wtorek, 12 maja 2015

NA ENERGII JAKA JEST W NATURZE WSZECHŚWIATA STWORZENIA SĄ ROZUMIEJĄCYMI

Ludzie bez wypowiadania słów rozumieli, gdyż jesteśmy oparci na rozumie w mózgu, który nie zna słów. Zwierzęta rozumieją. Ptaki rozumieją. Ryby rozumieją. Gady rozumieją. Jest to dowodem na to, że na energii natury stworzenia rozumieją.
Rozumienie utracili ludzie od nierozumianego myślenia. Nierozumiane myślenie to myślenie oparte na kłamstwie wymyślone i narzucone przez człowieka. Na rozumianym myśleniu ludzie są mądrzy, a na nierozumianym myśleniu nie wiedzą o co chodzi. Na rozumianym myśleniu ludzie wytwarzają dobre rzeczy oparte na dobrej energii, a na nierozumianym myśleniu wytwarzają złe rzeczy oparte na złej energii. Na energii opartej na kłamstwie ludzie nie wiedzą o co chodzi, a więc są ciemnymi. Nierozumiane myślenie jest na ciemnej energii na jakiej umysłowo chorzy ludzie idą i nie wiedzą dokąd. Umysłowa choroba jest oparta na innych słowach aniżeli oparty jest zdrowy umysł. Zdrowy umysł oparty jest na prawdzie. Wszystkie choroby są oparte na nierozumianym myśleniu, a co często widać u ludzi z przyczepionymi plastrami na ręce z adresem ich zamieszkania. Ci ludzie mówią, że idą np. do swojej córki, ale nie wiedzą jak do niej trafić. W koszulach nocnych siedzą na ławkach na przystankach autobusowych. Wiedzą, że chcą jechać, ale nie wiedzą jak trafić. Ludzie chorzy na schizofrenię błąkają się całymi miesiącami po różnych krajach nie wiedząc dokąd idą. Jak wsiądą do pociągu to nie wiedzą dokąd jadą. Jest pełno zaginionych ludzi i ciągle więcej i są to też dzieci. Ludzie zajmujący się poszukiwaniami zaginionych mówią, że oni nie chcą iść do domów. Ci ludzie są pod wpływem narzuconego myślenia jakiemu są podporządkowani. To narzucone myślenie jest oparte na ciemnej energii. Ta ciemna energia nie jest oparta na wiedzy i dlatego ludzie nie wiedzą co mają robić. Ludzie pomagają ludziom chorym i to dobrze, ale ludzie narobili sobie chorób sami posługiwaniem się myśleniem opartym na kłamstwie. Ja podaję dowody na to, że ludzie nie chcą się posługiwać myśleniem na jakim człowiek jest zdrowy. Ludzie mówią, że ludzie chorzy nie są winni swoich chorób, a ja wskazuję na dowody na to, że prawie nikt nie chce się posługiwać myśleniem na jakim człowiek jest zdrowy. Jaki to zatem los o jakim ludzie mówią, że niewinnie spotkał człowieka. Ja jasno od dawna pokazuję, że człowiek jest chory na wykonywaniu myślenia władzy a ludzie mówią, że to los sprawia, że są chorzy. Ja mówię, że to ciemnota.  Energia jaka jest w naturze oparta jest na wiedzy. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie wiedzą i inne stworzenia wiedzą. Ptaki wiedzą kiedy i dokąd odlecieć. Rośliny wiedzą kiedy mają kwitnąć, a kiedy wydać owoce. To wszystko zepsuli źli ludzie, którzy posługują się myśleniem do oszukiwania. Władza chce ludzi ciemnych, ale sama też nabyła ciemnoty. Podświadomość jaką odkrył Zygmunt Freud to rozumiejąca psychika oparta na energii jaka jest w naturze. W warunkach wojny ludzie nie wiedzą dokąd ich prowadzą ludzie na których myślenie przeszli. Jak dużo jest złych ludzi świadczy ustanowiona na całym świecie władza oparta na nierozumianym myśleniu i wszystkie kościoły oparte na nierozumianym myśleniu. Na nierozumianym myśleniu oparty jest wymiar sprawiedliwości. Jezus ostrzegł ludzi przed posługiwaniem się narzuconym myśleniem, ale ludzie woleli myślenie do oszukiwania. Prawie wszyscy wołają, że dla nich prawem jest myślenie ludzi jakie jest zapisane w ustanowionym prawie. Nigdy nikt nie znajdzie człowieka ażeby na myśleniu Stwórcy jakie jest w naturze naszych mózgów ustanowić prawo ludzi. Ludzie nauki niech się nie dziwią, że we wszechświecie jest 73% nierzeczywistej energii skoro o stanie rzeczywistym jaki jest w naturze ludzie władzy piszą w ustanowionym przez nich prawie, że to ich mienie. Ludzie władzy w ustanowionym prawie piszą co ludziom wolno, a czego nie wolno, a przecież człowiek to stan rzeczywisty należący do natury. Na myśleniu do oszukiwania człowiek jest na energii nierzeczywistej. Ludzie są stworzeni uczciwymi a na narzuconym myśleniu są oszustami. Człowiek posługujący się myśleniem opartym na prawdzie  to człowiek uczciwy, a człowiek posługujący się myśleniem opartym na kłamstwie to człowiek nieuczciwy. Dane z gazety "Rzeczpospolitej" które nie raz podaję mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach z myśleniem ludzi władzy. To są przegrane ludzi z myśleniem opartym na kłamstwie jakie ludzie władzy nazwali prawem. Czy można się dziwić, że we wszechświecie jest 73% ciemnej energii. Ludzie na kłamstwie są ciemni. Na myśleniu opartym na prawdzie na jakim jesteśmy stworzeni ludzie nie są ze sobą w sporach gdyż na takim samym myśleniu nie ma sporów. Dane o województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występowałam przez sądem w Olsztynie mówią, że za 11 miesięcy roku 2004 wpłynęło skarg 1830 i z tego wygranych jest osiem. Z tych ośmiu cztery wygrałam ja. Są województwa w których nie ma żadnej wygranej sprawy, a sądy są utrzymywane przez ludzi. Ludzie dają pieniądze, a z myśleniem opartym na kłamstwie przegrywają. To przegrywanie jest z powodu nazwania myślenia do oszukiwania prawem, Dokąd ja się nie przyznałam, że wygrywam wszystkie sprawy na swoim rozumie to wygrywałam sprawy, a jak się przyznałam, że wygrywam na swoim rozumie to oskarżono mnie, że nie opieram się na prawie ludzi. Czy zatem ludzie nauki powinni się dziwić, że we wszechświecie jest 73% ciemnej energii opartej na stanie nierzeczywistym. Stan nierzeczywisty to stan ukradziony. Kradzież jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzi którzy utrzymują rozum proszę o zauważenie, że kto nie przyjdzie do władzy to oszukuje. Politycy mówią, że zanim przyszli do władzy to inaczej mówili, a ja pytam dlaczego tak szybko można było ich namówić na kłamstwo. Dlaczego mnie nie można namówić na posługiwanie się kłamstwem i to mimo to, że wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Chodzi o przekonania. Ogromna ilość ludzi ma przekonania oparte na kłamstwie, a na kłamstwie są na ciemnej energii na jakiej nie wiedzą o co chodzi. Egipcjanie w Księdze Umarłych mądrze piszą, że pomiędzy człowiekiem opartym na rozumie a człowiekiem nie opartym na rozumie jest mur którego żaden profan nie przebije. To prawda, że nie przebije, gdyż kto z kłamcy wyrzuci tyle myślenia opartego na kłamstwie, że aż nabył przekonań opartych na kłamstwie. Zygmunt Freud czy każdy inny człowiek oparty na rozumie przez całe życie nie przyczynią się ażeby z kłamcy zrobić uczciwego. Trzeba by zrobić szkoły dobrego zachowania, gdyż kłamcy są oparci na złych zachowaniach. Karol Jung kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym gdyż ludzie są uzależnieni od myśli. Ja wskazuję, że podświadomość nie jest oparta na uzależnieniu od myśli. Ludzie na myśleniu podświadomości są wolnymi ludźmi. Ludzie na przestrzeni dziejów mówią, że walczą o wolność, a ja mówię, że oni walczą o rozum, gdyż rozum jest oparty na wolności. Rozum sami stracili od oszukiwania a biją się jakby to ktoś zabrał im rozum. To człowiek ciemny bije się o wolność. Człowiek który ma rozum jest wolny. Proszę zauważyć, że ja napisałam tysiące stron na rozumianym myśleniu a ciągle mało kto rozumie. Dlaczego tak jest świadczy nabyte w mózgu myślenie do oszukiwania oparte na uzależniającej energii. Kiedy miałam psy one zawsze mnie rozumiały. Psy nie są na ciemnej energii chyba, że źli ludzie wprowadzili w nie myślenie do oszukiwania na jakim już tylko rozkazy wiedzą jak wykonywać. Długie powtarzanie czynności powoduje, że człowiek czy zwierzę przechodzi na wykonywanie wyuczonej umiejętności na kłamstwie. Tak ludzie nabyli wyuczonych umiejętności na różnych stanowiskach władzy i stali się z ograniczonym rozumem. Wychodzą idioci i strzelają. W szkołach widać, że pamiętają jak nauczyli się strzelania do ludzi w poprzednim pobycie lub pobytach na ziemi. Zarówno rozum jak i każda wyuczona umiejętność jest oparta na energii. Umiejętność zdobyta na myśleniu narzuconym przez człowieka jest oparta na kłamstwie, a tej umiejętności nauczył się na energii opartej na kłamstwie. Na umiejętnościach jakie otrzymaliśmy od Stwórcy wszystko rozumiemy. Ja wszystko rozumiem. Jako młoda dziewczyna zdawałam swój pierwszy bilans a przełożony z jednostki nadrzędnej powiedział, że ta dziewczyna za pięć lat  przegoni wiedzą głównych księgowych z 44 przedsiębiorstw. Nie widziałam dlaczego tak mówi, ale z czasem zrozumiałam, gdyż jak poszłam do jakiegokolwiek innego przedsiębiorstwa to wszędzie był bałagan który musiałam przywracać do porządku przez wiele dni i nocy. Jeszcze większy bałagan zobaczyłam, że jest w ustanowionym prawie. O tym bałaganie jest zapisane, że jest prawem. Poznałam myślenie Stwórcy i myślenie ludzi zapisane w ustanowionym prawie. Odkryłam, że natura wszechświata oparta jest na porządku, a ustanowione przez ludzi prawo na bałaganie. Odkryłam, że porządek oparty jest na myśleniu opartym na prawdzie, a bałagan na myśleniu opartym na kłamstwie. Odkryłam, że człowiek który opiera się na myśleniu Stwórcy ma rozum, a człowiek który przeszedł na myślenie w ustanowionym prawie stał się nierozumiejącym. Ludzie są stworzeni na energii i na energii opartej na prawdzie są rozumiejącymi a na energii opartej na kłamstwie są ciemnymi. Odkryłam, że na kłamstwie powstał ciemny człowiek. Ludzie mówią, że dla nich prawem jest bałagan jakiego nikt nie rozumie. To niebezpieczni ludzie ponieważ wykonują to czego nie rozumieją.
Człowiek jest oparty na energii, a energia na słowach. Na słowach na energii opartej na prawdzie stworzenia rozumieją, a na słowach na energii opartej na kłamstwie nie rozumieją. Na energii opartej na kłamstwie ludzie stali się ciemnymi, ale to ludzie spowodowali, że weszli stan ciemnoty. Człowiek który nie zmienił myślenia jest mądry. Człowiek, który zmienił myślenie nabył ciemnoty. Mądrość i ciemnota oparte są na energii, ale różnej.
Wszystkie słowa mają moc gdyż są oparte na energii. Na energii jaka jest w naturze człowiek wie co robi, a na energii opartej na kłamstwie człowiek nie wie co robi. Ludzie władzy oskarżają ludzi za czynienie zła, a czynienie zła oparte jest na prawie ludzi. To co wykonują ludzie na ustanowionym prawie jest wykonywaniem czynności zła. Skutkiem wykonywania ustanowionego prawa jest cierpienie, a cierpienie jest na złej energii. Ustanowione prawo oparte jest na kłamstwie, a skutkiem wykonywania kłamstwa jest cierpienie. To dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że od wykonywanych czynności jest zmieniona anatomia. Ta zmieniona anatomia jest na nierzeczywistej energii opartej na kłamstwie.
Na energii opartej na prawdzie jest stan rzeczywisty człowieka. Na energii opartej na kłamstwie nie ma człowieka, a jest uszkodzenie człowieka energią nierzeczywistą.

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz