poniedziałek, 11 maja 2015

NAZWANIE PRAWEM MYŚLENIA DO STOSOWANIA PRZEMOCY

Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata oparte są na odczuwaniu. Odczuwanie wszystkich stworzeń czuło się dobrze dopóki ludzie nie zaczęli mówić i wypowiadać innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie szukają od czego zachorowały ich ciała, a ja odkryłam, że od wypowiadania innych słów aniżeli słowa na jakich oparte jest ciało. Psychika i ciało zachorowały od stosowania na nich przemocy przez ludzi posługujących się innym myśleniem jak myślenie na jakim są stworzone. Na ziemi przejęli władzę źli ludzie posługujący się myśleniem do wymuszania. Ci źli ludzie nazwali prawem inne myślenie aniżeli myślenie na jakim stworzenia są stworzone. Psychika i ciała ludzi znalazły się pod władzą narzuconego myślenia. Nad światem opartym na odczuwaniu zapanowali ludzie przemocy. Kiedy Stwórca wystąpił przeciwko narzuconemu myśleniu to Go przybili do krzyża żeby cierpiał i pozostawili Go na tym krzyżu ażeby powoli umierał. Przedtem nakazali Mu nosić krzyż ażeby cierpiał i wyśmiewali Go, obrażali i szydzili z Niego.
Dzisiaj mamy stan ludzi wszystkich chorych, chore stworzenia i chora przyroda, gdyż źli ludzie wprowadzili w niej przejście ich funkcjonowania na myślenie do stosowania przemocy. Ogromnej ilości ludzi podoba się to myślenie do stosowania przemocy, gdyż wybierają jako przywódców ludzi stosujących przemoc. To ludzie przemocy uważają za normalne dawać pieniądze na broń do zabijania ludzi. To źli ludzie zmieniają stan natury na przejście jej pod władzę narzuconego myślenia. Natura wszechświata jest oparta na energii i na tej energii oparte jest życie. Źli ludzie wprowadzili w wszechświat 73% energii śmierci. Nic tych złych ludzi nie obchodzi, że Albert Einstein mówi, że to na sposobach myślenia ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ta natura czuła się dobrze i żyła szczęśliwie dopóki nie przejęli nad nią władzy ludzie którzy postanowili wprowadzić na ziemi inne myślenie. Ci źli ludzie czują się w świecie w którym wszyscy mieliśmy możliwość  urodzenia się jak u siebie. Przy pomocy innego myślenia jak jest w naturze mózgu zapisali, że mienie jakie jest na ziemi jest ich i że stworzenia Boga mają wykonywać ich wolę. Na przestrzeni dziejów kolejni wybierani władcy nad mieniem Stwórcy wymuszają wykonywania ich woli. Ci źli ludzie nazwali swoje inne myślenie jak Stwórcy prawem na ziemi. Ci ludzie do niczego nie mają prawa, gdyż prawem nazwali myślenie jakim posługuje się człowiek stosujący przemoc. Na całym świecie wprowadzone jest myślenie do stosowania przemocy nazwane prawem. Przy pomocy tego myślenia nazwanego prawem źli ludzie wymuszają wykonywania ich woli. Źli ludzie do tego stopnia są złymi, że ustanowili na ziemi kościół w którym mówią, że wierzą w Boga, a mówią też, że nie znają Jego myślenia. Na obrazach z Jezusem piszą, że wiedzą, że to Bóg i że jest miłością. Mówią, że ludzie powinni się uczyć miłości. Ja mówię, że człowiek posługujący się myśleniem do stosowania przemocy nie ma miłości. Miłość ma człowiek posługujący się myśleniem na jakim oparta jest miłość. Nasze ciała są stworzone na energii miłości i ta energia miłości oparta jest na myśleniu Tego Kto tą energię miłości stworzył, a Kim jest Stwórca wszystkich ciał. Zajmująca się podświadomością Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a zatem ludzie są ludźmi posługującymi się myśleniem do stosowania przemocy. Podświadomość to odczuwanie i to odczuwanie znalazło się pod przemocą innego myślenia aniżeli jest w naturze mózgu. To inne myślenie to myślenie jakie też jest w podświadomości ale pod innym umysłem jakim jest umysł nieświadomy. To na myśleniu jakie jest w umyśle nieświadomym psychika i ciało są pod przemocą tego myślenia. Psychika i ciało na myśleniu jakie jest w umyśle świadomym są wolne. Znalezienie człowieka opartego na umyśle świadomym graniczy z cudem. Kobieta w programie "Twoja twarz brzmi znajomo" mówi o wspaniałym człowieku Steffano Terrazziono, że to wyższy poziom myślenia. Ja mówię, że ten wyższy poziom myślenia jest naszą naturą.
Źli ludzie wymyślili inne myślenie i ogromnie wielu z ludzi przeszło na to myślenie którym stosuje się przemoc na ludziach i innych stworzeniach. Napisałam tysiące stron do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że ludzie cierpią od wykonywania narzuconego myślenia, ale nie znalazłam nikogo kto chciałby posługiwać się myśleniem natury.Pisałam, że opieram się na odkryciach naukowych i że wszyscy w naturze mózgu mamy takie same myślenie na jakim żyjemy ze sobą w zgodzie, ale odpisywali, że ludzie mają postępować zgodnie z prawem. W sądach wygrywałam wszystkie sprawy i postanowiłam pisać, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy sprawy rozpatrywali na naturalnym dla nas rozumie, ale wtedy postanowili, że trzeba mi zabrać prawo wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Nie miałam zamiaru przejść na to myślenie władzy i nie miałam zamiaru się bronić. Napisałam, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa, gdyż mówienie prawdy. Opieram się na odkryciach naukowych i piszę od wielu lat do ludzi nauki i przedstawiam przyczynę złego funkcjonowania człowieka jaką jest przejście ludzi na myślenie narzucone przez człowieka. Piszę, że na innym myśleniu człowiek jest na energii śmierci, ale o moich odkryciach wyjaśniających wszystko nikt nie ogłasza. Ja nie chcę Nagrody Nobla i to od ludzi którzy posługują się myśleniem dla których przemoc jest normalną. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, ale źli ludzie prowadzący ludzi i świat na śmierć wiedzą, że nie należy przyznać tym Naukowcom Nagrody Nobla którzy odkryli, że to ich myślenie uśmierca życie. Albert Einstein pisze, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi a ja mówię, że to nie obchodzi złych ludzi. Naukowcy już widzą, że to źli ludzie byli kiedy zatonęła Atlantyda. Ci źli ludzie doprowadzili do zatopienia raju na ziemi stworzonego przez Stwórcę, przy pomocy przebudowania świata na energię śmierci. Naukowcy mówią, że szukają energii śmierci w naturze, a ja od dawna piszę, że energia śmierci jest w ludziach którzy mają w mózgu inne myślenie jak jest na energii życia i to prawie nikogo nie obchodzi. Znalazło się dwóch Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którym zgadzało się myślenie o jakim piszę. Ci lekarze musieli dobrze znać ciało, gdyż zgadzało się im myślenie jakie przedstawiałam, że na nim oparte jest ciało. Ci lekarze przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i konkretnie pytali czego od nich oczekuję. To bez wątpienia byli dobrzy ludzie. Tych lekarzy którzy chcieli zdrowia ludzi usunęli i wprowadzili nową dyrektor która do mnie napisała, że jej się nie zgadza to co piszę, że na systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka człowiek cierpi i umiera. Ja mówię, że to nie ja dokonałam tego odkrycia, ale mnie się to myślenie zgadza gdyż znam ustanowione przez ludzi prawo oparte na myśleniu jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Ci Naukowcy pokazują to samo z czym zgadzali się dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w roku 2011. Ja nie mam wątpliwości co do tego, że źli ludzie wiedzą, że narzucone myślenie uśmierca ludzi, gdyż dowodem na to jest usunięcie dyrektorów którzy chcieli zdrowia ludzi i przyczynienie się do tego ażeby Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Mam około czterystu podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon i od jednego dnia w którym napisałam, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu podziękowania przestały przychodzić. Jezus dobrze wiedział, że na czele Jego mienia stanęli świadomi mordercy. Mordercy to ludzie posługujący się innym myśleniem aniżeli myślenie na jakim oparte jest życie. Ilu jest tych morderców widać po stanie myślenia uśmiercającego życie. Jeden z ludzi powiedział do mnie, że skoro odkryłam funkcjonowanie człowieka to Elbląg powinien być zatłoczony ludźmi. Odpowiedziałam, że źli ludzie nie chcą słuchać o odkryciu funkcjonowania człowieka gdyż oni chcą uśmiercać ludzi. Jeden z ludzi powiedział do mnie, że Unia Europejska i Prezydent Stanów Zjednoczonych mówią, że ogromne pieniądze dadzą za odkrycie funkcjonowania człowieka, a ja powiedziałam, że jakoś nie dają i jeszcze pilnują ażeby jak najmniej ludzi dowiedziało się o moim odkryciu.
Źli ludzie postanowili, że ludzie mają wykonywać ich wolę. Wszyscy ludzie jęczą z psychicznego bólu na wykonywaniu tego myślenia jakie zadaje psychice i ciału cierpienie i śmierć. Człowiek posługujący się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu to bandyta. Ci ludzie bandyci nazwali swoje myślenie prawem na ziemi. Myślenie nazywa prawem człowiek, który nie ma prawa do tego co nazywa, że ma prawo. Ludzie zgodzili się uznawać za prawo myślenie jakie uśmierca ich życie. Nikt nie pyta ludzi udzielających im mandatów o prawo do mienia o jakim mówią, że jest ich i nie pyta ich o prawo do człowieka. Ludzie zgodzili się uznawać myślenie do mordowania życia za prawo. Nikt z ludzi nie ma prawa ustanawiania reguł dla ludzi i świata. Reguły ustanowił Stwórca i Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły. Ja mówię, że ludzie posługujący się myśleniem swojego Stwórcy przestrzegają tych reguł.
Źli ludzie mówią, że medycyna znajdzie sposób na to ażeby ciało było zdrowe na myśleniu do stosowania przemocy. Ja mówię, że nigdy nie znajdzie, gdyż ciało funkcjonuje na myśleniu Tego Kto je stworzył, a Kto nie jest bandytą.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz