wtorek, 5 maja 2015

NIEZGODNOŚĆ CIAŁA Z MYŚLENIEM JEST O WPROWADZONE KŁAMSTWO

Natura naszego ciała funkcjonuje na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Ciało jest połączone z myśleniem. Mamy odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Połączenie myślenia z ciałem pokazuje nam też odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Narzucamy zachowania i mamy problemy w wyniku posługiwania się słowami. Narzucane zachowania i problemy są oparte na innych słowach jak są w naturze mózgu. Mózg jak widać oddziela posługiwanie się innymi słowami jak są w naturze mózgu i oddziela funkcjonowanie człowieka na innym myśleniu. Wprowadzone do ciała systemy neurologiczne oparte na kłamstwie to wprowadzenie do ciała złego funkcjonowania. Złe funkcjonowanie ciała to funkcjonowanie na myśleniu opartym na kłamstwie. W naturze mózgu nie ma kłamstwa. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Oczywiście, że tak jest gdyż na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wypowiadamy prawdę. Ludzie którzy mają w mózgu narzucone słowa wypowiadają kłamstwa. Na tych słowach opartych na kłamstwie ciało cierpi, gdyż kłamstwo nie ma swojego ciała i zadaje cierpienie i śmierć ciału opartemu na prawdzie.
Ludzie władzy, dziennikarze, ludzie kościoła opowiadają o przyzwoitości, a jaki to przyzwoity człowiek, który wydaje decyzje w nie swoim świecie. Wydawanie decyzji w sprawie ludzi to wielkie łobuzerstwo. Mamy w naturze mózgu myślenie na jakim jesteśmy stworzeni i tym myśleniem mamy się posługiwać. Przerażający jest stan ludzi z których wielu ma już silne przekonania oparte na kłamstwie. Ja nie poszłabym na wybory za danie mi nawet największych pieniędzy, gdyż to łobuzerstwo wydawać postanowienia w sprawie świata w którym miałam możliwość urodzenia się i w nim życia. Kiedyś chodziłam na wybory gdyż uważałam, że wybrani ludzie też opierają się na prawdzie, ale od kiedy zobaczyłam, że z ludzi zrobili swoich służących, okradają ich i wydają im rozkazy śmierci to zrobiłam stanowczy sprzeciw. W naturze jesteśmy wolnymi ludźmi. Na myśleniu opartym na prawdzie jesteśmy wolnymi ludźmi. Nasze ciało w stanie natury jest wolne. Nasza psychika w stanie natury jest wolna. Narzucone myślenie spowodowało uzależnienie psychiki i ciała od narzuconych słów. Ja też weszłam w narzucone myślenie, gdyż widzimy jak źle zachowujący się ludzie o wszystkim co jest na ziemi mówią, że to ich. Ja przez wszystkie lata mojej pracy robiłam sprzeciw na wykonywanie narzuconego myślenia gdyż widziałam, że ludzie na nim cierpią. Jak zaczęłam występować w obronie ludzi przed sądami to szłam tam z wielką nadzieją, że sądy przywrócą decyzje na oparte na prawdzie. Ja mam wygrane wszystkie sprawy w sądach dopóki nie zaczęłam mówić, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na naturalnej dla nas uczciwości. Ludzie władzy często mówią o uczciwości, a cóż to za uczciwy człowiek który wydaje decyzje w sprawie mienia jakie do niego nie należy. 99,5% przegranych spraw w sądach za 11 miesięcy roku 2004 to dowód nieuczciwości ludzi. Inne myślenie jak naturalne dla nas oparte na uczciwości to myślenie jakim posługuje się nieuczciwy człowiek. Myślenie oparte na prawdzie to myślenie oparte na uczciwości. Myślenie oparte na kłamstwie to myślenie oparte na nieuczciwości. Mamy uczciwego Stwórcę. Na Jego myśleniu jesteśmy uczciwymi ludźmi. Uczciwy człowiek zachowuje się wobec innych ludzi uczciwie. Ludzie kłamcy nazwali narzucone przez nich myślenie prawem przy pomocy którego zabierają ludziom pieniądze. Wyważanie drzwi do ludzkich domów przez komorników z udziałem policji i ślusarza to napad, a nie uczciwość. Kilka miesięcy temu komornik zabrał rolnikowi ciągnik za długi sąsiada i teraz dopiero widać, że jest postanowienie o zawieszeniu w czynnościach komornika. Ja pytam dlaczego tylko zawieszenie. Ten człowiek zrobił ogromną krzywdę człowiekowi. Komornik zadał cierpienie niewinnemu człowiekowi. Ja widziałam, że tak jest w każdej pojedynczej sprawie jaką się zajmowałam. Widziałam, że ustanowione prawo powoduje wielkie cierpienie ludzi. Widziałam, że od kiedy weszła do ludzi kontrola to zaczynali się bać i chorować. To ich psychika się bała ludzi którzy przyszli ich kontrolować. Zauważyłam, że jak długo nie wygrywałam ludziom spraw to zaczęli leczyć się psychicznie lub leżeli w szpitalach, a najczęściej na onkologii. Mądre pytanie zadał mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, gdyż zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja wskazuję, że kontrole są oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ci ludzie nie mają prawa kontrolowania ludzi i wydawania decyzji w sprawie ich mienia. Psychika nie wytrzymuje wydanych jej nakazów które zrobiły jej zło. Zabrali ludziom zarobione przez nich pieniądze przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. To nie jest myślenie normalne dla psychiki wydanie jej nakazu przy pomocy myślenia narzuconego przez człowieka. Jeszcze gorszy stan widzimy w warunkach wojny kiedy to widzimy jak ludzie narzucający wolę lekceważą ludzi, jak źle ich traktują, jak zabijają niewinne dzieci, jak wydają rozkazy stawania do rozstrzelania i wchodzenia do komór gazowych. To robią ludzie ludziom. To nie jest myślenie na jakim oparta jest nasza psychika. Wszyscy widzimy, że to ludzie ludziom zadają cierpienie i widzimy, że ludzie ludziom wydają rozkazy, nakazy, wyroki, kary, a przecież człowiek nie ma prawa do człowieka. Przyznanie sobie prawa do człowieka z powodu wybrania go przez ludzi to okropność. Ludzie którzy wybierają władze dokonują napadu na ludzi przy pomocy narzuconego myślenia. Ogromna ilość ludzi nie wybiera władzy, a ludzie władzy wymuszają od nich wykonywania ich woli. My nie jesteśmy stworzeni na wykonywaniu woli człowieka. Bardzo nieuczciwymi są ludzie kościoła, gdyż mówią o Bogu a nie posługują się Jego myśleniem. Inne myślenie jak myślenie Boga to myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie kościoła rzucili na Boga oskarżenie, że na myśleniu Boga ludzie cierpią za czyjeś grzechy. Ja wskazuję, że w mózgu jest tylko myślenie Boga i człowieka którego mózg jest. Systemy neurologiczne w nas nie wykonują myślenia innych ludzi tylko nasze. W kościołach widać wielkie cierpienie ludzi i ludzie kościoła mówią, że trzeba modlić się do Boga jak nie chce się cierpieć. Ja wskazuję na systemy neurologiczne na jakich oparte jest cierpienie, że one zadają ciału cierpienie wykonując myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wszyscy widzimy, że ludzie na ziemi realizują swoje cele. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nikt nie realizuje woli ludzi. Z myślenia Boga nie rozgrzesza się ludzi bo nie ma grzechów na myśleniu opartym na prawdzie. Narzucanie myślenia to nie jest nieświadome działanie. Ażeby narzucić myślenie to trzeba o tym wydać decyzję. Wydanie narzuconej decyzji to zajęcie się nią przez systemy neurologiczne. Na tych systemach neurologicznych człowiek idzie na śmierć. Ludzie narzucający myślenie wydają decyzje o śmierci, gdyż życie jest oparte na prawdzie. Zawsze widać na przestrzeni dziejów, że wszystkie walki były prowadzone przez ludzi władzy. Na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu ludzie nie biją się ze sobą. Człowiek uczciwy zachowuje się dobrze wobec innych ludzi.
Narobili ludzie zła swojej psychice i ciału narzuceniem myślenia i wykonywaniem narzuconego myślenia. Ciało przeszło na funkcjonowanie oparte na kłamstwie na jakim cierpi i umiera. Człowiek chcąc wyjść z cierpienia i śmierci musi pozbyć się z mózgu kłamstwa i systemów neurologicznych wykonujących kłamstwo. Jest to bardzo trudne i zależy od ilości kłamstwa w mózgu. Ludzie, którzy mniej mają kłamstwa w mózgu szybciej wyjdą. Trzeba wykonywać czynności tylko i wyłącznie uczciwie. Uczciwie to opieranie się na swoim myśleniu jakie mamy w naturze mózgu. Na myśleniu Stwórcy nie wykonuje się woli ludzi. Jeśli opieramy się na myśleniu narzuconym przez człowieka czy ludzi to jest to opieranie się na nieuczciwości. Nieuczciwy człowiek to człowiek narzucający myślenie. Nie wyjdziemy z cierpienia jeśli będziemy wykonywali wolę nieuczciwego człowieka. Nie wyjdziemy z cierpienia jeśli sami jesteśmy nieuczciwymi. Moim pierwszym odkryciem o podświadomości było odkrycie, że wymaga ona od nas uczciwego postępowania. Nikt prawie nie chciał o tym słuchać ale ja wiem, że uczciwi ludzie są. Ja pisałam do nieuczciwych ludzi ażeby nie czynili zła, a oni chcą żyć z oszukiwania ludzi. Albert Einstein pisze, że światu grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę a to nie obchodzi tylko nieuczciwych ludzi. To nieuczciwy człowiek chce żyć za zabieranie ludziom pieniądze. To nieuczciwy człowiek wydaje decyzje w sprawie nie swojego mienia. To człowiek nieuczciwy wyparł i stłumił podświadomość opartą na uczciwości. Bardzo dobrze to widać na ziemi, że ludzie nieuczciwi rządzą światem. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami a ja wskazuję, że te treści na jakich oparta jest podświadomość to myślenie uczciwego człowieka. Stwórca stworzył ludzi uczciwymi, a ma przerażającą ilość ludzi nieuczciwych. To nieuczciwi ludzie wydają decyzje w świecie swojego Stwórcy. Takich źle zachowujących się ludzi jest pełno którzy wydają decyzje w sprawie mienia swoich rodziców. Na mózgu który nie zna słów nie było prawa ludzi. Na mózgu który nie zna słów istnieje prawo Stwórcy mózgu i świata w którym żyjemy. To prawo Stwórcy oparte jest na prawdzie. Naturalnym dla nas jest wypowiadanie słów swojego Stwórcy. Stwórca oddziela w mózgu myślenie kłamcy i kłamca przeszedł na funkcjonowanie na narzuconym przez niego myśleniu na jakim spotyka go zło.
Nasze ciało funkcjonuje albo na systemach neurologicznych opartych na prawdzie albo na kłamstwie. Jak funkcjonujemy zależy od myślenia jakie mamy w mózgu. W życiu spotyka nas myślenie jakie mamy w mózgu. Człowiek sam w siebie wprowadza energię opartą na kłamstwie, gdyż jesteśmy energią.
Człowiek który powrócił na funkcjonowanie oparte na prawdzie czuje w sobie energię, że wykonuje ona jego myślenie. Wszystko zależy od stanu myślenia jakie mamy w mózgu i jeśli odczujemy, że jak wypowiadamy słowa "funkcjonuję na prawdzie" to będziemy czuli, że ciało powraca na naturalne dla niego myślenie na jakim jest stworzone.
Człowieka który ma w mózgu kłamstwo nie ma możliwości wyleczenia. Nikt z lekarzy nie usunie z człowieka kłamstwa jakie jest wprowadzone w systemy neurologiczne. Kłamca to inny człowiek jak człowiek stworzony przez Stwórcę i jest to nieuczciwy źle zachowujący się człowiek. Stwórca wykazuje tego nieuczciwego człowieka posługującego się kłamstwem że wypowiada słowa oparte na kłamstwie i ma odruchy źle zachowującego się człowieka. Człowiek na myśleniu Stwórcy to człowiek który ma rozum, jest mądry, inteligentny i dobrze zachowujący się wobec innych. To energia w nas wykazuje nas człowiekiem jakim jesteśmy na myśleniu jakim się posługujemy.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz