środa, 20 maja 2015

INNE PRAWO JAK OPARTE NA ROZUMIE TO PRAWO OPARTE NA BRAKU ROZUMU

W naturze mózgu jest tylko rozum, ale w mózgu jest też myślenie człowieka jeśli nie ma rozumu. W mózgu są dwa umysły, ale w naturze mózgu tylko jeden. Ten jeden umysł jaki jest w naturze mózgu oparty jest na rozumie i jest to umysł na jakim człowiek jest świadomy. Na umyśle opartym na braku rozumu narzuconym przez człowieka człowiek jest nieświadomy tego co robi i dokąd idzie. Zatem jest ogromna różnica w stanie człowieka opartym na myśleniu Stwórcy jak na myśleniu narzuconym przez człowieka. Wszyscy w stanie natury jesteśmy oparci na rozumie, a tylko z Uniwersytetu Cambridge otrzymuję wiadomości, że im się zgadza myślenie oparte na rozumie. Ogromna ilość ludzi woła, że im się zgadza myślenie oparte na braku rozumu i wybierają innych przywódców, gdyż opartych na braku rozumu. Napisałam tysiące stron pism opartych na rozumie na jakim jesteśmy stworzeni i stwierdziłam, że nie ma nic trudniejszego od znalezienia ludzi którzy mają rozum. Ludzie ocaleli z zatopionej Atlantydy też wiedzieli, że ci bez rozumu i to co stworzyli na braku rozumu zatonęło i wybudowali potężnego Sfinksa z rozumną ludzką twarzą, ażeby światu ogłosić, że na rozumie ich psychika jest oparta na energii życia. Zdarzyło się, że dwóm dyrektorom z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia  w Polsce zgadzało się myślenie oparte na rozumie, ale ci co nie mają rozumu mówią, że to oni mają władzę i ich wyrzucili ze stanowisk. Na Uniwersytecie Carnegie Mellon też zgadzało się myślenie oparte na rozumie, gdyż mam stamtąd około czterystu podziękowań, ale tam musieli się zmienić ludzie którym myślenie oparte na rozumie się nie zgadza gdyż podziękowania przestały przychodzić. Tylko z Uniwersytetu Cambridge mam ponad 2000 podziękowań, a więc tam zdecydowanie zgadza się myślenie oparte na rozumie. Jak występowałam przed sądami i wygrywałam wszystkie sprawy i przyznałam się, że opieram się na rozumie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu  na rozumie. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej, a ja mówię, że ci ludzie napadają na psychikę i ona się boi ludzi którzy napadają na ludzi. Dziennikarze pokazujący ludzi wybieranych na przedstawicieli ludzi mówią, że moje myślenie jest niepożądane. To prawda, że wśród ludzi bez rozumu myślenie oparte na rozumie jest niepożądane. Na tym prawie ludzi opartych na braku rozumu zabierają ludziom pieniądze i strzelają do ludzi za kupioną broń za pieniądze zabrane ludziom. Mówią do ludzi, że dają im ordery za obronę Ojczyzny, a żadnej Ojczyzny ludziom nie dali. Nigdy nikt nie widział Stwórcy ziemi ażeby za nią kazał ludzi zabijać. Ludzie kościoła mówią, że gdzieś widzieli zakazy wydane przez Stwórcę na jabłoniach i mówią, że za zerwanie jabłka przez pierwszych ludzi wszyscy muszą cierpieć. Odkrycia naukowe dowodzą, że w mózgu jest tylko myślenie Stwórcy i to w mózgu który nie  zna słów, a zatem kłamią, że Bóg wydał zakaz. W mózgu który nie zna słów jest myślenie na którym nie ma możliwości wydania zakazu. Nie mówią gdzie widzieli Stwórcę wydającego zakazy. Ja widzę, że wszystkie drzewa stworzone przez Boga są wolne. Ludzie kościoła mówią, że na myśleniu Boga się cierpi, a ja mówię, że psychika na myśleniu Boga jest zdrowa i szczęśliwa gdyż jest wolna. Zakazami posługuje się ten kto zabiera wolność. Ludzie kościoła mówią, że rozgrzeszają z grzechów, a mózgi wykazują, że tam wszystkie grzechy są.
Bardzo podoba mi się myślenie mojego Stwórcy, gdyż na nim mam rozum i jestem zdrowa psychicznie. Pisałam do ludzi ogromnie wiele pism gdyż myślałam, że czegoś nie rozumieją, aż odkryłam, że nie mają rozumu i dlatego nie rozumieją. Albert Einstein pokazuje, że ten brak rozumu jest bardzo poważny gdyż 73% energii opartej na braku rozumu. W naturze jest tylko energia oparta na rozumie. Zatem Stwórca stworzył ludzi z rozumem, a ma wariatów opartych na braku rozumu. Nielicznym z ludzi opartym na rozumie składam gratulacje z powodu wydawanych przez nich decyzji.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz