niedziela, 24 maja 2015

CZŁOWIEK NATURY JEST DOSKONAŁY

Człowiek oparty na rozumie to człowiek doskonały. Ten doskonały człowiek jest oparty na zrównoważonej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Genetyka to stan człowieka oparty na rozumie, gdyż wprowadzony przez człowieka stan oparty na braku rozumu to już nie jest genetyka tylko stan z nabycia. Stan z nabycia w ludziach to stan oparty na braku rozumu. Ludzie, którzy nie mają rozumu ustanowili na ziemi inne prawo jak prawo na jakim oparty jest człowiek. Biolog i Genetyk prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a ja odkryłam, że na tych zapisach i regułach jakie są w kodzie genetycznym oparty jest człowiek który ma rozum.
Inny stan człowieka jak oparty na rozumie to stan człowieka oparty na braku rozumu. Mózg kwalifikuje myślenie narzucone przez człowieka do umysłu nieświadomego na jakim człowiek nie ma rozumu i jest chory psychicznie. Człowiek wyszedł ze stanu opartego na rozumie wymyślonym i narzuconym myśleniem jakie ma w umyśle w mózgu z nabycia jakim jest umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Rozum jest oparty na umyśle świadomym.
O tym czy człowiek ma rozum czy nie ma rozumu decyduje myślenie jakim się posługuje. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek ma rozum. Na tym myśleniu na jakim człowiek ma rozum utrzymuje się ciało człowieka oparte na energii opartej na rozumie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pozwoliło mi odkryć, że ludzie, którzy nie mają rozumu wykonują czynności na systemach neurologicznych innych jak systemy neurologiczne oparte na rozumie. Naukowcy odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że są systemy neurologiczne które zajmują się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych wykonują czynności ludzie którzy nie mają rozumu. Odkryłam, że rozum ma swoje systemy neurologiczne i brak rozumu ma swoje systemy neurologiczne. Ja pisałam do ludzi nauki, do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości. ludzi kościoła, dziennikarzy i ogromnej ilości innych ludzi, że w naturze mózgu jest myślenie oparte na prawdzie na jakim utrzymuje się nasze ciało i na jakim nasza psychika jest zdrowa. Pisałam, że ludzie którzy wykonują prawo ludzi są cierpiącymi. Często zaznaczałam, że jeden z Ordynatorów Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja mówię, że myślenie na jakim oparte są kontrole skarbowe to myślenie narzucone przez człowieka i że psychika na tym myśleniu cierpi, gdyż jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie nie reagowali na odkryte przeze mnie myślenie oparte na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Pisałam  dalej gdyż wiedziałam o co chodzi i że ludzie źle funkcjonują na narzuconym myśleniu. Po jakimś czasie odezwała się kobieta z jednego z Instytutów Polskiej Akademii Nauk związanej z rolnictwem. Rolnictwo to natura, a więc zareagował człowiek posługujący się myśleniem  natury. W rolnictwie pracują też ludzie nie posługujący się myśleniem natury, tak samo jak w medycynie. Medycyna też jest oparta na myśleniu natury, ale trzeba jej myśleniem się posługiwać. Kobieta z PAN napisała do mnie, że zgadza się ze mną w zupełności i że byłoby tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Następnymi ludźmi którzy zareagowali na myślenie natury o jakim piszę byli dwaj dyrektorzy Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Dyrektorzy ci każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania, a później od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Nie wiedziałam, że ze swoim myśleniem jestem jak przed potężną górą lodową przez którą nie ma przejścia. Na odkryte przeze mnie myślenie oparte na naturalnym dla nas rozumie reagowali też Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon. Uniwersytet Cambridge reaguje do dzisiaj i mam od nich ponad dwa tysiące podziękowań. Na każdy mój artykuł reagował też Uniwersytet Carnegie Mellon i na pewno mam z tego Uniwersytetu około czterystu podziękowań, a przestały one przychodzić od momentu w którym napisałam, że myślenie na jakie mózg robi sprzeciw to wypowiadane przez człowieka słowa. Naukowcy odkryli, że rozum jest w mózgu który nie zna słów. Zatem jasnym dla mnie jest, że mózg robi sprzeciw na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. W tym samym czasie od którego Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania otrzymałam z Departamentu Zdrowia w Polsce pismo z podpisem nowej już dyrektor i która piszę, że jej się nie zgadza to co zgadzało się poprzednim dyrektorom o tym co ja piszę, że na wykonywaniu na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu człowiek cierpi i umiera. To przerażające, że ludzie są takimi mordercami, że świadomie uśmiercają ludzi. Jezus swoim cierpieniem na krzyżu i swoją śmiercią wskazał, że robią to ludzie bandyci opierający się na narzuconych słowach. Z Polskiej Akademii Nauk nikt nie reaguje na ponad dwa tysiące moich artykułów opartych na odkryciach naukowych, ale zmieniono Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Jezus miał rację wskazując na ludzi bandytów, że przejęli władzę nad tym co jest Jego. Ci ludzie bandyci są też stworzeni przez Boga, ale opierają się na myśleniu jakim występują przeciwko Bogu. Do tych ludzi występujących przeciwko Bogu należą ludzie kościoła. Wymiar sprawiedliwości też nie chce słuchać o moim myśleniu o jakim przedstawiam dowody naukowe, że jest myśleniem na jakim dobrze funkcjonuje ciało człowieka.
To prawidłowe, że ciało ludzi na narzuconym myśleniu przeszło na funkcjonowanie na braku rozumu. Wybierani przez ludzi ludzie władzy i kościoła to ludzie opierający się na narzuconych słowach. Na narzuconych przez tych ludzi słowach ludzie nie mają rozumu i ich ciała źle funkcjonują. Człowiek funkcjonuje na energii, a na energii opartej na narzuconych słowach nie ma energii życia. Człowiek cierpi i umiera na energii opartej na braku rozumu. Człowiek oparty na braku rozumu to psychopata i człowiek wykonujący wolę psychopaty. Psychopata to złoczyńca. Inne prawo ludzi jak prawo Stwórcy to prawo złoczyńców. Ludzie złoczyńcy nie mają swojego mózgu i swojej energii. Ci ludzie złoczyńcy oparci na umyśle nieświadomym w którym nie ma rozumu siedzą w naturze człowieka jaką jest podświadomość. Ci ludzie złoczyńcy siedzą w naturze jaką jest podświadomość oddzieleni od myślenia natury i od energii natury. Ci ludzie złoczyńcy wytworzyli we wszechświecie 73% energii śmierci. Oparty na rozumie Albert Einstein dobrze widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi są oparte na braku rozumu. Odkryłam, że brak rozumu oparty jest na kłamstwie. Na myśleniu opartym na kłamstwie psychika i ciało są chore. Ta chora psychika i chore ciało utrzymują się na myśleniu opartym na kłamstwie jakie jest w umyśle nieświadomym.

Odkryłam, że człowiek oparty na rozumie to człowiek doskonały i że jesteśmy stworzeni doskonałymi ludźmi. Człowiek utracił swoją naturalną doskonałość w wyniku narzucenia myślenia. To narzucone myślenie to myślenie jakim posługują się kłamcy. To kłamcy mówią o świecie w którym mieli możliwość urodzenia się, że są u siebie.
Człowiek doskonały to człowiek którego ciało jest oparte na myśleniu na jakim oparty jest rozum. Myślenie na jakim oparty jest rozum to myślenie oparte na prawdzie. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości, a ja mówię, że ludziom jest znane myślenie na jakim są stworzeni, ale posługują się myśleniem do oszukiwania przy pomocy którego okradają innych ludzi i znęcają się nad ich psychiką wymuszając od psychiki wykonywania myślenia opartego na kłamstwie. Myślenie do oszukiwania to myślenie świadomie wprowadzone przez ludzi oszustów. Ci ludzie oszuści są bandytami, którzy nawet swoje brudne łapy wyciągnęli na swojego Stwórcę który dał im życie i możliwość życia w Jego doskonałym świecie.
Nie ma żadnej innej przyczyny złego funkcjonowania człowieka oprócz narzuconego myślenia opartego na kłamstwie jakim posługują się ludzie oszuści. Złoczyńca to oszust.
Pisałam do dziennikarzy prowadzących programy o ludziach przemocy, że ludźmi przemocy są ludzie władzy których popierają. Nikt z tych dziennikarzy nie zareagował na to co piszę i nie napisał do mnie, że nie mam racji, że ludzie władzy to ludzie przemocy. Znalazłam dziennikarzy którzy zajęli się wydawaniem moich książek i byli to dziennikarze prowadzący swoją działalność. Ludzie prowadzący swoją działalność opierają się na swoim rozumie, ale do nich wtrącają się ludzie którzy nazwali swoje myślenia do oszukiwania prawem. W swoim życiu prowadziłam lub brałam udział w prowadzeniu na pewno około stu firm i widziałam, że na rozumie tych ludzi prowadzących przedsiębiorstwa i firmy te przedsiębiorstwa i firmy bardzo dobrze funkcjonowały. Ludzie ci wytwarzali dobro i oni żyliby sobie dobrze i szczęśliwe gdyby nie wtrącali się do tego co oni wytworzyli ludzie złodzieje posługujący się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu którzy zajmują się okradaniem z dobra. Wspaniale funkcjonujące przedsiębiorstwa w których pracowałam są zniszczone decyzjami ludzi którzy wtrącili się do ludzi prowadzących te przedsiębiorstwa. Ludzie ze wspaniale funkcjonujących firm które prowadziłam są pod władzą komorników wyrzucających ich z domów na które sami zapracowali i zabierają im wszystkie pieniądze z banków i firm w których pracują. Nieliczne z firm które pozostały funkcjonują na środkach budżetowych lub unijnych czyli pochodzących z ukradzionych ludziom przy pomocy narzuconego myślenia pieniędzy. Zobaczyłam, że ludzie złodzieje pilnują kiedy ten komu dali środki nazywane budżetowymi lub unijnymi nie zapłaci czegoś w terminie i wówczas go oskarżają, że postępuje niezgodnie z prawem i niszczą jego firmę i prowadzącego firmę. Widziałam, że moi klienci którzy brali środki od ludzi władzy z czasem leżeli na onkologii lub psychiatrii. Onkologia to też chora psychika i wszystkie inne szpitale oparte są na chorej psychice. Chora psychika to psychika funkcjonująca na myśleniu narzuconym przez człowieka jakie jest w umyśle nieświadomym opartym na braku rozumu. Chora psychika i chore ciało to psychika i ciało funkcjonujące na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na braku rozumu. Narzucone zachowania i problemy jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to myślenie oparte na braku rozumu.
Zobaczyłam, że ludzie władzy nie tylko pilnują kto nie zapłaci w terminie podatków, czy składek ZUS, ale zobaczyłam, że ludzie którzy za własne środki wybudowali jakiś piękny obiekt są natychmiast kontrolowani. Ludzie władzy przychodzą na kontrole ażeby znaleźć jakąś nieprawidłowość i wystawiają wybudowany za miliony obiekt na licytację za np. 10% wartości. To samo robią z ludzkimi domami i wyrzucają ludzi na ulicę. Nieprawidłowości są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie, a zatem u wszystkich ludzi opierających się na prawie ludzi są nieprawidłowości. Odkryłam, że na myśleniu opartym na prawdzie są ludzie doskonali, a na myśleniu opartym na kłamstwie powstali ludzie kanalie.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz