wtorek, 19 maja 2015

WOLNA WOLA JEST OPARTA NA DOBRYCH ZACHOWANIACH

Odkryłam, że wolna wola jest oparta na dobrych zachowaniach i że dobre zachowania to uczciwe zachowania. Z natury jesteśmy uczciwymi ludźmi. Moim pierwszym odkryciem o podświadomości było, że wymaga ona od nas uczciwego postępowania. Uczciwe postępowanie to dobre postępowanie. Te naturalne dla nas dobre zachowania są oparte na energii jaka jest w naszej naturze. Człowiek na energii jaka jest w naturze ma odruchy inteligentnego człowieka. Ten człowiek o odruchach inteligentnego człowieka ma rozum w mózgu który nie zna słów. Te nasze naturalne inteligentne odruchy oparte są na energii na jakiej mamy szczęśliwe odczuwanie. Nie wiedziałam, że tak jest i byłam zdziwiona jak pewnego dnia zachwycił mnie swoimi odruchami człowiek. Jechałam do domu i po drodze ciągle przypominało mi się poruszanie tego człowieka które sprawiało, że byłam szczęśliwa. Teraz wiem, że to energia natury jest oparta na szczęśliwym odczuwaniu. Odkryłam, że człowiek wie jakim jest myślenie natury gdyż przekonały mnie o tym wszystkie wygrane w sądach dopóki się nie przyznałam, że opieram się na myśleniu natury. Wszyscy Sędziowie się ze mną zgadzali, a więc znają myślenie natury. Wszyscy znamy myślenie natury, ale trzeba się nim posługiwać. Odkryłam, że nie posługuje się myśleniem natury nieuczciwy człowiek. Odkryłam, że ludzie znają myślenie natury, ale odkryłam również, że wiedzą, że naturalnymi dla nas są dobre zachowania. Przekonałam się o tym wchodząc do szpitala psychiatrycznego w którym są leczone ciężkie przypadki. Obok pielęgniarki która otworzyła mi drzwi stała chora w koszuli nocnej i podała mi rękę mówiąc, że jest zaszczycona moim przybyciem. Powiedziała, że zaprasza mnie na jej przyjęcie urodzinowe w pięknym pałacu. Później dowiedziałam się, że zanim zachorowała pracowała w placówce dyplomatycznej. Inny chory mówił do mnie "pani ordynator proszę zobaczyć czy nie mam nowotworu" i otwierał usta. Powiedziałam, że nie jestem ordynatorem, ale on w to nie wierzył i otwierał usta, aż powiedziałam, że nie ma nowotworu. Po jakimś czasie przyszłam jeszcze raz do tego szpitala, a on znowu podszedł do mnie i otworzył usta i pytał "pani ordynator proszę powiedzieć czy nie mam w gardle nowotworu". Inni stojący w gromadce chorzy zapytali mnie czego jestem profesorem. Powiedziałam, że nie jestem profesorem. Obok przysłuchujący się rozmowie chory powiedział, że to widać, że ja jestem profesorem i on uważa, że matematyki. Innym razem jechałam pociągiem i pewna młoda dziewczyna zapytała mnie czy mogłabym usiąść naprzeciw niej. Nie bardzo chciałam, ale prosiła więc usiadłam. Dziewczyna ta wychodziła co jakiś czas do toalety i przychodziła pod wpływem narkotyków. W pociągu jechało dużo ludzi i ona wszystkim ubliżała, a mnie traktowała jak jakąś świętą. Wyciągała co miała dobrego w torbie i prosiła ażebym się częstowała. Pokazała wizytówkę gdzie pracuje i była to agencja towarzyska. Z czasem konduktor zabrał tą źle zachowującą się dziewczynę. Innego dnia siedziałam sama na przystanku kolejowym w lesie i po jakimś czasie usłyszałam głosy źle zachowujących się chłopaków z radiem włączonym na cały regulator. Nie byłam zachwycona tym, że jestem sama w lesie i tych trzech źle zachowujących się chłopaków, ale oni kiedy mnie zobaczyli zaczęli sprzątać na przystanku gdyż mówili, że nie mogę siedzieć w takim bałaganie. Jeden z nich powiedział żeby drugi ściszył radio ponieważ ja nie mogę siedzieć w takim hałasie. Tych przypadków zaczęło być sporo i zrozumiałam, że źle zachowujący się ludzie wiedzą wobec kogo mają się  dobrze zachowywać. Nie wiem skąd oni to wiedzą, ale jasno widać, że człowiek wie, a zatem ludzie naturalnie wiedzą jakimi są dobre zachowania. Politycy też wiedzą, gdyż wiedzą, że trzeba pokazywać, że się dobrze zachowuje. Człowiek który pozna prawo ludzi tak jak ja poznałam to dowie się, że jest to prawo źle zachowujących się ludzi. Źle zachowujący się człowiek to człowiek nieuczciwy. Całe prawo ludzi oparte jest na nieuczciwych zachowaniach wobec ludzi. Odkryłam, że nieuczciwi ludzie ustanowili dla innych ludzi swoje nieuczciwe zachowania prawem. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania to rozbieżne cele, a ja odkryłam, że mózg robi sprzeciw na nieuczciwe zachowania. Z natury jesteśmy uczciwymi dobrze zachowującymi się wobec innych ludźmi, a nieuczciwi ludzie ustanowili dla innych ludzi swoje nieuczciwe zachowania prawem. Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że było tam moralne zepsucie. Zatem sposoby myślenia ludzi o jakich Albert Einstein mówi, że na nich oparta jest zła energia to myślenie jakim posługują się nieuczciwi ludzie. Oczywiście, że to nieuczciwe ustanowić swoje myślenie prawem dla innych ludzi którzy też są ludźmi. Dlaczego ludzie mają wykonywać myślenie innych ludzi. Ludzie są stworzeni na takim samym myśleniu. Człowiek wymierzający kary drugiemu człowiekowi to źle zachowujący się człowiek. Zatem Stwórca wie, że człowiek ustanawiający dla człowieka prawo to źle zachowujący się człowiek, gdyż mózg wykazuje, że narzucone zachowania to rozbieżne cele. Jakie są te rozbieżne cele ludzi narzucających zachowania dobrze widać, że zrobili sobie z ludzi służących którzy mają na nich pracować. Ludzie pracują na ludzi którzy nazwali narzucone przez nich myślenie prawem i jeszcze wymierzają im kary. Zatem uważają ich za swoich niewolników. Mózg tak pięknie potrafił wyodrębnić myślenie ludzi narzucających wolę i Naukowcy skądś odkryli, że mózg wie, że cele tych ludzi są rozbieżne. To jeszcze mało, że ci źle zachowujący się wobec ludzi ludzie z nich żyją i wymierzają im kary to jeszcze przeznaczają z zabranych pieniędzy ogromne kwoty na broń do zabijania ludzi. To wstrętni nieuczciwi ludzie.
Ci wstrętni nieuczciwi ludzie tak zachowują się wobec swojego Stwórcy i ludzi, że wymyślili ażeby ludzie zawierający związki małżeńskie przysięgali, że oddadzą swoją wolną wolę ludziom z którymi wchodzą w związki. Nie mam wątpliwości co do tego, że Jezus mówił, że stworzył nas na wolnej woli. Tam gdzie nie ma wolnej woli tam jest przemoc.
Brak słów na to jak ludzie są nieuczciwymi. To na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu ludzie są nieuczciwymi wobec ludzi. To nieuczciwy człowiek robi takie rzeczy jak Poseł z partii PIS Posłance z partii PO a partia PO mówi, że to zgodnie z prawem oszukuje się ludzi, że się ich kocha i namawia na łapówki. Ci nieuczciwi ludzie za pieniądze zabrane ludziom uprawiają seks w luksusowych hotelach, jedzą i piją za pieniądze zabrane ludziom w luksusowych restauracjach, jeżdżą luksusowymi samochodami za pieniądze zabrane ludziom, kupują kwiaty i nawet osobistą bieliznę. Oczywiście oszukiwana Posłanka na pewno wiedziała, że to wszystko za zabrane ludziom pieniądze. Organizowanie zabijania ludzi na wojnach zamiast dobrego naturalnego dla nas zachowywania się wobec siebie to dowód na ludzi kanalii. Naukowcy w programie "Album nazistów" dobrze mówią, że powinni mieć twarze potworów. Ci ludzie z tymi twarzami potworów mówili do ludzi, ze są dobrymi i trzeba ich wybrać na przywódców. Z tymi ludźmi potworami współpracują ludzie kościoła. Mówią o Bogu, a źle zachowują się i wobec Boga i wobec ludzi których wykorzystują ażeby wygodnie żyć. Z ludźmi odmawiają w modlitwie "Ojcze nasz", "bądź wola Twoja", a do ludzi mówią, że człowiek ma wykonywać wolę źle zachowujących się ludzi i że grzech ma człowiek który nie wybiera władzy. Bóg wszystkich nas stworzył takimi samymi, a ludzie kościoła mówią, że ludzie nie są takimi samymi bo mają być służącymi ludzi którzy z nich chcą wygodnie żyć.
Ludźmi którzy skłócili ludzi, to źle zachowujący się nieuczciwie zachowujący się wobec innych ludzi ludzie.  

                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz