środa, 6 maja 2015

NAUKA NIE OPARTA NA ROZUMIE, TO NAUKA OPARTA NA KŁAMSTWIE

W naturze mózgu jest rozum. W wyniku mojego zajmowania się wiedzą o podświadomości pierwszym moim odkryciem było, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Podświadomość to nasza natura i jest to odczuwanie oparte na rozumie. Zatem odkryłam, że to odczuwanie jest oparte na myśleniu opartym na uczciwości. Ucieszona pisałam do Polskiej Akademii Nauk, gdyż uważałam, że już teraz wszystko będzie pięknie, gdyż wszyscy będą postępowali uczciwie i nasze odczuwanie będzie dobrze się czuło. PAN nie zareagowało. Miałam silne przekonania oparte na wiedzy, że nasze odczuwanie jest oparte na uczciwości i pisałam dalej. Po kilku moich artykułach otrzymałam pismo od jednego z Instytutów PAN i osoba ta pisze, że zgadza się ze mną w zupełności i wie, że byłoby tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Politycy, prawnicy i mafie też posługują się myśleniem ale innym jak myślenie na jakim oparta jest podświadomość. Musiałam dojść do odkrycia, że w mózgu jest myślenie inne jak w naturze mózgu i że na nim oparty jest umysł nieświadomy. W roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że odkryli oni, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Zatem zrozumiałam dlaczego nie mogę znaleźć ludzi którym zgadza się myślenie jakie jest w naturze mózgu. Byłam przerażona tym, że to prawie nikomu nie zgadza się myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. Pisałam do kolejnych ludzi nauki szukając, że może komuś poza jedyną osobą w PAN zgodzi się myślenie na jakim jesteśmy stworzeni. Do tego to myślenie oparte jest na rozumie. Trochę po odkryciu naukowym, że mózg wykazuje narzucone myślenie, że jest do rozbieżnych celów obejrzałam program o odkryciu naukowym, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Emocje to nasze odczuwanie, a zatem zrozumiałam, że rozum jest oparty na myśleniu opartym na uczciwości. Co najgorsze to zrozumiałam, że dla ludzi nieuczciwość jest normalną i że na niej ustanowili swoje inne prawo jak prawo na jakim jesteśmy stworzeni. Występowałam przed sądami i byłam ucieszona, że wszystko wygrywam i do tego, że ja wygrywam, a dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" pokazują, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy. Zrozumiałam, że to jest to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. To myślenie do rozbieżnych celów jest w umyśle nieświadomym na jakim człowiek nie ma rozumu, a zatem czy możliwym jest, że ponad 99,5% ludzi nie ma rozumu. Ludzie wybrani jako władza mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, ale nie napisali, że jest to inne myślenie jak w naturze mózgu. Jak pomyślałam czego ci ludzie narobili jak poznałam odkrycie że przeszli na funkcjonowanie na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na nieuczciwości to byłam przerażona. Ponad 99,5% ludzi funkcjonuje na energii opartej na myśleniu do oszukiwania, a życie jest oparte na energii opartej na uczciwości. Katastrofa niewyobrażalna. Widzi ją Albert Einstein i mówi, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę i że jej przyczyną są sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach.
Na całym świecie pracuje ogromna ilość ludzi nauki. Ci ludzie nauki najczęściej cieszą się jak odkryją jakiś lek na choroby jakie mają ludzie. Ludzie medycyny dokonują przeszczepów polegających na różnej energii. W naturze jest tylko jedna energia i jest to energia na jakiej oparte jest życie. Lekarze przeszczepiają w miejsce złej energii na jakiej człowiek jest chory dobrą energię od człowieka który zmarł i dany narząd miał oparty na dobrej energii. Dziwne to dla mnie, że nikt z ludzi medycyny nie zwraca uwagi na to dlaczego u jednego człowieka dany organ jest zdrowy, a u drugiego chory. Dlaczego nie interesuje ludzi medycyny dlaczego u jednych ludzi dany organ jest na innej energii jak u drugiego człowieka. Tej przyczyny powinno się szukać. Ja odkryłam, że ona siedzi w głowie i ludzie medycyny wiedzą, że jak dojdą do mózgu to już ratunku dla człowieka nie ma. Ja odkryłam, że nie ma ratunku dla człowieka ponieważ nie można przeszczepić myślenia opartego na kłamstwie na myślenie oparte na prawdzie.
Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym i nikt po za mną nie reaguje na to odkrycie. Energia życia jest w naturze i ta energia jest oparta na prawdzie. Tymczasem w jednym z programów zatytułowanych "Zagadki wszechświata" można usłyszeć, że mózg powstał ażeby nas oszukiwać. Ja chciałabym zobaczyć gdzie ci naukowcy widzą w naturze mózgu myślenie do oszukiwania. Myślenie do oszukiwania mózg oddziela gdyż jest ono w umyśle nieświadomym. Oszustem jest człowiek, a nie natura mózgu. Myślenie do oszukiwania to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i to na tym myśleniu przeszczepiają energię ludzie medycyny u ludzi którzy mają w mózgu myślenie do oszukiwania. W programie "Zagadki wszechświata" można usłyszeć, że mózg wszystko fałszuje i pokazuje fałszywą rzeczywistość. Zatem to ja jestem lepszym naukowcem gdyż opartym na rozumie. Jestem naukowcem z własnej pasji. Nikt mi za to nie płaci. Odkryłam, że naukowcy opierają się tak samo jak inni ludzie albo na prawdzie albo na kłamstwie i że kłamstwo przeszkadza w dokonaniu odkryć opartych na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. W programie "Zagadki wszechświata" można usłyszeć, że mamy wspólny mózg, a to jest niesamowitą bzdurą. Każdy człowiek ma swój mózg i w tym mózgu jest myślenie naturalne dla człowieka i myślenie narzucone przez człowieka z jakim mózg się nie zgadza. W programie "Zagadki wszechświata" mówi się, że mózg fałszuje rzeczywistość, a ja przedstawiam dowody na to, że fałszywa rzeczywistość jest oparta na ustanowionym przez ludzi prawie, które nie ma oparcia w stanie rzeczywistym. To kłamca człowiek opiera się na stanie nierzeczywistym. Ludzie władzy wymagają od ludzi dowodu na własność mienia, a nikt z nich nie ma dowodu na własność mienia w sprawie którego wydaje decyzje.
Nie dziwię się, że nie mogłam znaleźć ludzi nauki którym zgodzi się myślenie na jakim oparta jest natura mózgu skoro ludzie nauki nie posługują się myśleniem jakie jest w naturze mózgu. Ci naukowcy nie mają wiedzy, gdyż wiedza jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Dotarłam do dwóch Uniwersytetów opartych na myśleniu na jakim oparty jest rozum: Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymałam około czterystu podziękowań, a podziękowania przestały przychodzić od czasu w którym napisałam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Zadziałali oszuści i są to świadomi oszuści. Zatem ludziom nauki występującym w programie "Zagadki wszechświata" przekazuję, że myślenie do oszukiwania jest oparte na wypowiadanych słowach przez człowieka. Przekazuję wszystkim ludziom nauki którzy szukają przyczyn fałszywego świata, że jest oparty na wypowiadanych słowach przez nieuczciwych ludzi. Przekazuję, że świat oparty na mózgu który nie zna słów to świat rzeczywisty i jest on oparty na prawdzie. To co wypowiadamy oparte na prawdzie to rzeczywiście jest. To co wypowiadają ludzie w oparciu o ustanowione prawo i to co mówi kościół to nie ma oparcia w stanie rzeczywistym a więc jest fałszem. Tyle ludzi oszustów to przerażające. Mózg żyje w świecie rzeczywistym. To ludzie oszuści żyją w tym co wymyślili. Ludzie nauki powinni wiedzieć, że to o czym ludzie zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że jest ich jest kłamstwem. Niech ktoś z ludzi uznających prawo ludzi pokaże jak stworzył ziemię lub jak ją nabył. Niech ktoś z ludzi nauki uznających prawo ludzi pokaże jak ludzie władzy stworzyli ludzi lub jak nabyli do nich prawa. Lekarze tym oszustom przeszczepiają energię, ale myślenia do oszukiwania na myślenie oparte na prawdzie nie przeszczepią.
Miliardy euro czy innych pieniędzy zabrano ludziom na odkrycia naukowe, a ja za darmo odkryłam, że mózg jest prawdomówny, a na zmianach myślenia wykazuje człowieka, że jest oszustem.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz