wtorek, 19 maja 2015

ENERGIA ŻYCIA OPARTA JEST NA WOLNEJ WOLI

Człowiek w stanie natury jest energią opartą na wolnej woli. Człowiek utrzymywał ten stan energii życia na wolnej woli dopóki nie rozpoczął wypowiadać słów i nie podjął decyzji o wypowiedzeniu innych słów jak są w naturze mózgu. Mózg reaguje na narzucone słowa i energia reaguje na narzucone słowa, a czego skutkiem jest uzależnienie człowieka od narzuconych słów. Uzależnienie jest oparte na energii na jakiej znalazły się narzucone słowa. Na narzuconych słowach człowiek utracił energię życia. Te narzucone słowa to odkryte przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon narzucone zachowania i problemy. Naukowcy ci odkryli w mózgu te narzucone zachowania i problemy i odkryli, że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli również, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a co znaczy, że myślenie narzucone przez człowieka jest na innych systemach neurologicznych. Systemy neurologiczne oparte są na energii, a zatem narzucone myślenie jest oparte na innej energii aniżeli myślenie jakie jest w naturze mózgu.
Mózg odrzuca narzucone przez człowieka słowa i wykazuje je na innej energii. Na tej innej energii człowiek utracił wolność, a przyczyną utraty tej wolności są narzucone słowa.
Narzucone słowa są oparte na kłamstwie, a słowa jakie są w naturze mózgu oparte są na prawdzie. Mózg oddziela myślenie oparte na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie, a energia oddziela odczuwanie oparte na prawdzie od odczuwania opartego na kłamstwie.
Energia jaką widzi Albert Einstein, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę to energia oparta na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi. Albert Einstein mówi, że to sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach są przyczyną złej energii która grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę. Naukowcy Fizycy mówią, że złej energii we wszechświecie jest 73% i że kończy się możliwość życia na ziemi.
To życie na ziemi jest oparte na zrównoważonej energii opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów. Rozum jest oparty na decyzjach opartych na prawdzie i Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Naukowcy Fizycy widzą tą zrównoważoną energię we wszechświecie i widzą, że na niej oparta jest grawitacyjna siła życia. Ja to samo odkryłam w człowieku, że jest oparty na zrównoważonej energii na jakiej ma w sobie grawitacyjną siłę życia. Odkryłam, że ta zrównoważona energia jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i że na nim oparty jest rozum. Odkryłam, że stan złej energii we wszechświecie jest oparty na nieuczciwości ludzi. Myśleniem opartym na kłamstwie posługuje się nieuczciwy człowiek. Organy przeciwko którym wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa to organy oparte na myśleniu jakim posługują się nieuczciwi ludzie. Te organy to: władza, kościół i wymiar sprawiedliwości. Organy te są oparte na myśleniu narzuconym przez ludzi, a myślenie narzucone przez ludzi to myślenie oparte na kłamstwie. Przerażająco dużo tych nieuczciwych ludzi i do tego stopnia nieuczciwych, że ustanowili swoje prawo na myśleniu do oszukiwania jakim przyznali sobie prawo do ludzi i mienia Stwórcy oraz mienia ludzi. Odkryłam, że to myślenie do oszukiwania na jakie przeszli ludzie oparte jest na wyrażaniu niezgodnej woli. Ludzie w encyklopediach mają zapisane, że warunkiem umowy jest zgodna wola, ale nikt nie znajdzie umowy opartej na zgodnej woli u ludzi władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości. Ludzie władzy ustanowili na ziemi inne prawo jak prawo ich Stwórcy, gdyż oparte na nieuczciwości. Na myśleniu Stwórcy jesteśmy uczciwymi ludźmi. Władza oparta jest na narzuconej woli, a narzucona wola na kłamstwie. Ludzie wykonujący prawo wykonują kłamstwo. Od wykonywania kłamstwa zmieniała się w ludziach anatomia. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest oparta na zmienionej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka opartą na energii życia opartej na wolnym mózgu i odkryłam, że Konstruktor mózgu i energii reaguje na narzucone myślenie zmianą stanu mózgu i energii. Zmiana stanu mózgu jest przyczyną umysłowej choroby, a zmiana energii jest przyczyną psychicznej choroby i choroby ciała.  Zmieniony stan energii to cierpienie i śmierć. Albert Einstein widzi tą śmierć w energii opartej na sposobach myślenia ludzi. Na ten stan wytworzonej tak ogromnej ilości energii śmierci trzeba było długiego wydawania decyzji opartych na kłamstwie. Moim pierwszym odkryciem o podświadomości było, że wymaga ona od nas uczciwego postępowania, ale odkryłam, że prawie nikt nie chciał o uczciwości słuchać. Ludzie kłamcy o niczym tak nie zapewniają jak o swojej uczciwości, a o uczciwym postępowaniu nie chcą nawet słuchać. Ci nieuczciwi ludzie chcą wykonywania ich woli, a człowiek który chce ażeby wykonywać jego wolę to nieuczciwy człowiek. Ludzie którzy mówią, że oni postępują zgodnie z prawem ludzi to nieuczciwi ludzie, gdyż ludzie którzy ustanowili prawo nie mają prawa do tego o czym piszą, że mają. Mózg jak widać reaguje na narzucone myślenie i reaguje energia, a czego skutkiem jest uzależnienie od narzuconego myślenia. Karol Jung aż uważał, że dla ludzi naturalnym jest umysł nieświadomy na jakim człowiek jest uzależniony od myśli. JA WSKAZUJĘ, ŻE MÓZG W STANIE W KTÓRYM NIE ZNA SŁÓW JEST WOLNY.
Karol Jung i Zygmunt Freud widzą chorego psychicznie człowieka uzależnionego od myśli. Zygmunt Freud odkrywa inną psychikę jak opartą na uzależnieniu od myśli i stwierdza, że to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Ja odkryłam, że te treści na jakiej oparta jest psychika jaką Zygmunt Freud nazwał podświadomością są w naturze mózgu na jakich oparta jest psychika. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Ludzie chorzy psychicznie mają chore emocje na uzależnieniu od myśli.
Ten mózg oparty na innym stanie jak na uzależnieniu od myśli odkryłam, że to mózg oparty na rozumie. Odkryłam, że ten mózg oparty na rozumie jest wolny, a na nim wolny człowiek. Człowiek to psychika i ta psychika w stanie natury jest oparta na wolnym mózgu. Odkryłam, że człowiek utrzymywał tą wolność do czasu wypowiedzenia słów opartych na kłamstwie. Z chwilą wypowiedzenia kłamstwa człowiek przeszedł pod uzależnienie od myśli. Narzucenie myślenia zakrzywiło energię na jakiej utrzymywane jest życie.To zakrzywienie w energii jest oparte na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie słowa. Na tych narzuconych słowach człowiek funkcjonuje na energii zadającej jego życiu cierpienie i śmierć. Ta energia zadająca życiu cierpienie i śmierć jest w systemach neurologicznych o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Odkryłam, że te narzucone słowa są zapisane jako prawo ludzi. Nie wiedziałam dlaczego wygrywam wszystkie sprawy w sądach, a ponad 99,5% spraw w kraju jest przegranych. Chciałam ażeby wszystkie sprawy były rozwiązane i pisałam do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na naturalnej dla nas uczciwości. Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili chcieli ażeby opierać się na nieuczciwości ludzi władzy. Mówili do mnie, że prawem jest myślenie wybranych ludzi. Pamiętam jak jeden z Sędziów NSA na prowadzonym szkoleniu mówił, że jak przychodzi nowa władza to zmienia przepis i już ludzie za były przepis nie są karani. Te kary ustanowione dla ludzi przez innych ludzi to kary ustanowione przez nieuczciwych ludzi. Ludzie nie mają prawa do karania ludzi. Człowiek uczciwy domaga się naprawienia uczynionego zła, a czym przywraca porządek, a nie wymierza kary. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z innego myślenia jak myślenie na jakim stworzył nas Bóg. Na myśleniu Boga nikt nikomu nie robi nic złego.  Ludzie powymyślali myślenie do oszukiwania innych ludzi, a mózg zna to inne myślenie i wykazuje człowieka na narzuconym myśleniu zbudowanego ze złej energii. Na złej energii człowiek ma odruchy źle zachowującego się człowieka. Zupełnie inne są odruchy ludzi na energii na jakiej jesteśmy stworzeni. Ta energia na jakiej jesteśmy stworzeni powoduje, że jak widzę poruszanie się człowieka na energii natury to jestem szczęśliwa. To energia powoduje, że człowiek jest szczęśliwy. Przepięknie śpiewający Vitas nie tylko swoim głosem sprawia, że człowiek odczuwa energię szczęścia, gdyż wiele z jego odruchów powoduje odczuwanie energii szczęścia. Ażeby jednak tą energię odczuwać to trzeba w sobie mieć taką samą energię. To połączenie takiej samej energii powoduje odczuwanie emocji szczęścia. To niezmierna rzadkość zobaczenia człowieka z energią natury. Trzy takie osoby zobaczyłam w swoim życiu o silnej energii natury. Pierwszy raz zobaczyłam aktorkę z energią natury i nie słuchałam już treści filmu tylko szukałam jej wzrokiem ażeby odczuć te niesamowite emocje szczęścia. Byłam wtedy młodą dziewczyną i nie wiedziałam dlaczego zobaczenie tej kobiety powoduje we mnie takie odczuwanie szczęścia. Z mniejszym stanem dobrych energii spotkałam się częściej gdyż ludzie pytali co tutaj jest, że człowiek tak się dobrze czuje. Dopóki nie poznałam odkryć naukowych to nie wiedziałam, że naturalnym dla nas jest odczuwanie emocji szczęścia. Ludzie w kościołach mają napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością, a zatem oni muszą o tym wiedzieć od Jezusa, gdyż sami mówią, że muszą uczyć się miłości. Politycy mówią, że muszą się uczyć mowy ciała, a zatem ich ciało jest zbudowane z innej energii jak natura ciała. Ja wskazuję na tą energię na jakiej zmieniona jest budowa człowieka że jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Politycy chcą ażeby ich wola była wykonywana i nabyli na tej swojej woli budowy ciała na innej energii.
Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Odkryłam, że zły człowiek to człowiek nieuczciwy. Od tych nieuczciwych ludzi musiało być tak dużo złej energii, że powstała na tej energii zła grawitacyjna siła i zatopiła Atlantydę. Teraz jest 73% złej energii we wszechświecie. Nie ma się co dziwić skoro źli ludzie wprowadzili na ziemi, że prawem jest myślenie do oszukiwania. To zupełna przebudowa człowieka. Wielu z ludzi ma już przekonania oparte na kłamstwie.
Wszyscy stworzeni wolnymi ludźmi, a ludzie biją się o wolność. Ja mówię, że oni biją się o rozum, gdyż rozum oparty jest na wolności.
Lekarze nie przywrócą człowiekowi zdrowia na myśleniu opartym na kłamstwie. Zdrowie jest oparte na myśleniu opartym na prawdzie. Sportowcy przy pomocy myślenia zmieniają ciało, a później te zmiany w ciele pozostają gdyż utrzymują się na wprowadzonym narzuconym myśleniu. Ciało jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie zmieniają swoje ciała na myślenie narzucone przez ludzi dokonujących operacji plastycznych, zmieniają swoje ciała narzucaniem diet, a wszystko to jest oparte na narzuconym myśleniu. Nie ma nic bardziej szkodliwego dla ciała jak narzucone myślenie. Albert Einstein ma rację pisząc " Uwolniona potęga atomu odmieniła wszystko z wyjątkiem naszego sposobu myślenia". Ja wskazuję, że jesteśmy stworzeni na doskonałym myśleniu na jakim mamy w sobie energię życia, rozum i szczęśliwe odczuwanie.

                                                                                             Barbara Paul
                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz