środa, 20 maja 2015

PRAWO UMYSŁOWO CHORYCH LUDZI

DO LUDZI NAUKI, A SZCZEGÓLNIE PSYCHIATRII!

Szanowni Państwo!
Natura to psychika i ta psychika oparta jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy, a zatem dla naszej psychiki normalnym jest wypowiadanie prawdy. Inne myślenie jak jest w naturze mózgu to myślenie wymyślone, a na wymyślonym myśleniu człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Mózg wykazuje w innym miejscu wymyślone myślenie jak myślenie jakie jest w naturze mózgu i to myślenie Naukowcy odkryli, że ma swoje systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na wymyślonym myśleniu człowiek jest psychicznie chory. Człowiek jest psychicznie zdrowy na myśleniu na jakim oparta jest psychika i jest to myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom które wprowadziły na ziemi opieranie się na narzuconych słowach: ludziom władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi i ja wskazuję, że to narzucone myślenie jest z nabycia w mózgu a na nim umysłowo i psychicznie chory człowiek. Mózg wykazuje, że są w nim dwa rodzaje myślenia, a odczuwanie wykazuje, że są w nim dwa rodzaje systemów neurologicznych. Ja wskazuję, że ludzie otrzymali mózg który nie zna słów i na tym mózgu człowiek ma rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że te narzucane zachowania i problemy to wypowiadane przez ludzi inne słowa jak są w naturze mózgu i że na tych innych słowach jak są w naturze mózgu ustanowione jest prawo i kościół. Na tym wymyślonym myśleniu nazwanym prawem oparty jest wymiar sprawiedliwości. W naturze mózgu nie ma myślenia ludzi, a ludzie wykonują myślenie ludzi zapisane jako inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy. Odkryłam, że to prawo ludzi oparte jest na wymyślonym myśleniu i ci ludzie posługujący się tym myśleniem wymuszają wykonywania ich woli. Wymuszanie to stosowanie przemocy. Ludzie opierający się na wymyślonym myśleniu stosują przemoc na psychice wymuszając od niej wykonywania ich woli. Przez wiele lat występowałam przed sądami w obronie ludzi którym przy pomocy ustanowionego prawa zadano cierpienie i wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Od roku 2004 władze powołały wojewódzkie sądy ponieważ skarg ludzi jest tak dużo, że Naczelne Sądy nie były w stanie ich rozstrzygnąć. Nie zmieniali jednak prawa opartego na wymyślonym myśleniu, a to powodowało utrzymywanie takiego samego stanu bez względu na ilość sądów. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" opublikowała dane z wszystkich województw w Polsce i zobaczyłam, że w województwie warmińsko-mazurskim przed którym najczęściej występowałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy jest przeze mnie i że w całym kraju ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy. Chciałam ażeby sprawy ludzi były rozwiązane i zaczęłam pisać do sądów, że rozstrzygniemy wszystkie spory jak będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na uczciwości. Skutkiem tego było, że Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie przed którym miałam wygrane wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu ludzi władzy. Ja wskazuję, że na tym myśleniu władzy psychika ludzi jest pod przemocą wymyślonego i narzuconego myślenia przez ludzi władzy. Ludzie władzy napadają na psychikę wymuszając od niej wykonywania wymyślonego przez nich myślenia. Ja wskazuję, że myśleniem na jakim człowiek jest normalny jest myślenie jakie jest w mózgu który nie zna słów. Wskazuję, że ludzie wymyślili przerażająco dużo myślenia na jakim prawie wszyscy ludzie są psychicznie chorzy i mają chore ciała. Wskazuję na przyczynę choroby psychicznej i chorób ciała, że jest w mózgu i jest nią wymyślone i narzucone myślenie przez człowieka. Człowiek na tym wymyślonym myśleniu jest umysłowo chory.
Psychika jest oparta na energii opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów. Ja wskazuję, że na narzuconym myśleniu człowiek jest na energii śmierci i że Albert Einstein mówi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi i szczególne w rządach. Ja wskazuję, że ta energia śmierci na którą Albert Einstein wskazuje, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi oparta jest na myśleniu wymyślonym przez ludzi jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję, że na myśleniu jakie jest w naturze człowieka i wszechświata istnieje tylko energia życia i na niej tylko grawitacyjna siła życia. Wskazuję, że te rozbieżne cele narzucającego wolę to wymuszanie wykonywania jego woli. Wskazuję, że psychika przeszła pod wykonywanie narzuconego myślenia przez ludzi i że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja wskazuję, że ta anatomia jest zmieniona na  wykonywaniu wymyślonego myślenia przez ludzi władzy i kościoła. Wymiar sprawiedliwości wymierza kary za nie wykonywanie wymyślonego myślenia. Te kary powodują cierpienie ludzi i to cierpienie zadali ponad 99,5% skarżącym się ludziom. Wskazuję, że na wymyślonym myśleniu nie ma rozwiązań i dlatego psychika cierpi. Psychika jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie na jakim wszystkie sprawy się rozwiązuje. Ja jestem dowodem na to, że ja rozwiązuję każdą sprawę. Wskazuję na świadome uśmiercanie ludzi poprzez zapisanie w ustanowionym prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, a prawo na wymyślonym myśleniu nie ma rozwiązań. Gdyby nie moje wygrane to zadane cierpienie ludziom byłoby bliżej stu procent. Ja przede wszystkim wskazuję, że ludzie na wykonywaniu wymyślonego myślenia mają nienormalne ciała, nienormalną psychikę i nienormalny umysł. Ludzie wykonują myślenie wybieranych przez siebie przywódców politycznych i kościoła którzy ciała ludzi nie stworzyli. Ja wskazuję, że podświadomość wyodrębnia człowieka pod względem wymyślonego myślenia i jest to nienormalna osobowość. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zwartymi w niej treściami, a ja wskazuję, że w tej podświadomości jest też myślenie jakie wyparło i stłumiło podświadomość i że jest to myślenie wymyślone przez człowieka. Karol Jung był przekonany, że umysł nieświadomy na jakim człowiek jest uzależniony od myśli jest naturalnym dla człowieka gdyż kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Ja wskazuję, że w podświadomości są dwa rodzaje myślenia gdyż jedno naturalne, a drugie wymyślone przez człowieka. Wskazuję, że psychika oparta na wymyślonym myśleniu to psychika człowieka złego który ma złe emocje i czyni zło. Ludziom młodym czyni się zło wymuszaniem od nich uczenia się wymyślonego myślenia którego skutkiem jest umysłowa chorobą jaką jest schizofrenia. Młodym chłopakom czyni się zło nauką zabijania ludzi na wojnach. Żołnierze przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy, a jest tak dlatego ponieważ dla naszej psychiki normalnym jest żyć w zgodzie z innymi ludźmi. Ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a zatem posługują się wymyślonym myśleniem. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z wymyślonego myślenia i oni pozostają z cierpiącą psychiką na wymyślonym myśleniu. W kościołach widzimy wielkie cierpienie modlących się do Boga ludzi, ale ci ludzie nie posługują się myśleniem Boga. Ja podkreślam, że dobre emocje lub złe emocje są oparte na energii. Jesteśmy energią. Wskazuję, że na wymyślonym myśleniu powstali ludzi psychopaci, którzy znęcają się nad psychiką ludzi. Ludzie mają przymus wykonywania wymyślonego myślenia zapisanego jako prawo a jak nie wykonują to otrzymują nakaz z sądu i komornicy z udziałem policji i ślusarza włamują się do ich domów. Ludzie otrzymują nakazy wykonywania wymyślonego myślenia od urzędników i specjalizujących się w wymuszaniu pieniędzy firm windykacyjnych. Specjalizujące się w wymuszaniu pieniędzy firmy windykacyjne zaburzają ludziom psychiczny spokój telefonami, grożeniem zabrania ludziom dachu nad głową i przekazaniem spraw do komorników którzy zlicytują ich mieszkanie. Wskazuję w warunkach wojny, że psychopaci oparci na wymyślonym myśleniu wydają ludziom  nakaz wchodzenia do komór gazowych lub stawania do rozstrzelania. Wskazuję, że wszyscy ludzie są nienormalni o nabyte w mózgu myślenie wymyślone i narzucone przez człowieka. Na tym wymyślonym myśleniu stan psychiki jest inny i inne jest ciało. Ta inna psychika i inne ciało są oparte na innym myśleniu jak są stworzone i jest to wymyślone myślenie. Wskazuję, że człowiek wymuszający wykonywania wymyślonego myślenia napada na naturę człowieka. Natura człowieka to psychika i tym kto na nią napada jest człowiek wymuszający wykonywania jego woli. Wskazuję, że z wykonywaniem woli człowieka mamy do czynienia na wymyślonym myśleniu przez człowieka i że ten człowiek jest psychopatą. Psychopata to złoczyńca. Skutkiem wykonywania wymyślonego myślenia przez psychopatę jest człowiek ofiara.
Odkryłam, że inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo umysłowo i psychicznie chorych ludzi.
Odkryłam, że człowiek umysłowo i psychicznie chory wymusza wykonywania wymyślonego myślenia i że skutkiem wykonywania wymyślonego myślenia jest też umysłowo i psychicznie chory człowiek. Umysł jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Umysł natury to umysł na jakim człowiek jest świadomy. Umysł oparty na myśleniu wymyślonym przez człowieka to umysł nieświadomy na jakim człowiek nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Dziennikarze w licznych programach jak np. "Świat się kręci" pokazują ogromne ilości chorych ludzi, a ja wskazuję na tego przyczynę jaką jest wykonywanie wymyślonego myślenia nazwanego innym prawem ludzi jak prawo na jakim stworzeni są ludzie.
Ci źli ludzie wymuszający wykonywania ich woli doprowadzili cały świat do stanu grożącej mu śmierci. Ci źli ludzie uśmiercili ogromne ilości ludzi i innych stworzeń, które żyły szczęśliwie na wykonywaniu czynności na myśleniu ich Stwórcy. Ci źli ludzie wymyślają wojny i na nich strzelają do ludzi i niszczą mienie Stwórcy. To prawidłowe za to co robią, że są umysłowo i psychicznie chorzy. To złodziej nazywa nie swój świat swoim mieniem. To bandyta znęca się nad psychiką wymuszając od niej służenia bandycie.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz