sobota, 16 maja 2015

ENERGIĘ WYTWARZA MYŚLENIE

UNIWERSYTET CAMBRIDGE I INNI LUDZIE NAUKI!

Szanowni Państwo!
Fizyk Stephen Hawking mówi, że wszechświat powstał z niczego, a ja przedstawiam dowód na to, że wszechświat powstał z myślenia Stwórcy wszechświata. Na ten dowód wskazuję na mózgi ludzi, którzy jeśli mają w nich narzucone myślenie to mają w sobie inną energię i jest to energia uśmiercająca życie. Zatem odkryłam, że na myśleniu Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu jest energia życia, a na myśleniu narzuconym przez człowieka jest energia uśmiercająca życie. Odkryłam, że energia Stwórcy jest na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, a energia narzucona przez człowieka jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Wskazuję, że mózg robi sprzeciw na myślenie narzucone przez człowieka i że jest to myślenie do stosowania przemocy. Wskazuję, że mózg oddziela myślenie narzucone i oddziela energię opartą na narzuconym myśleniu. Energia na myśleniu narzuconym, to energia jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone myślenie. Wskazuję, że to narzucone myślenie uśmierca życie przy pomocy wchodzenia energii uśmiercającej życie na energię na jakiej oparte jest życie. Ta energia uśmiercająca życie ma swoje komórki które na zdrowym ciele wytwarzają nowotwory i różne inne twory które dokonują uśmiercania życia. Dr Deepak Chopra pisze, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór, a prof. Maria Szulc pisze, że w wyniku sprzeciwu podświadomości ciało zaczyna inaczej funkcjonować i jest to funkcjonowanie w sposób właściwy dla danej choroby. Ja wskazuję, że są to inne komórki na myśleniu narzuconym. To nie są komórki które się pomyliły tylko są to komórki oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Na prawdzie nie ma pomyłek. Ja wskazuję, że w wyniku narzucenia przez człowieka myślenia pojawiła się w człowieku druga energia oparta na innych komórkach które dokonują niszczenia zdrowych komórek. Ta druga energia jest oparta na komórkach uśmiercających życie.  Ja wskazuję, że jest to inna energia ponieważ energia jaka jest w naturze jest nienaruszalna. Dowodem na to jest odkrycie prawdomównego mózgu dla którego Naukowcy odkryli, że mówienie prawdy jest naturalnym i dowodem na to jest odkrycie przez Naukowców Fizyków energii rzeczywistej i istnienia energii nierzeczywistej. Fizycy mówią, że mało znają gdyż tylko energię rzeczywistą. Ja wskazuję, że ta energia nierzeczywista której Fizycy mówią, że jest we wszechświecie 73% to energia śmierci wytworzona przez ludzi narzuconym myśleniem. Albert Einstein ma rację, że to z powodu sposobów myślenia ludzi i szczególnie w rządach grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ja wskazuję, że Fizycy oddzielają energię rzeczywistą od energii nierzeczywistej, a ja oddzielam myślenie na jakim oparta jest energia rzeczywista i energia nierzeczywista.  Ja oddzielam to samo myślenie jakie oddziela mózg i oddzielam energię jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu od energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Ja odkryłam, że to w tych systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów jest energia uśmiercająca życie. Ta energia jest oparta na myśleniu narzuconym jakim jest myślenie do stosowania przemocy. Ja wskazuję, że w Polsce mniej aniżeli 50% ludzi wybiera władze, a na ponad 50% ludzi ci ludzie stosują przemoc wymuszaniem wykonywania ich woli. Ja wskazuję, że na myśleniu przy pomocy którego wymusza się wykonywania woli narzucającego myślenie psychika i ciało są pod przemocą ludzi wymuszających wykonywania ich woli. Wskazuję, że ludzie wykonujący ustanowione prawo i prawo kościoła nabywają cierpienia. To myślenie na jakim oparte jest cierpienie to niezrozumiałe myślenie i jest ono oparte na kłamstwie. Odczuwanie jest oparte na rozumianym myśleniu. Zatem odkryłam, że ludzie narzucający myślenie uśmiercają życie. Tego uśmiercania życia dokonują zła energią jaką wytwarzają narzuconymi słowami. Słowa są oparte na energii. Energia jest żywa i dlatego ludzie wykonujący prawo nabywają cierpienia i umierają. Ludzie władzy zawsze mają broń do zabijania ludzi i ludzie kościoła również. Na przestrzeni dziejów wojny prowadzili ludzie władzy i kościoła. Dzisiaj ludzie kościoła mają tytuły generałów polowych i otrzymują emerytury z pieniędzy zabranych ludziom przy pomocy nazwania myślenia innego jak jest w naturze mózgu prawem. Ja wskazuję, że w stanie natury człowieka jest tylko energia oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wskazuję, że inna energia jest w ludziach od momentu wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że ludzie władzy wiedzą, że uśmiercają ludzi, a na co dowodem jest spowodowanie ażeby Uniwersytet Carnegie Mellon nie przysyłał mi podziękowań i stało się to od momentu w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że ludzie w Polsce usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycia i co jakiś czas pisali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Ja pisałam o tym, że ci dyrektorzy pytają mnie czego od nich oczekuję. Wskazuję, że nowa dyrektor pisze do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka na jakim oparte jest cierpienie i śmierć. Coś tak bardzo ważnego jak życie ludzi powinno być wyjaśnione dla wszystkich ludzi. To nie ja jestem odkrywcą systemów neurologicznych zajmujących się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Ktoś powinien powiedzieć ludziom świata  kto spowodował, że to odkrycie nie jest ogłoszone ludziom. To nie ogłoszenie ludziom, że umierają na wykonywaniu narzuconego myślenia to świadome postanowienie o uśmiercaniu ludzi. Tym bardziej, że o tym narzuconym myśleniu, że na nim jest śmierć mówi też Albert Einstein. To mordercy ludzi nie ogłosili tego odkrycia i nie przyznali Nagrody Nobla tym Naukowcom. Ja znam to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i dlatego na nie zareagowałam. Ja znam cierpienie ludzi o którym napisałam tysiące pism do ludzi zadających cierpienie ażeby tego nie robili. To złoczyńcy zadają cierpienie. Ja podkreślam, że do czasu zanim ludzie nie wypowiadali słów jest we wszechświecie tylko energia życia i grawitacyjna siła życia. Mamy ogromnie wielu ludzi którzy są znęcającymi się nad psychiką opartą na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Mamy pełno ludzi morderców, gdyż to morderca znęca się nad psychiką. Człowieka znęcającego się przy pomocy słów nie widać. To morderca który nie zadaje fizycznego bólu tyko psychiczny ból. Ten morderca zadający cierpienie przy pomocy słów udaje przy innych ludziach, że on jest dobry, gdyż przy innych ludziach posługuje się słowami jakimi pokazuje, że on jest niby dobry. Ten morderca udaje przed grobem, że ubolewa nad tym kogo uśmiercił słowami opartymi na energii zadającej cierpienie. Ci mordercy posługujący się innymi słowami jak są w naturze mózgu namawiają do mordowania ludzi na wojnach. Wskazuję, że dopóki ludzie nie wypowiadali słów odczuwanie wszystkich stworzeń było szczęśliwie i że to szczęśliwe odczuwanie było na wolnym mózgu. Wskazuję, że na myśleniu na jakie mózg robi sprzeciw ludzkie mózgi są zaburzone narzuconym myśleniem i problemami jakie są skutkiem wykonywania narzuconego myślenia. Wskazuję, że ja nie chcę wykonywać woli ludzi narzucających myślenie a oni na mnie stosują przemoc wymuszając ode mnie uznawania narzuconego przez nich myślenia za prawo. Wskazuję że przez ludzi narzucających myślenie jest cierpienie na całym świecie ludzi i innych stworzeń. Wskazuję, że rośliny i zwierzęta w które ludzie wprowadzili narzucone myślenie przeszły na funkcjonowanie na energii opartej na narzuconym myśleniu przez ludzi i jest to zła energia. Ludzie narzucający wolę narzucają ją przy pomocy narzucania słów. Ludzie wykonują wolę ludzi, a na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wykonuje się wolę Stwórcy. Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata wykonują wolę ich Stwórcy, a teraz źli ludzie wprowadzili wymuszanie wykonywania ich myślenia na jakim odczuwanie stworzeń stało się cierpiące. Odkryłam, że ludzie na narzuconym myśleniu mają zmienioną anatomię i ta zmieniona anatomia jest oparta na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich czynności wykonuje zły człowiek.
Wskazuję, że energia Stwórcy jest oparta na układach z pierwiastków jakie są w układzie genetycznym pierwiastków. Wskazuję też, że energia na myśleniu narzuconym przez człowieka jest oparta na bałaganie. Naukowcy widzą ten chaos w energii a ja wskazuję że jest on oparty na bałaganie w myśleniu opartym na kłamstwie. Wskazuję na energię rzeczywistą, że jest ona oparta na porządku w myśleniu jakie jest w naturze wszechświata. Ten porządek w naturze wszechświata jest oparty na myśleniu opartym na prawdzie. Ja wskazuję, że we wszechświecie jest oddzielona energia oparta na porządku opartym na myśleniu Stwórcy od energii opartej na bałaganie na myśleniu narzuconym przez ludzi. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom które wprowadziły na ziemi narzucone myślenie: ustawodawcy opartemu na narzuconym myśleniu, wymiarowi sprawiedliwości opartemu na narzuconym myśleniu i kościołowi opartemu na narzuconym myśleniu. Wskazuję, że to na to myślenie na jakie Stwórca zrobił sprzeciw jest również sprzeciw w mózgu i na tym myśleniu jest zła energia która zadaje cierpienie naturze. Natura to odczuwanie i złoczyńca w tej naturze to człowiek narzucający myślenie. Ludzie wykonują wolę ludzi złoczyńców i mają na niej energię śmierci. Na wykonywaniu woli Stwórcy mamy w sobie energię życia. Albert Einstein pisze ażeby nie ustawać w uświadamianiu ludziom grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę i że to na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja mówię, że dopóki ludzie nie wypowiadali innych słów jak są w naturze mózgu nie było we wszechświecie złej energii. Wskazuję na dowód na złą energię w ludziach, że jest oparta na narzuconym myśleniu w mózgu. Wskazuję na to samo co mówi Albert Einstein, że jest energią śmierci we wszechświecie. Ja odkryłam dowód na pochodzenie energii śmierci od ludzi którzy ją wytworzyli narzuconym myśleniem jakie mają w mózgu. Wskazuję, że energia śmierci jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu przez człowieka i że człowiek na tej energii w tych systemach neurologicznych wykonuje narzucone przez siebie myślenie i tym myśleniem wprowadza w wszechświat energię śmierci.
To prawda, że Bóg stworzył ludzi na swój wzór i podobieństwo, ale człowieka nie posługującego się Jego myśleniem wykazuje, że jest złoczyńcą. Ja odkryłam, że ten człowiek złoczyńca zadaje cierpienie odczuwaniu stworzeniom Boga i że zadaje to cierpienie przy pomocy innej energii aniżeli energia na jakiej stworzone jest odczuwanie. Odkryłam, że zły człowiek wypowiada złe słowa oparte na złej energii jaką zadaje cierpienie. Nie należy wykonywać słów tego złoczyńcy, gdyż nabędzie się cierpienia. Odkryłam, że słowa Stwórcy i słowa narzucone przez człowieka są oparte na innej energii.
Chaos w energii to dzieło ludzi kłamców. Kłamca to bałaganiarz. W naturze energia oparta jest na porządku. Człowiek wydający w nie swoim świecie swoje rozporządzenia to oszust. To myślenie oszusta wykazuje mózg, że jest do rozbieżnych celów. Oszuści stosują przemoc na ludziach i innych stworzeniach opierających się na myśleniu Stwórcy. Oszuści w świecie Stwórcy nazwali prawem myślenie przy pomocy którego oszukują i zadają cierpienie. Ta energia oparta na myśleniu do oszukiwania nie ma oparcia w stanie rzeczywistym ponieważ oszust nic nie stworzył. Prawo do mienia ma Stwórca tego mienia i na Jego myśleniu jest energia rzeczywista, gdyż On stworzył mienie swoim myśleniem. Ludzie narzucający myślenie użyli myślenia opartego na kłamstwie do okradzenia Stwórcy i okradania ludzi. Ci ludzie mają w sobie energię nierzeczywistą gdyż niczego na myśleniu opartym na kłamstwie stworzonego nie mają. To ludzie złodzieje którzy o tym co jest Kogoś mówią, że to ich. To ludzie złodzieje mają złą energię w sobie i wykonywanie ich myślenia powoduje uśmiercanie swojego życia.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz