sobota, 16 maja 2015

BANDYCI WIEDZĄ, ŻE ICH ODKRYŁAM, ŻE ŚWIADOMIE UŚMIERCAJĄ LUDZI

Swojego bloga prowadzę od 2011 roku i jest na nim opublikowanych moich artykułów 2029. Na blogu pokazywani są ludzie jacy wchodzą z różnych krajów i ilu jest tych ludzi z poszczególnych krajów. Ja często witałam ludzi wchodzących na mojego bloga z różnych krajów i piszę, że są to ludzie z około stu krajów świata. Pisałam, że najwięcej ludzi wchodzi ze Stanów Zjednoczonych, Na moim blogu jest 2029 moich artykułów, a dane podają, że najbardziej czytanym jest artykuł z roku 2011 o złej energii. Ten artykuł o złej energii dane podają, że jest czytany przez 1911 ludzi. Zatem 94,2% ludzi czyta mój artykuł o złej energii. Dzisiaj napisałam już o moim odkryciu, że to myślenie wytwarza energię i okazuje się, że nie ma ludzi czytających ten mój artykuł. Do tego ilość ludzi ze Stanów Zjednoczonych w ciągu dwóch ostatnich lat pokazywana jest, że zmniejszyła się o dwie trzecie. Ja pisałam, że jak publikowałam artykuł o emocjach dwa lata temu to w ciągu ponad godziny weszło ponad 150 ludzi ze Stanów Zjednoczonych. Odtąd już pokazuje się, że wchodzi na mojego bloga tylko kilka osób ze Stanów Zjednoczonych. Na trzecim miejscu wśród krajów wchodzących na mojego bloga była Rosja, a od dwóch lat nie pokazuje się, że ktokolwiek wchodzi z Rosji. Na mojego bloga wchodzili ludzi z różnych krajów świata po kilkadziesiąt w jednym momencie i to już się nie powtarza. Usłyszałam jak Pan Grzegorz Miecugow też powitał ludzi nowych wchodzących na program"Szkło kontaktowe" i ze "Szkła kontaktowego" mam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane i że autor wiadomości jest przekonany, że wszyscy wyrzucają to do kosza na śmieci. Myślałam, że czegoś nie rozumieją i jeszcze pisałam i jeszcze trzy razy otrzymałam wiadomość, że to co piszę wylądowało w koszu na śmieci lub w spamie. Mój komputer od około dwóch lat jest ciągle zaburzany. Jak mi naprawią to za godzinę lub dwie wyskakuje wiadomość, że nie ma ochrony. Za ochronę płacę i kiedyś nawet podwójnie, a to co mi się robi to wstrętne. To wstrętni ludzie nie pokazują ile ludzi wchodzi na mojego bloga. Ci ludzie zatem wiedzą, że świadomie uśmiercają ludzi. Ja jestem z Polski i wstydzę się ludzi z Polski, że są takimi oszustami i świadomymi mordercami ludzi. To w Polsce były Minister Finansów Pan Jacek Rostowski powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja jak wtedy kiedy to mówił to za pięć lat była wojna. Na drugi dzień ktoś musiał mu powiedzieć, że się pomylił, ale po tym co stało się na Ukrainie widać, że się nie pomylił. Były Premier a teraz Przewodniczący Unii Europejskiej Pan Donald Tusk powiedział w Stanach Zjednoczonych, że myślenie, że nie będzie wojny to iluzja. Zamieszki na Ukrainie spowodowane były przez ludzi, którzy mówili, że chcą przyłączenia do Unii.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz