sobota, 23 maja 2015

LUDZIE USTANOWILI DLA MÓZGU PRAWO, A MÓZG ICH UZALEŻNIŁ OD NARZUCONYCH SŁÓW

W naturze mózgu jest myślenie jakie wypowiadamy jako prawdę. Na tym myśleniu jest oparte funkcjonowanie naszego ciała. Stan natury mózgu to mózg który nie zna słów. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a więc na słowach jakie są w naturze mózgu mamy rozum. Jak wypowiadamy te słowa jakie są w naturze mózgu to stan naszego ciała jest utrzymywany. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a zatem nasze naturalne odczuwanie nie istnieje bez wypowiadania słów na jakich oparty jest rozum. Polska uczona prof. Maria Szulc zajmowała się poznawaniem odkryć o podświadomości i odkryła, że myślenie jakie jest w podświadomości jest ludziom nieznane i że podświadomość bezwiednie podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Odkryłam, że to nieznane ludziom myślenie jakie jest w podświadomości to myślenie Stwórcy podświadomości. Zajęłam się wiedzą Marii Szulc o podświadomości i wybitnych lekarzy psychiatrów Zygmunta Freuda i Karola Junga i wiedzą wielu innych mądrych ludzi. Mądry człowiek to człowiek który ma rozum, a człowiek który ma rozum posługuje się słowami na jakich oparty jest rozum. Te słowa na jakich oparty jest rozum to wypowiadane przez nas naturalne słowa oparte na prawdzie. Maria Szulc pisze, że myślenie podświadomości jest ludziom nieznane, a ja odkryłam, że ludzie je znają tylko nie chcą się nim posługiwać. Odkryłam, że ludzie nie chcą posługiwać się myśleniem opartym na prawdzie dlatego ponieważ chcą oszukiwać. Inne myślenie jak jest w naturze podświadomości to myślenie do oszukiwania. W roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Natychmiast wiedziałam, że to myślenie oparte na kłamstwie i że na nim jest ustanowione prawo i wiedziałam, że skutkiem tego prawa są problemy. Występowałam przed sądami i wygrywałam wszystkie sprawy ponieważ każdy przepis jest oparty na kłamstwie. Chciałam żeby problemy ludzi były rozwiązane i dopisywałam w pismach do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy opierali się na naturalnej dla nas uczciwości. Skutek był taki, że wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wtedy wiedziałam o co chodzi i napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Ja opieram się na prawdzie, a prawo oparte jest na kłamstwie i stąd nasze niezgodne myślenie. Gdyby żyła  Maria Szulc to pokazałabym jej wygrane przeze mnie sprawy w tym samym sądzie który przeciwko mnie wystąpił i udowodniłabym jej, że ludzie znają myślenie oparte na prawdzie. Sędziowie się ze mną zgadzali ale do czasu jak się przyznałam, że opieram się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Nie należy się dziwić, że Albert Einstein mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Słowa są oparte na energii. Nasze ciała to energia i ona utrzymuje się na słowach jakie są w mózgu. Wypowiadanie przez ludzi słów opartych na kłamstwie spowodowało, że ciała ludzi znalazły się na złej energii. Na złej energii ciała zaczęły cierpieć i umierać.
Mózg narzucone słowa wykazuje w innym miejscu w mózgu jak słowa które są w naturze mózgu i na tym innym stanie jest zła energia wprowadzona w ciało. Myślenie nie istnieje bez odczuwania, gdyż energia jest czująca. Myślenie oparte na kłamstwie stworzyło złe odczuwanie, gdyż na energii opartej na kłamstwie. Stąd prawie wszyscy ludzie chorzy. Przyczyną chorób jest przejście człowieka na funkcjonowanie na odczuwanie oparte na kłamstwie.
Ludzie opowiadają, że czekają na powtórne przyjście na ziemię Jezusa ażeby im powiedział o co chodzi, a ja nie spotkałam żadnego człowieka kościoła, władzy i wymiaru sprawiedliwości, ale i prawie wszystkich ludzi ażeby chcieli się opierać na myśleniu Stwórcy na jakim ciało jest zdrowe. Składam ukłon w stronę ludzi którzy czytają to co piszę, gdyż każdy człowiek opierający się na prawdzie chce czytać to co jest oparte na prawdzie. Źli ludzie czasem też czytają i nie podoba im się to gdyż oni uważają, że są w swoim świecie. Tych przekonań, że są u siebie nabyli na myśleniu do oszukiwania. Ludzie kłamcy robią sprzeciw na moje myślenie, a swojego Stwórcę za Jego myślenie przybili do krzyża żeby cierpiał i umarł. Stwórca swoją śmiercią pokazał, że ludzie narzucający słowa są złodziejami i bandytami. Ludzie na narzuconych słowach ustanowili prawo w nie swoim świecie, a tak robią złodzieje. Bandyta to człowiek, który zadaje cierpienie, a oszukiwanie naszej prawdomównej natury to zadawanie jej cierpienia. Nie trzeba się godzić na wykonywanie myślenia do oszukiwania, gdyż na tym myśleniu nasze ciało cierpi i umiera. Zatem na ziemi ciągle istnieje prawo złodziei i bandytów którzy ustanowili w świecie w którym mieli możliwość urodzenia się swoje prawo. Jasnym jest, że jeśli na Czyimś mieniu ustanawia się prawo to trzeba użyć myślenia do oszukiwania. Nie wiedziałam, że myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu trzeba odkrywać, ale zadowolona, że je odkryłam myślałam, że już ludzie będą się nim posługiwali i będzie raj na ziemi. Pomyliłam się mocno. Nigdy bym nie przypuszczała, że ludzie są tak złymi, że jeszcze zrobili starania ażeby ludzie się nie dowiedzieli o odkryciu naukowym które pokazuje, że wykonywanie prawa uśmierca ludzi. Z Ministerstwa Zdrowia zajmującego się niby zdrowiem usunięto dyrektorów którzy chcieli opierania się na myśleniu jakie przedstawiałam. Ci lekarze musieli dobrze znać anatomię, że im się zgadzało to co ja piszę o myśleniu na jakim oparta jest anatomia. Stwierdziłam, że ciągle są na ziemi ludzie bandyci którzy w świecie Stwórcy wymuszają wykonywania ich woli. To bandyta chce ażeby wykonywać jego wolę, gdyż nie stworzył ludzi, a wymusza od nich wykonywania jego myślenia. Psychika i ciało są oparte na myśleniu Stwórcy psychiki i ciała i wykonywanie woli wymuszanej przez źle zachowujących się ludzi powoduje, że psychika i ciało cierpią i umierają. To jeszcze mało, gdyż ludzie na narzuconych słowach są nienormalni. Ten nienormalny stan jest różny gdyż w zależności od ilości kłamstwa w mózgu. Na przestrzeni dziejów zawsze kiedy były wojny czy to polityczne czy religijne to były one prowadzone przez ludzi wymuszających wykonywania ich woli. Człowiek wymuszający wykonywania jego woli to psychopata, a psychopata to złoczyńca.
Napisałam już dużo o złych ludziach jakimi są ludzie narzucający wolę i o cierpieniu i śmierci ludzi wykonujących wolę złych ludzi. Jesteśmy energią, a energia oparta jest na myśleniu. Jeśli człowiek ma dużo w mózgu kłamstwa to już staje się złoczyńcą i chce czynić zło. Złoczyńca chce zadawać cierpienie i obiecuje góry złota ażeby tylko złapać ofiarę która przejdzie na jego myślenie. Jak człowiek przechodzi na myślenie psychopaty to jego odczuwanie przechodzi pod władzę złoczyńcy. Wielu ludzi złoczyńców wie, że jak chcą zdobyć jakąś kobietę to pracują nad tym jak Agent Tomek nad Posłanką z konkurencyjnej partii aż spowoduje, że ona uwierzy, że ją kocha a wtedy już ona robi to co on chce. Ci ludzie złoczyńcy zobaczyli, że można oszukiwać odczuwanie, a ja im pokazuję, że oszukali też swoje odczuwanie i znaleźli się pod władzą narzuconych przez siebie słów. Tak samo jest ze złodziejstwem, gdyż jeśli się ukradnie raz to wchodzi się pod złe odczuwanie oparte na słowach przy pomocy których dokonało się kradzieży. Im więcej powtarzanego złodziejstwa tym większy złodziej. Złodziej jest oparty na słowach do okradania. On przy pomocy słów okradał. Dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja do tego dodaję, że od wykonywania czynności na narzuconych słowach. Zmieniona anatomia to zmienione odczuwanie. Odczuwanie się zmienia na narzuconych słowach. To samo jest z bandytami mordującymi ludzi. Andres Brevik który wystrzelił około 70 ludzi musiał to robić w poprzednim swoim pobycie na ziemi. Człowiek który mówi tylko prawdę nie strzela do ludzi. Jest to w żadnym przypadku niemożliwe. Pokazuję jak człowiek przechodzi pod władzę odczuwania w wyniku narzucenia słów. Odczuwanie wszystkich ludzi jest uzależnione od narzuconych słów w mózgu. Ludzie wykonują prawo ludzi i wykonują je na słowach ludzi władzy i zadają swojemu odczuwaniu cierpienie i śmierć. Systemy neurologiczne które zajmują się narzuconymi słowami to odczuwanie pod władzą narzuconych słów. Pod władzą narzuconych słów jest kłamca i wykonujący wolę kłamcy.
W naturze mózgu odczuwanie jest w równowadze z myśleniem jakie jest w naturze mózgu, a narzucone słowa wyrzuciły człowieka ze stanu życia w równowadze.
Odkryłam, że mózg reaguje na narzucone słowa, a energia bierze pod swoją władzę narzucone słowa. To na energii oparta jest równowaga w człowieku. To człowiek narzuceniem słów zburzył tą równowagę w energii. To energia trzyma w równowadze odczuwanie z myśleniem. To człowiek narzuceniem słów zaburzył w sobie równowagę i cierpi. Jak człowiek chce powrócić do stanu równowagi to musi naprawić wyrządzone zło przy pomocy kłamstwa, a człowiek który cierpi musi zrobić sprzeciw na narzucone słowa przez kłamcę, a nie je wykonywać.
Nie ma możliwości oszukania mózgu. Złoczyńca wypowiada inne słowa jak są w naturze mózgu. Są to słowa złe ponieważ są oparte na złej energii. Słowa jakie są zapisane w ustanowionym prawie to słowa złoczyńców. Niezrozumiałe słowa jakimi mówią złoczyńcy są również w prawie kościoła. Każdy człowiek, który wypowiada niezrozumiałe słowa to złoczyńca. Inna psychika jak naturalna oparta jest na słowach złoczyńcy.
Odkryłam doskonały porządek w mózgu i bałagan w ludzkich mózgach opartych na kłamstwie.
Albert Einstein mówi, że w energii natury jest  uporządkowanie. Ja mówię, że w naturze mózgu jest uporządkowanie oparte na decyzjach opartych na prawdzie. Te dwa uporządkowania są oparte na równowadze w energii. Naukowcy Fizycy mówią o wielkim bałaganie w energii i wręcz o chaosie, a ja mówię o wielkim bałaganie w myśleniu zapisanym jako prawo ludzi. Albert Einstein mówi, że energia jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja wskazuję, że to myślenie ludzi to wykonywanie myślenia opartego na kłamstwie. To energia oparta na kłamstwie jest przyczyną cierpienia i śmierci.
Chaos w energii we wszechświecie jest spowodowany przez ludzi kłamców i w sobie też mają bałagan w energii. Odkryłam, że bałagan w energii jest oparty na bałaganie w mózgu i że porządek w energii jest oparty na porządku w myśleniu.
Ludzie dostali mózg w stanie opartym na prawdzie i ciała oparte na porządku w energii. Ludzi oszustów jest tyle, że na ziemi wprowadzili jako prawo myślenie do oszukiwania. Człowiek który oszukuje to człowiek który nie ma wiedzy. Ludzie na myśleniu opartym na prawdzie mają wiedzę. Mózg prawidłowo wykazuje myślenie oparte na bałaganie, że to myślenie oparte na braku rozumu. To u ludzi z bałaganem w wydawanych decyzjach jest bałagan w energii. Na bałaganie w energii cierpi psychika, gdyż jest oparta na porządku w energii. Wojny są tylko u ludzi którzy nie mają wiedzy. Ustanowić prawem myślenie do oszukiwania to już kompletny brak rozumu. Ludzi którym prawo oparte na kłamstwie się zgadza jest bardzo dużo. Ci ludzie nie mają wiedzy i zastępują ją władzą. Człowiek który ma wiedzę nie wydaje rozkazów ludziom.
O wszystkim decyduje mózg. Zaburzony mózg ma człowiek który nie ma rozumu. Stwórca dał nam mózg oparty na rozumie. Mają ludzie przed sobą porządkowanie decyzji w mózgu, gdyż inaczej nie mają rozumu i ich odczuwanie jest uzależnione od słów przy pomocy których wprowadzili w energii bałagan.
Otrzymaliśmy mózg oparty na rozumie i on ma taki być. Bez wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu w mózgu jest rozum.
Serdecznie pozdrawiam ludzi którzy mają rozum. Ci ludzie mają też wspaniałe emocje.

                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz