poniedziałek, 25 maja 2015

STWÓRCA ROBI SPRZECIW NA SŁOWA JAKIMI POSŁUGUJE SIĘ BANDYTA I WYKONUJĄCY SŁOWA BANDYTY

Bandyta posługuje się narzuconymi słowami. Ludzie którzy chorują i umierają cierpią i umierają na wykonywaniu słów jakimi posługuje się bandyta. Bandyta to człowiek posługujący się innymi słowami jak Stwórca. Jesteśmy stworzeni na słowach Stwórcy na jakich zachowujemy się wobec siebie dobrze. Dobre zachowanie to uczciwe zachowanie. Źli ludzie wymyślili słowa przy pomocy których wymuszają wykonywania ich woli. Wolę złych ludzi wykonuje się wykonywaniem narzuconych przez nich słów. Natura nie zna słów na jakich ustanowione jest prawo ludzi. Przeciwko temu prawu opartemu na innych słowach jak słowa Stwórcy wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa. Stwórca wystąpił przeciwko bandytom stojącym na czele organów opartych na narzuconych słowach: Kajfaszowi stojącemu na czele kościoła, Herodowi stojącemu na czele władzy i Piłatowi stojącemu na czele wymiaru sprawiedliwości. Z odkryć naukowych wynika, że najbardziej domagającym się uśmiercenia Jezusa był Kajfasz stojący na czele kościoła. Wymuszał on od Piłata skazania na śmierć Jezusa. Piłat domagał się zawołania Heroda. Mordercy którym życie dał ich Stwórca przybili do krzyża swojego Stwórcę, a najpierw nakazali Mu nosić krzyż ażeby dobrze cierpiał. Wyśmiewali Go, oskarżali, bili. Naukowcy mówią, że kiedyś było tak, że Stwórca był znudzony gdyż wszystko we wszechświecie doskonale funkcjonowało. To kiedyś było zanim ludzie nie wypowiadali słów.
Znalazłam się w kontakcie z ustanowionym prawem na słowach bandytów i można we wcześniejszych moich artykułach przeczytać, że mówię do Boga, że nie mam dokąd pójść, gdyż ludzie władzy mówią, że wszystko co jest na ziemi należy do nich i jak się nie wykonuje ich myślenia nazwanego prawem to nakazują przynosić im pieniądze przez siebie zarobione. Wcześniej mówili, że to dziesięcina, a teraz 10% to zostawiają ludziom. Występowałam przed sądami pomagając ludziom, którzy skarżyli się na zabrane im pieniądze przy pomocy nazwania myślenia narzuconego przez bandytów prawem i wszystkie sprawy wygrywałam. Myślałam, że Sądy chcą rozwiązać skargi ludzi i pisałam, że ja wszystkie je rozwiązuję przy pomocy myślenia jakie wszyscy mamy w naturze mózgu. Wtedy postanowili, że trzeba zabrać mi prawo do wykonywania zawodu. Odpisałam, że to już lepiej jak za to samo ukrzyżowanie Jezusa.
Nie wiedziałam, że wygrywam wszystkie sprawy ponieważ jestem osamotniona w moim posługiwaniu się myśleniem na jakim jesteśmy stworzeni. Z czasem zobaczyłam, że jak wejdzie się w związek z dużo ponad 90% ludzi to uczynią człowiekowi zło. Zrozumiałam dlaczego moja Mama często mówiła, że chciałaby mieszkać w lesie.
Widziałam, że prawo robi ludziom zło i kiedy przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że odkryli w mózgu narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to natychmiast wiedziałam, że to słowa narzucone przez ludzi na jakich ustanowione jest prawo ludzi, prawo kościoła i prawo ludzi na jakim oparty jest wymiar sprawiedliwości. Sprawiedliwość oparta na narzuconych słowach polega na tym, że człowiek któremu złoczyńca uczynił zło otrzymuje jeszcze więcej zła od wymiaru sprawiedliwości. Jest tak dlatego ponieważ wymiar sprawiedliwości jest oparty na narzuconych słowach. Kilka dni temu do programu "Świat się kręci" zaproszono ludzi z wymiaru sprawiedliwości i mówiono, że zgwałcona kobieta mówi, że jeszcze raz została zgwałcona przez wymiar sprawiedliwości. Ja na to samo wskazywałam występując w obronie moich klientów, że zabrano im pieniądze przy pomocy narzuconych słów, a sąd jeszcze dołożył kary wydając postanowienie, że ludzie mają wykonywać narzucone słowa. Nie radzę popełniać samobójstwa jak zrobił to Piłat, gdyż człowiek żyje wiecznie i cierpienie ma również po śmierci ponieważ to cierpienie zadał wiecznej i nieśmiertelnej podświadomości. Podświadomość to nasza psychika i ona jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. W tą podświadomość zostały wprowadzone narzucone słowa. Dowodem na to, że w podświadomości są słowa narzucone przez człowieka i na nich cierpiące ciało są małe dzieci które są już chore. Te chore dzieci mają ciepiące ciało na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach jakie mają z nabycia w mózgu. Psychika na słowach jakie są w naturze mózgu jest wolna, a na narzuconych słowach uzależniona i cierpi. Ludzie żyjący ze stosowania przemocy na ludziach żyją za zabrane im pieniądze i mówią o sobie, że oni są etycznymi i występują przeciwko przemocy. Nic nie mówią o tym, że posługują się słowami do stosowania przemocy i że zawsze zgadza się im myślenie władzy. Myślenie władzy zgadza się też ludziom kościoła, gdyż Arcybiskup Gądecki mówił na Jasnej Górze, że kto nie wybiera władzy ma grzech, a kandydat na Prezydenta Pan Andrzej Duda przemawiał już z ambony. Słowa na jakich oparta jest władza to nie są słowa Boga, gdyż władza jest oparta na narzuconych słowach i wymusza ich wykonywania. Stwórca nie występowałby przeciwko prawu ludzi, gdyby ono było ustanowione na słowach Stwórcy. Oczywiście na słowach Stwórcy nie ma prawa ludzi. Ludzie narzucający słowa świadomie stosują na ludziach przemoc. Wskazuję im zatem, że na tych narzuconych przez siebie słowach mają systemy neurologiczne oparte na energii na jakiej ma się odczuwanie złoczyńcy. Złoczyńca jest uzależniony od narzuconych słów. Ludzie ubolewają nad cierpiącymi ludźmi, ale nic nie mówią o ludziach którzy zadają cierpienie. Ludzie zadający cierpienie mówią, że to Bóg zadał cierpienie. Odkryłam, że każdy kłamca za zło jakie robi oskarża niewinnego człowieka. Wymiar sprawiedliwości mówi, że winny nie musi się przyznawać do winy, a zatem można czynić zło ludziom którzy są niewinnymi.
Na ziemi pojawiło się zło od momentu wypowiadania przez ludzi narzuconych przez nich słów. To złoczyńca wymyśla słowa w celu uczynienia zła. Ten kto nie ma zamiaru uczynienia zła nie wymyśla słów do uczynienia zła. Nie ma psychiki i ciała chorego bez narzuconych słów w mózgu. Pełne szpitale ludzi na całym świecie w których ludzie medycyny pomagają ludziom ażeby nie cierpieli od zadanego innym ludziom zła. Nikt z ludzi medycyny nie znajdzie człowieka chorego bez narzuconych słów w mózgu. Ludzie złoczyńcy stosują przemoc na dzieciach wymuszając od nich uczenia się niezrozumiałych słów jakimi mówią ludzie narzucający słowa. Tych niezrozumiałych słów uczą na myśleniu władzy i kościoła. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości nauczyli się myślenia narzuconego nazwanego prawem ludzi. Mnie to narzucone myślenie nie chciało wchodzić do głowy, a zatem mam silne przekonania oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Niezrozumiałe paragrafy to myślenie nieznane naturze naszego mózgu. Ci ludzie mówiący tymi paragrafami stosują przemoc na psychice opartej na zrozumiałych słowach.
Natura wszechświata nie zna narzuconych słów. Natura mózgu wyrzuciła nieznane mu słowa narzucone przez człowieka, a systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje narzucone słowa skonstruowały z narzuconych słów bandytę.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz