrycie, że energia śmierci jest w ludziach którzy mają w mózgu myślenie oparte na kłamstwie nie ma reakcji. Tak opanowali świat bandyci i złodzieje.  

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz