niedziela, 10 maja 2015

INNY PRZYWÓDCA JAK OPARTY NA PRAWDZIE TO KŁAMCA

W stanie natury wszyscy ludzie opierają się na myśleniu jakie mają w naturze mózgu. Dzisiaj widzimy, że ogromna ilość ludzi wybiera sobie innych przywódców na których myśleniu się opiera i mówi, że dla nich myślenie tych przywódców jest prawem. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek wykonujący myślenie narzucone. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający myślenie i człowiek wykonujący narzucone myślenie. Ci ludzie wykonujący narzucone myślenie chcieli innych przywódców jak Ten Który ich stworzył. Mózg wykazuje w innym miejscu w mózgu myślenie ludzi którzy chcą mieć przywódców opartych na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. W tym innym miejscu w mózgu mózg wykazuje innego przywódcę i ludzi opierających się na myśleniu tych przywódców. Innych przywódców mają ludzie opierający się na kłamstwie. Ludzie mają bardzo wielu swoich przywódców w różnych organizacjach i odkryłam, że te różne organizacje są oparte na wymuszaniu wykonywania woli tych przywódców. Ludzie wymuszający wykonywania ich woli posługują się innym myśleniem i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Jedyny nasz Stwórca nie posługuje się myśleniem do wymuszania. Zatem odkryłam, że Stwórca wykazuje w innym miejscu w mózgu ludzi posługujących się myśleniem przy pomocy którego wymuszają wykonywania ich woli. To myślenie do wymuszania ma swoje systemy neurologiczne i człowiek na nich jest uzależniony od myślenia przy pomocy którego wymusza wykonywania jego woli. Nasz Stwórca uzależnia od wymuszania wykonywania woli. W naturze mózgu mamy myślenie oparte na zgodnej woli. Ludzie wybierający władze to ludzie posługujący się innym myśleniem jak jest w naturze mózgu i jest to myślenie do wymuszania. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie uzgadniają w oparciu o takie same myślenie. Takie same myślenie utrzymuje taki sam stan psychiczny u ludzi. Narzucenie myślenie zmienia psychikę. Zmieniona psychika to psychika oparta na myśleniu do wymuszania i wykonywania wymuszanej woli.
Zatem odkryłam, że w naturze mózgu jest myślenie do uzgadniania i że na tym myśleniu jesteśmy stworzeni, a inne myślenie mózg wykazuje, że jest do wymuszania i od tego myślenia człowiek jest uzależniony. Największe organizacje zajmujące się wymuszaniem wykonywania ich woli to ustanowiona przez ludzi władza i kościół. Ludzie w kościołach czczą przywódców którzy stoją na czele kościoła. Ludzie ogłaszają ich świętymi i składają im hołdy. Ludzie wybierający władze też czczą swoich przywódców, budują im pomniki i oddają im cześć. Ludzie w różnych innych religiach i innych organizacjach też czczą swoich przywódców. Przywódca wydaje rozkaz a oni idą na śmierć. Zatem wybrani przywódcy chcą śmierci ludzi. Przywódcy władzy i kościoła mają pieniądze na broń do zabijania ludzi od ludzi którzy ich czczą. Niektórzy z ludzi mają tyle świętych, że klękają od jednego do drugiego i proszą ich o zdrowie lub jakieś inne rzeczy. Żaden Papież ani Prezydent czy inny przedstawiciel nie stworzył ciała ludzi a oni modlą się do tych którzy ich nie stworzyli o zdrowie. Zatem ludzie na innym myśleniu aniżeli myślenie na jakim oparte jest ciało są nienormalni. Mózg wykazuje, że człowiek na narzuconym myśleniu nie ma rozumu i jest to prawdą jak widzi się ludzi oddających cześć ludziom. Myślenie narzucone narobiło pełno nienormalnych ludzi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia a ja odkryłam, że są to czynności wykonywane na myśleniu różnego rodzaju przywódców. Odkryłam, że myślenie innych przywódców jak Ten Który nas stworzył oparte jest na kłamstwie. Na kłamstwie przywódca mówi co ci którzy go wybrali mają robić i ludzie to wykonują. Jak ksiądz Wojciech Lemański nie chciał być służącym ludzi władzy kościoła to go wyrzucili. Jak ja przed sądami nie posługiwałam się myśleniem wybranych przez ludzi przywódców to postanowili mnie też wyrzucić. Zatem ludzie w różnych organizacjach chcą służących, a jak ktoś nie chce być służącym to go wyrzucają. Ja opieram się na myśleniu mojego Stwórcy i to jest Jego świat a ludzie posługujący się innym myśleniem są źle zachowującymi się ludźmi. Odkryłam, że mózg wykazuje, że innym myśleniem jak jest w naturze mózgu posługuje się źle zachowujący się człowiek. Narzucone zachowania jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to złe zachowania, gdyż być przez Kogoś stworzonym a wykonywać myślenie innych ludzi to złe zachowania. Być przez Kogoś stworzonym, a mówić, że to co jest Jego jest ludzi to złe zachowania. Odkryłam, że ludzie na narzuconych słowach mają odruchy źle zachowujących się ludzi. Odkryłam, że na innej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu przez ludzi ludzie mają odruchy źle zachowujących się ludzi. To dlatego politycy mówią, że uczą się mowy ciała, gdyż na narzuconym myśleniu mają ciało wykazujące, że są źle zachowującymi się.
Ludzie władzy to najczęściej historycy i zajmują się oni poznawaniem ludzi przywódców z poprzednich czasów. Ci ludzie przywódcy to morderca Adolf Hitler, Napoleon, Józef Stalin, itd. Historycy poznają myślenie źle zachowujących się ludzi na których czele stali bandyci.
Mój Przywódca ma rozum, jest inteligentnym i dobrze zachowującym się. Mam wspaniałego Przywódcę, gdyż na Jego myśleniu mam rozum i wspaniałe odczuwanie. Mojemu Przywódcy nie muszę składać hołdów i czcić Go, gdyż On tego nie chce. Mojemu Przywódcy nie muszę służyć gdyż On nie chce służących. Na myśleniu mojego Przywódcy jestem wolnym człowiekiem. Ludzie wybierający innych przywódców są służącymi tych przywódców. Utrzymują ich, składają im hołdy i oddają im życie. Ludzie przechodząc na inne myślenie utracili rozum. Mózg oddziela człowieka który ma rozum od myślenia człowieka który nie ma rozumu. Odczuwanie też oddziela człowieka na rozumie od człowieka na braku rozumu, gdyż człowiek który ma rozum ma dobre emocje, a człowiek który nie ma rozumu ma złe emocje. Albert Einstein odkrył, że na innym myśleniu ludzie mają śmierć i że zbliża się śmierć wszystkich ludzi opartych na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. To bez wątpienia dowód utraty przez ludzi rozumu na myśleniu opartym na kłamstwie.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz