środa, 13 maja 2015

LUDZIE WYMUSZAJĄCY WYKONYWANIA ICH WOLI POSŁUGUJĄ SIĘ INNYMI SŁOWAMI JAK SĄ W NATURZE MÓZGU

Mózg wykazuje inne słowa jak są w naturze mózgu, że są do rozbieżnych celów. W naturze mózgu są słowa jakie są do uczciwych celów. Człowiek który mówi prawdę to uczciwy człowiek. Człowiek który wymusza wykonywania narzuconych słów to nieuczciwy człowiek. Ten nieuczciwy człowiek wymyślił słowa przy pomocy których wymusza wykonywania jego woli. Ilu jest nieuczciwych ludzi pokazuje ustanowione prawo i kościół na narzuconych słowach. Ci ludzie mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a ja mówię, że nie wie co to jest prawda człowiek który zna słowa do wymuszania wykonywania jego woli. Chore psychiki i chore ciała mają prawie wszyscy ludzie a przyczyną są narzucone słowa w mózgu przy pomocy których człowiek wymusza wykonywania jego woli lub służy temu kto wymusza wykonywania jego woli. Inne słowa jak są w naturze mózgu to słowa do wymuszania. Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Na słowach jakie są w naturze mózgu wszyscy ludzie żyją w zgodzie, gdyż posługują się takimi samymi słowami. Każdy człowiek który ma w mózgu słowa do wymuszania jest chory psychicznie i ma chore ciało. Wielka organizacja przestępcza to ludzie władzy i ludzie wykonujący ich wolę. Do tej organizacji przestępczej należą ludzie kościoła u których już przyszli kandydaci na przewodniczących tym organizacjom przestępczym mogą przemawiać z ambony. W międzyczasie wypowiadają modlitwę "Bądź wola Twoja".
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko władzy, wymiarowi sprawiedliwości  i kościołowi z powodu wprowadzenia przez nich na ziemi opierania się na narzuconych słowach. Mają ludzie te narzucone słowa w mózgu i od nich uzależnienie psychiki i ciała opartych na słowach jakie są w naturze mózgu. Albert Einstein grzecznie nazywa ludzi którzy doprowadzili świat do stanu grożącej mu zagłady, gdyż mówi, że to sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Te sposoby myślenia to myślenie jakim posługują się złoczyńcy. Złoczyńca ma zmiany w budowie ciała oparte na narzuconych słowach w mózgu. Ten złoczyńca to psychopata napadający na ludzi i inne stworzenia przy pomocy  wymuszania wykonywania narzuconych przez niego słów. Tych złoczyńców jest tak dużo, że ustanowili na ziemi prawo złoczyńców oparte na narzuconych słowach. Ci złoczyńcy z pieniędzy zabranych ludziom mają zawsze broń do zabijania ludzi. Mówią, że oni zabijają zgodnie z prawem, a ci którzy nie zabijają zgodnie z prawem są złoczyńcami. Bandyci stojący na czele posługiwania się narzuconymi słowami zamordowali Stwórcę i wymierzają kary Jego stworzeniom za nie wykonywanie narzuconych przez nich słów. Ludzie zgadzają się na wykonywanie narzuconych słów i mają je też z nabycia w mózgu a na nich chorą psychikę i chore ciało.
Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka gdyż ciało człowieka oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i zaburzenia w ciele jeśli w mózgu są narzucone słowa. Narzucone słowa zaburzają energię i człowiek jest od nich uzależniony. Uzależnienie jest oparte na naruszonej energii. Tego naruszenia  w energii jest 73%. Tylu ludzi złoczyńców jest na ziemi. Dostali możliwość wypowiadania słów i wymyślili słowa przy pomocy których okradli Stwórcę i okradają ludzi. Ogromna ilość ludzi walczy o to ażeby stanąć na czele ukradzionego mienia i okradania ludzi. Mówią, że umieją prowadzić ludzi za kradzione im pieniądze. Tam gdzie prowadzą widać w obozach koncentracyjnych wybudowanych  do świadomego uśmiercania ludzi. Dla wszystkich wybieranych ludzi zawsze normalną jest broń do zabijania ludzi. Mówią, że walczą o wolność, a ich natura mózgu oparta jest na wolności. Mówią, że walczą o wolność, a w warunkach pokoju mówią do ludzi, że mają nakaz wykonywania narzuconych przez nich słów jakie nazwali prawem na ziemi jej Stwórcy. Mówią do ludzi, że za nie wykonywanie narzuconych przez nich słów mają na nich ustanowione kodeksy karne. W Konstytucji zapisali, że ludzie mają wolność. Jeden z posłów mówi o ludziach, że to ciemnota i ona kupi to co jej się narzuca.
Wskazuję na mózg który zna słowa narzucone przez człowieka i na nich człowiek funkcjonuje na zaburzonej energii od której uzależniona jest jego psychika i ciało. Nie ma możliwości wyleczenia psychiki i ciała z narzuconych słów. Energia jest naruszona narzuconymi słowami i tylko pozbycie się z mózgu narzuconych słów może przywrócić energię do stanu naturalnej dla niej równowagi. Stwórca stworzył uczciwych ludzi, a ma złodziei i bandytów, którzy w Jego świecie nazwali myślenie do okradania i zabijania prawem. Przez całe wieki przyznają Nagrody za odkrycia funkcjonowania mózgu i psychiki, a jak ja odkryłam, że ten mózg i psychika jęczą z psychicznego bólu od narzuconych słów przez złoczyńców to nie ogłaszają. Złoczyńcy nie ogłosili odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że ludzie na tych narzuconych słowach funkcjonują na innych systemach neurologicznych na których ja odkryłam, że jest cierpienie i zadawanie tego cierpienia uśmierca życie. Tych złoczyńców są pełne kościoły, a nikt z nich nie chce nawet słuchać o posługiwaniu się myśleniem na jakim nie jesteśmy złoczyńcami.
Natura człowieka funkcjonuje na systemach neurologicznych wykonujących słowa jakie są w naturze mózgu. Zaburzenie człowieka jest oparte na narzuconych słowach w mózgu. To te słowa wykonują inne systemy neurologiczne jak systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie są w naturze mózgu. Pełno modlących się w kościołach ludzi o to ażeby nie cierpieć, a ci modlący się ludzie zadają i chcą zadawać cierpienie. Jedyni ludzie którzy nie chcieli zadawać cierpienia to dwaj zastępcy dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Ci ludzie chcieli ażeby ludzie nie cierpieli, gdyż co jakiś czas przysyłali do mnie pisma z zapytaniami czego od nich oczekuję. W jednym z pism ci mądrzy dyrektorzy i na pewno lekarze piszą do mnie ażebym wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100,000 głosów na reprezentantów ludzi jako posłów i że muszą być jakieś reguły. Ja pytam skąd ludzie mają przekonania, że są u siebie skoro wybierają swoich reprezentantów. Przecież nie są u siebie. Odpisałam, że Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły i że zatem naturalnymi są dla nas reguły w nas wprowadzone. Napisałam, że Prezydent, Sejm i Posłowie to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Źli ludzie spowodowali, że inna osoba zajęła stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia i ona już do mnie napisała, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka na jakich psychika i ciało cierpi i umiera. Tamtym dyrektorom się zgadzało, a nowej nie. Dwa dni wcześniej zanim otrzymałam to pismo od nowej dyrektor Departamentu Zdrowa odwiedził mnie późniejszy Minister Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk i mówił, że jest zainteresowany moją wiedzą. W tym samym czasie przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Stało się to od momentu w którym napisałam, że słowa na jakie mózg wykazuje sprzeciw to słowa wypowiadane przez człowieka i są to wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Uniwersytet Carnegie Mellon brał udział w odkryciu naukowym i ktoś przyczynił się do tego ażeby nie przysyłał mi podziękowań. Do biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Harvard też wysyłam moje odkrycia i ani razu nie otrzymałam reakcji na moje odkrycie, że narzucone zachowania jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to narzucone słowa przez człowieka i że systemy neurologiczne zajmują się tymi narzuconymi słowami przez człowieka na jakich człowiek cierpi i umiera. Ludzie władzy znają to odkrycie, a nie przekazali o nim lekarzom. Lekarze leczą cierpienie zadane słowami narzuconymi przez człowieka na które leku nie ma. To mózg musi się zgodzić jeśli człowiek wyzdrowieje na podaniu mu energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu. Pełno dziennikarzy pokazujących cierpienie ludzi, a żadnemu do którego napisałam nie zgadza się myślenie na jakim nie ma cierpienia. To samo w kościołach opowiadających, że są dobroczyńcami, a inni to są złoczyńcami.
Ja mówię, że dzisiejsi ludzie to tacy sami ludzie do których przyszedł Jezus i mówił im to samo co ja odkryłam, że jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Sędziowie z Naczelnego Sądu Administracyjnego zgadzali się ze mną we wszystkich sprawach zanim zaczęłam mówić, że rozwiążemy wszystkie problemy jak będziemy opierali się na naturalnym dla nas myśleniu. Zatem znają Sędziowie naturalne dla nas myślenie, a oskarżyli mnie o to, że nie opieram się na myśleniu władzy. Napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa, gdyż za mówienie prawdy.
Paskudztwo jakimi jest większość z ludzi otrzymało od swojego Stwórcy życie, rozum, wiedzę, zdrowie, doskonałe samopoczucie, doskonałe umiejętności,  a nie ma nic trudniejszego od znalezienia ludzi którzy nie są złodziejami i bandytami.
To paskudztwo mówi, że Bóg nie umiał stworzyć ciała ażeby nie cierpiało. Ja wskazuje, że na myśleniu na jakim oparte jest ciało nikt nie cierpi. Pytam gdzie ludzie kościoła widzieli zakazy wprowadzone przez Boga na drzewach o których mówią, że Bóg nie pozwolił z nich zrywać jabłek. Pytam w którym ludzkim mózgu są grzechy innych ludzi za których ludzie kościoła oskarżyli Boga, że ludzie muszą cierpieć. W żadnym ludzkim mózgu nie ma myślenia innych ludzi. W mózgu jest tylko myślenie Stwórcy i człowieka którego ten mózg jest. Cierpienie jest oparte na słowach narzuconych przez człowieka który cierpi. Brak słów na to kim są ludzie.
Ludzie na naturalnych słowach uczciwie pracują na swoje życie, a tu tyle napadających na nich ludzi, którzy żyją z napadania na to co mają uczciwie zachowujący się ludzie.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz