czwartek, 21 maja 2015

ŻYCIE I ŚMIERĆ SĄ OPARTE NA RÓŻNEJ ENERGII

W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Odczuwanie wszystkich stworzeń oparte jest na energii życia. Na energii życia życie jest wieczne.
Energia śmierci pojawiła się od ludzi którzy narzucili wykonywanie ich woli. Ta energia śmierci to druga energia jaka pojawiła się w człowieku z nabycia na narzuconej przez człowieka woli. Od żadnych innych stworzeń poza ludźmi nie ma w naturze energii śmierci, gdyż nikt poza ludźmi nie ma możliwości wyrażania innej woli. Energia życia oparta jest na woli jej Stwórcy. Ludzie otrzymali od swojego Stwórcy energię życia, ale narzucili inną wolę i znaleźli się na energii śmierci. W tym stanie człowiek ma w sobie dwie energie opartej na dwóch rodzajach myślenia w mózgu. Odkryłam, że większość z ludzi chce być zdrowa ale chce wykonywać narzuconą wolę przez siebie. U naszego Stwórcy tak nie ma i na pewno u każdego normalnego człowieka który jakby stworzył człowieka to na pewno też nie zgadzałby się ażeby ten kogo stworzył wykonywał na jego energii narzuconą przez niego wolę. Ja też nabyłam złej energii, ale w zupełności zgadzam się z moim Stwórcą, że jak się chce żyć na Jego energii to trzeba wykonywać Jego wolę. Tym bardziej, że odkryłam, że to wspaniała dobra wola na jakiej człowiek cudownie sobie żyje. Odkryłam, że wola Stwórcy to dobra wola, a wola narzucona przez człowieka to zła wola. Odkryłam, że wszelkie zło jest skutkiem wykonywania narzuconej woli przez człowieka. Kiedyś wielu ludziom mówiłam, że mają wykonywać wolę Stwórcy i będą zdrowi, ale zauważyłam, że ludzie potrafili się obrażać. Rozumiem co znaczy taki fakt, że Żydzi mogli wyjechać z Oświęcimia ale nikt nie chciał im pomóc. Wiedzieli o tym ludzie w różnych krajach świata i nikt im nie pomógł. Ja odkryłam smutną prawdę o ludziach, że ogromna ilość ludzi posługuje się złą wolą. Zła wola jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszyscy ludzie mają w mózgu narzuconą wolę, a narzucona wola jest oparta na złej woli. Są wspaniali ludzie którzy pomagali i pomagają ludziom i robili to w czasie wojny z narażeniem życia, a inni ludzie szli zgłosić do złych ludzi ażeby ich wymordowali  Jest to skutkiem zmienionego stanu ludzi w wyniku posługiwania się myśleniem jakim wyrażają złą wolę. Im więcej wyrażonej złej woli tym większy złoczyńca. Ten zmieniony stan odczuwania ludzi oparty jest na zmienionej energii, a zmieniona energia skutkiem narzucenia woli. Odkryłam doskonałe skonstruowanie człowieka przez Stwórcę i że człowiek na myśleniu Stwórcy opartym na energii Stwórcy jest doskonały. Odkryłam, że stan człowieka zmienia się wraz z wyrażeniem innej woli. Inną wolę człowiek wyraża przy pomocy innego myślenia jak jest w naturze mózgu. Zatem odkryłam, że zmienione stany ludzi na zmienionej energii są oparte na narzuconym myśleniu w mózgu jakim człowiek wyraził inną wolę jak Stwórca.  Odkryłam, że wielu ludzi jest bardzo złymi i groźnymi bandytami na złej energii jaką w sobie mają na narzuconym  myśleniu. Takim przykładem człowieka złego jest Drugi Pilot z samolotu który postanowił nie tylko uśmiercić siebie, ale również 150 ludzi. Takich ludzi jest więcej. Dlaczego tak jest, że jest tak bardzo dużo złych ludzi świadczy to, że na czele ludzi stoją źli ludzie. Ażeby stawać na czele nie stworzonego przez siebie świata i nie stworzonych przez siebie ludzi to trzeba być człowiekiem złym. Ludzie są w różnym stopniu złymi, a ludzie źli wiedzą, że ażeby oszukiwać, że są dobrymi to stawiają przy sobie ludzi których ludzie lubią. Ludzie dobrzy jak wchodzą w związki z ludźmi złymi to stają się też złymi gdyż zaczynają wykonywać wolę złych ludzi. Dobrze to można zauważyć po politykach którzy mówią, że jak przyszli do polityki to byli inaczej myślącymi ludźmi. Tak robimy się złymi jak zaczynamy wykonywać myślenie złych ludzi które nazwali prawem. Na tym wykonywaniu prawa ciała ludzi nie mogą wytrzymać z bólu.
Nasz Stwórca mógł nam nie dać możliwości wypowiadania słowa i miałby świat doskonały. Naukowcy mówią, że kiedyś było tak, że Stwórca był znudzony gdyż wszystko doskonale funkcjonowało. Tak ja mam opinię od jednego z moich przełożonych za 17 lat pracy, że na jakimkolwiek stanowisku pracowałam to wszystko robiłam dobrze. Na swoim myśleniu wygrywałam wszystkie sprawy i przywracałam w nich porządek, ale ludzie bałaganiarze nie naprawiali prawa. Ludzie bałaganiarze miało, że nie przywracali porządku w sprawach to jeszcze zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko w oparciu o myślenie ludzi władzy na jakim nie ma rozwiązań i psychika cierpi. Uznali, że na moim myśleniu opartym na porządku trzeba mi zabrać prawo wykonywania zawodu. Stworzyli na ziemi inny świat oparty na złej woli. Albert Einstein też widzi uporządkowanie w energii w naturze, a patrząc na energię opartą na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach woła do ludzi, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ja jeszcze dodam, że na wykonywaniu tego myślenia wszyscy ludzie są chorzy psychicznie i mają chore ciała, a jest tak dlatego ponieważ psychika i ciało są oparte na porządku w energii. Ludzie nabyli od ludzi którzy ustanowili to prawo psychicznej choroby, gdyż weszli w bałagan. Psychika oparta jest na porządku. Tym czym zajmują się ludzie władzy to myśleniem na jakim jest bałagan we wszystkim w co to myślenie wprowadzą. Pracowałam z wieloma wspaniałymi dyrektorami i wszystko u nas funkcjonowało bardzo dobrze i ludziom dobrze się żyło. Bałagan się robił jak ludzie władzy namawiali pracowników ażeby rozrabiali i wyrzucali dyrektorów.
Na myśleniu naszego Stwórcy wszystko robimy dobrze. Małe dzieci karmią kotki i pieski i inne zwierzęta, a ludzie władzy mówią, że zwierzęta trzeba karmić zgodnie z przepisami unijnymi.
Zatem ja wyszłam dobrze na opieraniu się na myśleniu swojego Stwórcy. Mam rozum, a jak człowiek ma rozum to to co robi jest zrobione dobrze. Jak robimy dobrze to nasze odczuwanie czuje się dobrze. Większość z ludzi wybiera sobie innych przywódców opierających się na innym myśleniu, a to co widzą Fizycy na tym narzuconym myśleniu to niewyobrażalny chaos w energii. Ja odkryłam, że na myśleniu Stwórcy jest porządek w energii. Po energii na jaką Albert Einstein wskazuje, że jet oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach to widać, że już tylko śmierć wszystkiemu zadali. Wszędzie wielkie cierpienie. Na myśleniu Stwórcy ludzie porządnie pracują a na myśleniu władzy nie pracują tylko rozrabiają i okradają tych co pracują. W swoim życiu na pewno prowadziłam około stu przedsiębiorstw i firm prowadzonych przez ludzi i widzę, że ponad 90% z nich jest zniszczonych decyzjami wydanymi przez ludzi władzy. Moi klienci na swoich decyzjach prowadzili firmy bardzo dobrze. Decyzje ludzi władzy zniszczyli przedsiębiorstwa i ludzi którzy je prowadzili. To cierpienie i śmierć zadali bałaganem w energii opartym na bałaganie w ich myśleniu jakie mają z nabycia w mózgu. To co jest skutkiem wykonywania prawa ludzi to niewyobrażalny bałagan i zło.
Odkryłam, że porządek w energii u Stwórcy jest oparty na porządku w myśleniu. Na pewno taki porządek jest na Uniwersytecie Cambridge, gdyż tam zgadza się odkryte przeze mnie myślenie oparte na porządku jakie jest w naturze mózgu. Ja pamiętam, że kiedy ja studiowałam to my mieliśmy szacunek do nauczycieli, a dzisiaj nauczyciele sprzedali się źle zachowującym się ludziom za pieniądze. Ja mówię, że ci nauczyciele którzy sprzedali się za pieniądze nie mają wiedzy, gdyż człowiek który ma wiedzę nie sprzedaje się za pieniądze. Do mnie wielu ludzi mówiło, że na każdego jest cena tylko na niektórych większa, ale nigdy mnie nikt nie kupił za proponowane wykorzystanie prawa. Pytali mnie czy umiem wykorzystać prawo i odpowiadałam, że wiem jak to się robi ale tego nie robię. To nie z szacunku do prawa, gdyż ludzie którzy to prawo ustanowili nie zasługują na szacunek. To ja siebie nie pozwolę na wykorzystanie do nikczemnych celów.
Świat stworzony przez Stwórcę oparty jest na wiedzy, a świat stworzony przez ludzi władzy na myśleniu przy pomocy którego okrada się innych ludzi.
Stan ludzi jest różny i taki jak myślenie w mózgu. Ludzie modlą się do Boga ażeby ich ciało nie cierpiało, ale to ludzie wprowadzili myślenie na jakim cierpi ciało więc pomylili Adresata.
Życie jest oparte na porządku w energii. Stwórca nie narobił ludziom bałaganu w energii i zatem ten kto tego bałaganu narobił musi go naprawić.

                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz