sobota, 9 maja 2015

JAK SIĘ DO MÓZGU WPROWADZI ZŁE DANE TO CIAŁO ŹLE DZIAŁA

Ciało jest oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Te słowa jakie są w mózgu który nie zna słów człowiek wypowiada wypowiadając prawdę. Człowiek który mówi prawdę wypowiada słowa które są prawdą. Wszystko co jest oparte na prawdzie rzeczywiście jest. Ciało człowieka który wypowiada prawdę rzeczywiście jest. Na wypowiadanym przez ludzi kłamstwie ciała nie ma, ale jest zła energia która niszczy ciało. Jak człowiek dostanie odpowiednią dawkę energii uśmiercającej jego życie to umiera. Psychika i ciało człowieka czują się dobrze na słowach jakie są w naturze mózgu. Wprowadzenie w człowieka słów opartych na kłamstwie zakrzywiło energię na jakiej oparte jest ciało. To zakrzywienie jest oparte na słowach opartych na kłamstwie jakimi posługuje się człowiek. Albert Einstein widzi to zakrzywienie w energii we wszechświecie i mówi, że to na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach, a ja mówię, że w naturze mózgu nie ma słów ludzi. Grawitacyjna siła życia jest oparta na stanie w jakim ludzie nie wypowiadają słów. Źli ludzie pobiegli do Uniwersytetu Carnegie Mellon kiedy napisałam, że narzucone zachowania i problemy jakie odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Uniwersytet Carnegie Mellon brał udział w tym odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Do czasu napisania przeze mnie, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu otrzymałam około czterystu podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Zastępów Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu pisali zapytania czego od nich oczekuję też wyrzucili. Nowa dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych jakie zadają cierpienie i śmierć narzuconymi słowami przez człowieka. Ja wskazuję na to jak bardzo złymi są ci lidzie, którzy patrzą jak ludzie popełniają samobójstwa z powodu nie wytrzymywania psychicznego bólu na narzuconych słowach, jak patrzą na cierpienie krojonych na całym świecie ludzi których ciała zachorowały i umierają na wykonywaniu myślenia jakie wprowadziło zaburzenie w mózgu. Jak złymi są to ludzie wskazuje psucie mojego komputera bez względu na to z jakiej firmy usług korzystam. Ci ludzie nie chcą ażeby ludzie posługiwali się myśleniem na jakim oparte jest ich życie. Ludzie kościoła mówią, że złoczyńca to niewidzialny szatan, a ja wskazuję, że to widzialni ludzie. To tacy sami ludzie jak Drugi Pilot z samolotu który postanowił uśmiercić 150 ludzi. To tacy sami ludzie jak Andres Brevik który wystrzelił około 70 ludzi. Ludzi stali się innymi jak na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu. Inny człowiek to bandyta narzucający myślenie i inny człowiek to wykonujący słowa bandyty. To myślenie tych ludzi Stwórca mózgu wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Te rozbieżne cele to okradanie stworzeń z wytwarzanego dobra na energii Stwórcy. Dobro się wytwarza tylko na energii Stwórcy. Wyjście z myślenia jakie jest w naturze mózgu to wejście w energię zadającą cierpienie i śmierć. Też weszłam w to diabelskie myślenie ale nic mi się w nim nie zgadzało. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a jak powiedziałam, że na swoim rozumie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. W świecie Boga zabraniają posługiwać się myśleniem Boga. Na myśleniu wprowadzonym przez ludzi w świecie Stwórcy jest we wszechświecie 73% złej energii na jakiej cierpi psychika i ciało. Mózg wykazuje, że w nim jest to myślenie jakie wprowadziło zaburzenie w człowieka. Nabyli ludzie w mózgach narzuconego myślenia, a ciało funkcjonuje na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Zanim ludzie się uśmiercą narzuconym myśleniem to widać tych diabłów w obozach koncentracyjnych jak wydają ludziom rozkazy śmierci. W warunkach pokoju uśmiercają ludzi przy pomocy  wymuszania wykonywania narzuconych przez nich słów. Stosują w szkołach przymus uczenia się narzuconych słów i patrzą jak powstają chorzy na schizofrenię ludzie. Mówią do ludzi, że mają dawać pieniądze na leczenie siebie. Do ludzi mówią, że to oni dają na leczenie. Ludziom mówią, że mają uważać, że płacą dla siebie i ludzie wypełniają deklaracje ZUS, że płacą na siebie, a nie mówią z czego leczą się i biorą emerytury i renty ludzie narzucający słowa i do tego ludzie mówiący, że wymierzają sprawiedliwość. Ścigają ludzi za narkotyki chcąc pokazać, że są dobrymi, a młodzi ludzie nie mogą wytrzymać z psychicznego bólu na wykonywaniu narzuconych słów. Ludzie biorą narkotyki ażeby uspokoić psychikę która nie może wytrzymać życia na narzuconych słowach.
Wskazuję ludziom nauki a szczególnie medycyny, że ciało jest stworzone na słowach jakie są w naturze mózgu i tylko na tych słowach dobrze funkcjonuje. Na narzuconych słowach psychika i ciało nie mogą wytrzymać z psychicznego bólu i umierają. Ja wskazuję na ludzi bandytów, że oni świadomie uśmiercają ludzi. Jezus swoją śmiercią wskazał, że to bandyta opierający się na narzuconych słowach wydaje wyrok śmierci. Ilu mamy na ziemi bandytów pokazuje ustanowienie na całym świecie prawa opartego na narzuconych słowach i wykonywanie tego prawa.  Arcybiskup Stanisław Gądecki mówi na Jasnej Górze, że człowiek który nie wybiera władzy ma grzech, a kandydat na prezydenta Pan Andrzej Duda przemawia z ambony. W Włoskich programach dokumentalnych dobrze widzą, że ludzie Watykanu flirtują z ludźmi władzy. U uwielbianego przez ludzi Papieża Jana Pawła II widać pełno przedstawicieli władzy, a w modlitwie "Ojcze nasz" wypowiadają "Bądź wola Twoja". Ludzie z opierania się na wiedzy jaką mają w naturze mózgu przeszli na wiarę w słowa ludzi oszustów. Kiedy napisałam, że choroby są oparte na wierze w kłamstwo to musiało się to zgadzać ludziom z Instytutu Medycyny, gdyż zadzwonili do mnie. Jednym z pytań było jak przywrócić się do zdrowia. Ja wskazuję, że jeśli człowiek chce być zdrowy to musi mieć w mózgu myślenie na jakim oparte jest zdrowie. W licznych programach telewizyjnych mówi się o uczciwości, a jak napiszę do dziennikarzy to robią sprzeciw na odkryte przeze mnie myślenie oparte na uczciwości na jakim jesteśmy stworzeni. Aktorzy odgrywają różne postaci i wiedzą która jest zła, a od ludzi czyniących zło przyjmują pieniądze. Wielu z ludzi mówi do mnie, że im się zgadza myślenie o jakim mówię, ale jak zaczynają myśleć, że od nieuczciwych ludzi dostają pieniądze to przestają mówić, że im się zgadza myślenie oparte na nieuczciwości. U jedynego Uniwersytetu Cambridge pieniądze nie stoją wyżej od uczciwości. Rozum mamy na uczciwości. Ja zarabiałam dużo pieniędzy na wygrywaniu spraw dla ludzi, ale nie chciałam tych pieniędzy opartych na myśleniu do oszukiwania. Myślenie do oszukiwania to myślenie narzucone przez ludzi. Zawsze jak pisałam do ludzi zajmujących się komputerami to po kilku minutach miałam wiadomość o numerze sprawy. Jak napisałam, że przyczyna jest w świadomym zaburzaniu oprogramowania z odbiorem to nie otrzymałam wiadomości o przyjęciu sprawy do wykonania. Za to mam co chwilę rozłączanie mnie z internetem, a jak wchodzę s powrotem to stan danych się nie zmienił. Powinno być widać, że weszłam. Nawet jest informacja, że nie mam brać pod uwagę swoich wchodzeń. To co jest w ludzkich mózgach to przechodzi wszelkie pojęcie. Ludzie zajmujący się psychiką niech zobaczą kim są ludzie narzucający myślenie. Do dnia dzisiejszego nie ma w spisie treści w Google mojego artykułu, że uzależnienie od emocji jest od odbierania wolności i od oddawania wolności. Zatem z lekarzy psychiatrów też sobie kpią. Lekarze psychiatrzy mają do leczenia i złoczyńców i ludzi którzy zachorowali na wykonywaniu myślenia złoczyńców. Na dzieciach od których wymusza się nauki narzuconych słów stosowana jest przemoc. Naturalnie odrzucamy myślenie do oszukiwania. Mnie nie wchodziło do głowy myślenie do oszukiwania i dlatego robiłam na nie sprzeciw.
Przekazuję ludziom, że nigdy ich ciała nie będą dobrze funkcjonowały na narzuconych słowach w mózgu. Stan ludzi wobec ich Stwórcy zasługuje na nazwanie ich niewyobrażalnym paskudztwem. Człowiek stworzony przez Boga posługuje się Jego myśleniem, a nie modli się do Boga. Ten kto wykonuje wolę Boga nie modli się do Boga. Wola Boga jest oparta na posługiwaniu się uczciwym myśleniem. Bóg na pewno nikomu nie usunie z mózgu nieuczciwego myślenia na jakim źle funkcjonuje ciało. To wstrętni ludzie zabierają innym ludziom pieniądze i jeszcze nazywają siebie uczciwymi. Naukowcy którzy odkryli w mózgu myślenie na jakie mózg robi sprzeciw niech biorą na badanie tych ludzi mówiących w programach telewizyjnych, że są uczciwymi. Reżyserzy i aktorzy odgrywający złe postacie i ludzie piszący kryminały znają słowa na jakich oparte są kryminały. W naturze mózgu nie ma takich słów. Ludzie ustanawiający prawo znają słowa na jakich jest oparte to prawo. Na wykonywaniu tych słów ludzie cierpią. Niech ludzie ustanawiający prawo powiedzą skąd znają słowa jakie zadają cierpienie. Jeden z Ordynatorów Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej. Ja mówię, że zachorowali od wykonywania słów ludzi władzy bo psychika nie jest oparta na myśleniu władzy. Wszyscy ludzie którzy mają chore ciała mają w mózgu złe dane. Te złe dane to myślenie do oszukiwania.

                                                                                               Barbara Paul

                                                                                           


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz