niedziela, 3 maja 2015

MÓZG ROBI SPRZECIW NA WYKONYWANIE WOLI LUDZI, A ARCYBISKUP MÓWI, ŻE GRZECHEM JEST NIE WYBIERANIE WŁADZY

Naukowcy odkryli, że mózg robi sprzeciw na narzucone myślenie, a wiadomości w internecie podają, że Arcybiskup Stanisław Gądecki na Jasnej Górze powiedział, że rezygnacja z udziału w wyborach to grzech zaniedbania. Zatem Arcybiskup Stanisław Gądecki mówi, że grzechem jest nie wykonywać woli wybranych ludzi, a Bóg mówi, że grzechem jest wykonywanie woli ludzi.
Na myśleniu Boga nie ma wykonywania woli ludzi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wykonuje się wolę Boga. Ludzie władzy nie posługują się myśleniem Boga, a Arcybiskup Stanisław Gądecki mówi, że ludzie mają grzech jak nie biorą udziału w wyborach ludzi. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający zachowania i ludzie którzy mają problemy mają rozbieżne z Mózgiem cele. Ja odkryłam, że na narzuconym myśleniu oparte jest prawo ludzi, gdyż akurat znam to prawo. Ze słów Arcybiskupa Stanisława Gądeckiego wynika, że prawo kościoła jest też oparte na narzuconych słowach skoro zgadza się z narzucanymi słowami przez ludzi władzy. Zatem Jezus wiedział przeciwko komu występuje występując przeciwko władzy, kościołowi i wymiarowi sprawiedliwości. Organy te posługują się narzuconymi słowami. Narzucone słowa to inne słowa jak słowa jakie są w naturze mózgu. W naturze mózgu wszyscy ludzie mają takie same słowa. Naukowcy odkryli, że narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne a ja odkryłam, że te systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach zadają psychice i ciału cierpienie i śmierć, a ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i do Niego trzeba się modlić jak nie chce się  cierpieć. Ja mówię, że psychika na takich samych słowach jakie są w naturze mózgu nie cierpi i że cierpienie zadaje ten kto narzuca słowa. Stwórca wykazuje narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do czynienia zła. Na wykonywaniu słów Boga psychika jest szczęśliwa, a ciało zdrowe. Psychika i ciało są chore na narzuconych słowach. Człowiek narzucający słowa wymusza wykonywania jego woli. Ludzie kościoła w modlitwie "Ojcze nasz" wypowiadają słowa "Bądź wola Twoja", a do ludzi Arcybiskup mówi, że mają wykonywać wolę wybranych ludzi. Ja mówię, że na myśleniu Boga nie ma wybranych ludzi, gdyż wszyscy wypowiadają takie same słowa. Ludzie kościoła bez wątpienia wiedzą, że na wykonywaniu woli Boga nie ma kościoła i nie ma władzy.
Wolę kościoła i wolę władzy ludzie wykonują na narzuconych słowach. Inna wola jak wola Boga oparta jest na narzuconych słowach.
Brawo ludzie nauki na których odkryciach dokonałam odkrycia, że ludzie czyniący zło posługują się innymi słowami jak Bóg.

                                                                                             Barbara Paul
                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz