wtorek, 5 maja 2015

MÓZG ROBI SPRZECIW NA WYPOWIADANIE INNYCH SŁÓW JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

Mam przyjemność dokonania tak wielkiego odkrycia jakim jest sprzeciw mózgu na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu.
Moje odkrycie zawdzięczam wielu ludziom nauki jak: Zygmuntowi Freudowi, Karolowi Jungowi, Marii Szulc, Naukowcom którzy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji, Naukowcom którzy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, Wybitnemu Fizykowi Albertowi Einsteinowi, Odkrywcy krzemowej teorii życia Włodzimierzowi Sedlakowi. Neurobiologowi Ericowi Kandelowi za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, oraz wielu innym ludziom nauki których nazwiska staram się wymieniać w moich książkach i artykułach, które są na moim blogu.
Podziękowania składam Uniwersytetowi Cambridge za przysłanie mi ponad dwóch tysięcy podziękowań które świadczą o tym, że nasza wiedza nam się zgadza.
Przede wszystkim odkryłam, że mamy Stwórcę. Odkryłam, że mózg i systemy neurologiczne wykonują wolę ich Stwórcy.
Szeroko opisuję moje odkrycia w ponad 2000 moich artykułów na moim blogu i wydanych książkach. Teraz w skrócie podam to co najważniejsze:
Mamy prawdomówny mózg i on jest nienaruszalny.
Mamy energię życia i ona jest nienaruszalna.
Energia życia jaka jest w naturze wszechświata jest nienaruszalna.
Grawitacyjna siła życia jest nienaruszalna.
Zło na ziemi wprowadzili ludzie którzy narzucili inne myślenie i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Mózg oddziela to myślenie i energię na nim opartą i jest to zła energia.
Myślenie oparte na prawdzie jest w umyśle świadomym i na nim oparta jest energia życia.
Myślenie oparte na kłamstwie jest w umyśle nieświadomym i na nim oparta jest energia zadająca cierpienie i śmierć.
Myślenie oparte na kłamstwie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i odkryli to Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon.
Myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na złej energii i ta zła energia jest w systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. To, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Ja odkryłam, że są to wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkrycie naukowe, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne jest dowodem na to, że złą energię we wszechświecie wprowadzili ludzie kłamcy.Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon należy się Nagroda Nobla ponieważ Alfred Nobel przeznaczył pieniądze na wynagradzanie za odkrycia dla pokoju. Naukowcy ci odkryli ludzi którzy czynią zło w świecie.
Naukowcy ci nie wiem czy wiedzieli, że odkryli myślenie do czynienia zła, ale ja odkryłam, że narzuca zachowania człowiek który czyni zło i że czyni to zło przy pomocy posługiwania się kłamstwem. Naukowcy ci odkryli też, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek, który ma problemy, a ja odkryłam, że problemy są skutkiem wykonywania myślenia opartego na kłamstwie.
Odkryłam, że wykazywanie przez mózg narzucanych zachowań i problemów, że to rozbieżne cele jest wykazywaniem przez mózg sprzeciwu na wypowiadanie przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że inne słowa jak są w naturze mózgu wypowiada człowiek który kłamie i człowiek który wykonuje myślenie kłamcy. Odkryłam w stanie rzeczywistym, że ludzie którzy kłamią wypowiadają inne słowa jak są w naturze mózgu. Z natury wypowiadamy tylko prawdę.
Odkryłam, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest przyczyną zmian w psychice i ciele człowieka. Odkryłam, że człowiek na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu przeszedł na funkcjonowanie na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie, które są na złej energii i zadają cierpienie i śmierć.
Odkryłam, że w stanie wypowiadania słów jakie są w naturze mózgu ciało człowieka utrzymuje się w stanie równowagi opartej na zrównoważonej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Odkryłam, że jest jeden Stwórca gdyż cała natura wszechświata jest oparta na zrównoważonej energii.
Odkryłam, że ludzie którzy narzucili myślenie oparte na kłamstwie robią to świadomie gdyż opracowują to myślenie i narzucają do wykonania. Odkryłam, że ażeby człowiek wykonywał myślenie oparte na kłamstwie to musi o tym podjąć decyzję. Odkryłam, że zajmujące się myśleniem opartym na kłamstwie systemy neurologiczne wykonały z myślenia opartego na kłamstwie człowieka z innymi odruchami i są to odruchy źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że człowiek narzucający myślenie oparte na kłamstwie nabył zmienionej anatomii jaką jest anatomia psychopaty, a człowiek wykonujący myślenie oparte na kłamstwie nabył zmienionej anatomii jaką jest anatomia służącego psychopacie. Odkryłam, że z napadem mamy do czynienia tylko wtedy kiedy u napadniętego nie ma w mózgu myślenia jakim trzeba się zgodzić z napadającym.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz