sobota, 16 maja 2015

TYLU BANDYTÓW, ŻE AŻ MYŚLENIE DO MORDOWANIA PSYCHIKI NAZWALI PRAWEM

Inne myślenie jak jest w naturze mózgu to myślenie do mordowania psychiki. Ludzie i wszystkie inne stworzenia są oparte na odczuwaniu. Cierpienie temu odczuwaniu zadali mordercy jakimi są ludzie posługujący się narzuconym myśleniem. Ci mordercy odczuwania nazwali swoje myślenie prawem na ziemi Stwórcy. Ci mordercy psychiki mają w naturze mózgu takie same myślenie jak wszystkie stworzenia jakie są w naturze wszechświata. Ci mordercy psychiki mają z  nabycia w mózgu myślenie do znęcania się nad odczuwaniem stworzeń. Każdy kto wykonuje myślenie tych morderców zapisane jako inne prawo na ziemi cierpi i umiera w cierpieniu. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko mordercom, którzy nazwali w Jego świecie myślenie do mordowania ludzi prawem i swoją śmiercią wskazał, że to bandyci. Ogromna ilość ludzi woła, że dla nich myślenie do mordowania psychiki jest prawem. Pełno na ziemi morderców zadających odczuwaniu cierpienie. To paskudztwo wypowiada słowa zadające cierpienie. Mózg wykazuje myślenie tych morderców, że jest do rozbieżnych celów i funkcjonują na złej energii na jakiej wypowiadają słowa uśmiercające życie. Tych morderców jest pełno w kościołach w których kapłani mówią, że nie wiedzą jakie to myślenie oparte na prawdzie o jakim mówił Jezus, że na nim nie morduje się ludzi i innych stworzeń. Odkryłam, że Stwórca wykazuje człowieka wypowiadającego inne słowa jak On, że to morderca odczuwania. Odkryłam, że ten morderca odczuwania uśmierca życie złą energia jaka jest w wypowiadanych przez niego słowach. Odkryłam, że uśmierca życie wykonywanie słów zapisanych jako prawo ludzi. Odkryłam, że inne słowa jak słowa na jakich oparta jest psychika wypowiada bandyta. Bandyta to człowiek zadający cierpienie psychice.  Odkryłam, że systemy neurologiczne na jakich człowiek wypowiada i wykonuje słowa zadające psychice cierpienie wykonały z energii opartej na narzuconych słowach złoczyńcę. Zatem ludziom nauki przekazuję, że dokonane przez nich odkrycia o funkcjonowaniu mózgu i psychiki pozwoliły mi odkryć, że człowiek wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu wytwarza energię zadającą cierpienie odczuwaniu. Stworzenia we wszechświecie oparte są na odczuwaniu. Myślenie na jakim oparte jest odczuwanie stworzeń to myślenie na jakim jest oparte to odczuwanie i jest ono w naturze mózgu człowieka. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają tego myślenia, a ja odkryłam, że ludzie narzucający myślenie nie chcą słuchać o myśleniu jakie jest w naturze mózgu, gdyż oni chcą zadawać cierpienie i mordować ludzi i inne stworzenia. Odkryłam, że tych ludzi jest ogromnie dużo i od około dwóch lat psują mi komputer ażebym nie znała faktycznych danych o ludziach wchodzących na mojego bloga którzy nie są złoczyńcami. Odkryłam, że myślenie wytwarza energię i systemy neurologiczne na tej wytworzonej innej energii wykonały człowieka złoczyńcę. To paskudztwo siedzi w podświadomości i czyni zło w świecie podświadomości.  
Prawo Stwórcy to prawo na jakim odczuwanie jest wolne, a prawo ludzi to prawo które zabrało wolność odczuwaniu. Zabranie wolności odczuwaniu to zabranie wolności stworzeniom Boga.
Tą wolność stworzeniom Boga zabrali ludzie posługujący się myśleniem przy pomocy którego znęcają się nad psychiką stworzeń.
Odkryłam, że Stwórca wykazuje, że to bandyta znęca się nad odczuwaniem.
Odkryłam, że człowiek na narzuconym myśleniu ma zmieniony swój stan na stan bandyty.
Bandyta jest oparty na energii zadającej cierpienie. Ten bandyta wypowiada na innej energii słowa zadające cierpienie stworzeniom Boga.

                                                                                           Barbara Paul
                                                                                       
                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz