czwartek, 7 maja 2015

MORDERCY STWÓRCY I MILIARDÓW LUDZI

Mordercy Stwórcy i miliardów ludzi to ludzie mordujący przy pomocy innego myślenia aniżeli myślenie jakim posługuje się Stwórca. Ciało ludzi jest stworzone na myśleniu Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu. Cierpienie i śmierć tym ciałom zadało myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez ludzi posługujących się tym myśleniem. Ci mordercy ludzi wyciągnęli swoje brudne łapy na swojego Stwórcę. Na czele tych morderców stali Herod stojący na czele władzy, Kajfasz stojący na czele kościoła i Piłat stojący na czele wymiaru sprawiedliwości. Piłat popełnił samobójstwo i zapewne z tego powodu, że zdał sobie sprawę z zadanego cierpienia ludziom i śmierci przy pomocy wymuszania od ludzi wykonywania woli kłamców. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że Stwórca wystąpił przeciwko tym bandytom z powodu zabrania wolności Jego stworzeniom. Na myśleniu Stwórcy nasze ciała funkcjonują dobrze. Przejście ludzi na wykonywanie myślenia bandytów spowodowało, że na całym świecie są pełne szpitale jęczących z bólu ludzi. Bandyci stojący na czele władzy zawsze mają broń do zabijania ludzi. Pieniądze zdobywają na broń do zabijania ludzi przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Jak ludzie nie wykonują tego ich myślenia to sądy wydają nakazy, urzędnicy kary, a komornicy z udziałem policji i ślusarza wyważają drzwi do ludzkich domów. Ludzie opierający się na myśleniu do napadania na ludzi pootwierali mnóstwo firm windykacyjnych i mówią do ludzi, że zajmują się wymuszaniem pieniędzy zgodnie z myśleniem zapisanym jako prawo.
Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że ludzie władzy i kościoła wiedzą do dzisiaj, że Jezus wystąpił przeciwko narzuconemu myśleniu z powodu na nim cierpienia i śmierci ludzi. O tym, że wiedzą świadczą obrazy z Jezusem z napisami, że to Bóg i że jest miłością a przede wszystkim nie reagowanie na napisane przeze mnie setki pism o odkrytym przeze mnie myśleniu opartym na prawdzie na jakim stworzone są nasze ciała. Trzeba być bandytą ażeby nie zareagować na przerażająco chore mózgi i ciała i wielkie psychiczne cierpienie ludzi. Trzeba być bandytą ażeby nie chcieć posługiwać się myśleniem Kogoś Kto dał życie i możliwość życia w Jego doskonałym świecie. Bandyci zrobili sobie z ludzi służących którzy jęczą z bólu i przynoszą pieniądze. Przez całe wieki są bandyci tacy jak Herod, Kajfasz i Piłat. Ja nie mam wątpliwości co to tego, że ludzie bandyci przyczynili się do oszukiwania ludzi, że powstali na jakichś trzech osobowościach i że cierpią przez innych ludzi. W mózgu nie ma myślenia innych ludzi i systemy neurologiczne nie zajmują się myśleniem innych ludzi tylko człowieka którego mózg jest. Odkryłam największych bandytów w dziejach ludzkości. Zamordowanie Stwórcy  i miliardów ludzi i innych stworzeń to dzieło ludzi morderców czyniących zło przy pomocy innego myślenia jak myślenie jakim posługuje się Stwórca. Pisałam z nadzieją przyczynienia się do zaprzestania znęcania się nad ludźmi przy pomocy wymuszania wykonywania myślenia opartego na kłamstwie, a okazało się, że jeszcze usuwano ludzi którzy chcieli zdrowia ludzi. Odkrycie naukowe, które pokazuje, że ludzie cierpią i umierają na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu powinno być natychmiast ogłoszone ażeby ludzie dalej nie cierpieli i nie umierali. Zamiast ogłoszenia usunęli Dyrektorów z Departamentu Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycia. Zamiast ogłoszenia i przyznania Nagrody Nobla dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie myślenia na jakie mózg robi sprzeciw i na jakim człowiek cierpi i umiera na systemach neurologicznych zajmujących się narzuconym myśleniem to spowodowali, że Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. W Wielkiej Brytanii musi nie być bandytów, gdyż Uniwersytet Cambridge przysyła mi podziękowania i otrzymałam ich ponad dwa tysiące.
Na przestrzeni dziejów ludzie bandyci uśmiercili miliardy ludzi. Tego uśmiercenia dokonali i dokonują przy pomocy wymuszania od stworzeń Boga wykonywania ich myślenia opartego na kłamstwie. W kościołach jeszcze rozgrzeszają z kłamstwa. Kiedy o tym napisałam to cała czołówka kościoła postanowiła nie przyjmować moich odkryć opartych na odkryciach naukowych.
Słowa są oparte na energii i słowa oparte na innej energii jak w naturze uśmiercają życie. Ja od dawna o tym piszę ale i bez odkryć naukowych powinniśmy chcieć opierać się na myśleniu swojego Stwórcy.
                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz