środa, 7 października 2015

NARZUCONE MYŚLENIE NISZCZY PSYCHIKĘ

Psychika jest oparta na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Natura mózgu oparta jest na rozumie, a Naukowcy odkryli, że naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy. Moim pierwszym odkryciem o podświadomości było odkrycie, że jest ona oparta na myśleniu opartym na prawdzie. Zadowolona ze swojego odkrycia napisałam do Polskiej Akademii Nauk z nadzieją, że teraz wszyscy będą wiedzieli, że trzeba postępować uczciwie i zaczniemy żyć w doskonałym świecie. Polska Akademia Nauk milczała, a więc zaczęłam poszukiwać Akademii Nauk i Instytutów Nauk na świecie. Ukazujące się odkrycia naukowe jedno za drugim potwierdzały moje odkrycie, że psychika jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie. Pewnego dnia napisała do mnie z Polskiej Akademii Nauk kobieta, że zgadza się ze mną w zupełności i że byłoby tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Nie wiem czy jej nie  zwolnili z pracy tak jak zwolnili Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas przysyłali pisma pytając w nich czego od nich oczekuję. Ja podawałam nazwiska tych ludzi, gdyż nie wiedziałam, że na czele mienia Stwórcy stoją świadomie czyniący zło ludzie. Ci świadomie czyniący zło ludzie przyczynili się do zaprzestania przysyłania mi podziękowań z Uniwersytetu Carnegie Mellon od momentu w którym napisałam, że odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Jest bardzo prawdopodobnym, że moja przyjaciółka która na ponad 200 osób biorących udział w konkursie w Ministerstwie Finansów na dyrektorów Izb Skarbowych i Naczelników Urzędów Skarbowych mimo, że zajęła pierwsze miejsce to została zwolniona z pracy. Przekazuję tym zwolnionym ludziom ażeby się z tego cieszyli ponieważ wykonywanie czynności na narzuconym myśleniu  uśmierca życie przy pomocy niszczenia psychiki. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i prawidłowo, że za to odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla. Anatomia to psychika i ona jest zmieniona na psychikę psychopaty narzucającego słowa i ofiary wykonującej narzucane słowa. Pokazuje, że tak jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Odkryłam, że te narzucone zachowania i problemy są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że narzucone zachowania i problemy są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu przez źle zachowującego się człowieka. Odkryłam, że zmienioną anatomię ma człowiek na narzuconych słowach, gdyż nabył odruchów jakie ma źle zachowujący się człowiek. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i wskazał, że ci ludzie stworzyli organy władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Odkryłam, że ludzie narzucający słowa to źle zachowujący się ludzie którzy wymyślili słowa do czynienia zła. W naturze nie ma słów na jakich można wykonywać wolę człowieka, ale mózg zna te wymyślone przez człowieka słowa i wykazuje go z tymi narzuconymi słowami w mózgu na odruchach różnego rodzaju źle zachowującego człowieka. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że mowy ciała uczy się ten kto ma zmienione ciało, a zmienione ciało ma ten kto wypowiada inne słowa jak słowa na jakich oparte jest ciało. Politycy to źle zachowujący się ludzie. Te złe zachowania ludzi władzy są normalnymi dla ludzi kościoła, którzy mówią, że ludzie mają wybierać władze i biorą od ludzi władzy zabierane ludziom pieniądze przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Ludziom kościoła zgadza się wypowiadanie innych słów jak wypowiada Bóg. Ludzie władzy i ludzie kościoła żyją za nie swoje pieniądze. Benedyktyni wytwarzający wspaniałe produkty zarabiają pieniądze. Nauka religii to nauka narzuconych słów. Nauka narzuconych słów powoduje powstanie ludzi bez rozumu. Rozum jest oparty na słowach jakie są w naturze mózgu. Nauka religii to nie są słowa Boga. Nauka wymyślonych słów zmienia psychikę na psychikę człowieka bez uczuć, a wykonywanie wymyślonych słów zadaje psychice cierpienie. Życie to psychika, a ludzie narzucający słowa uśmiercają psychikę. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej niewątpliwie widział, że wymuszanie wykonywania narzuconych słów wymierza cios w psychikę. Ja o tym pisałam, a ludzie złoczyńcy przenieśli go ze Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu w którym pracował 40 lat na dojazdy do Fromborka. Dowodem na to, że musiało tak być jest to, że w internecie tam gdzie jest moje nazwisko zacytowane były moje słowa jakie piszę na moim blogu i na twitterze, że ten dobry lekarz został wysłany na dojazdy do Fromborka, a po kilku dniach te słowa ktoś usunął. Stwórca dobrze wiedział, że występuje przeciwko złym ludziom i swoją śmiercią wskazał, że ci ludzie złoczyńcy mówią, że w Jego świecie ich słowa są prawem i zadali Jego psychice cierpienie przybijając Go do krzyża, na którym z czasem umarł. Stwórca pokazał, że zmartwychwstał i ludzie też przychodzą powtórnie na świat. Stwórca żyje i czasami mi pomaga jak nie tak jak powinnam zaczynam zdanie. Ja odkryłam, że wykonywanie myślenia ludzi złych którzy zapisali wymyślone przez nich słowa, że są prawem zadaje cierpienie psychice która z czasem umiera. Sama byłam w swoim życiu zawsze zdrowa, a poszłam do pracy opartej na narzuconych słowach przez ludzi władzy i lekarz powiedział, że nabyłam wysokiego ciśnienia od wykonywania pracy. Lekarz nie dodał, że od wykonywania pracy na narzuconych słowach i nie wiem czy o tym wie, ale lekarze często mówią, że przyczyną cierpienia psychiki i ciała jest stres. Ja napisałam w moim artykule o przyczynie stresu, że jest nim wykonywanie wymuszanej woli przez narzucającego słowa. Tego mojego artykułu o przyczynie stresu jaką jest wymuszanie wykonywania narzuconych słów wiedzieli ażeby go nie umieszczać w spisie treści w internecie, ale po kilku dniach dopisali. Nie raz tak robili. Kiedy pisałam o sprzeciwie dr Chazana na wykonywanie aborcji to do dzisiaj nie ma tego artykułu w spisie treści. Aborcja to wtrącanie się do ciała stworzonego przez jego Stwórcę. Przysięga małżeńska to wprowadzenie cierpienia, gdyż wykonywanie przysięgi to wykonywanie woli złoczyńcy. Zmienioną psychikę widzimy u żołnierzy wracających z wojen psychicznie chorymi którzy są ofiarami składanej przysięgi złoczyńcom którzy przysięgę opracowali. W ludzkich domach narzucający słowa złoczyńca znęca się nad swoją ofiarą od której wymusza posłuszeństwa. Ofiara skarży się do sądów, a sądy są oparte na narzuconych słowach jakimi posługuje się złoczyńca. Nie wykonujący swoich obowiązków małżonkowie dają do sądów małżonka z którego żyli o podział majątku i wychodzi z wykonywania obowiązków i z pieniędzmi zabranymi temu kto wykonywał i wykonuje obowiązki i nie tylko za siebie ale jeszcze za niego. Na wniosek nie wykonującego obowiązków sąd wydaje nakaz zabierania pieniędzy małżonkowi który wykonuje obowiązki i komornik zajmuje wszystkie źródła przychodów i licytuje za bezcen mieszkania i domy rodzin, a rodziny idą na ulicę. Przy podziale majątku sądu nie interesuje los dzieci, gdyż mówi, że jak chce się pieniędzy na dzieci to ma się wystąpić o alimenty. Nie wykonujący obowiązków w czasie trwania związku nie wykonuje ich również po ustaniu związku, pieniądze wziął, a rodzina została wyrzucona na ulicę, gdyż mieszkanie za bezcen sprzedali. Z tego jeszcze bogato żyją komornicy wyrzucający ludzi z domów. Sądów nie obchodzi, że domagający się podziału majątku zostawił na pastwę losu swoje dzieci i że np. jest w tym domu psychicznie chory dorosły człowiek który nie wie dokąd ma iść jak komornik sprzeda dom rodzinny. Takie jest myślenie ludzi narzucających słowa i Stwórca dobrze wiedział, że to złoczyńcy. Na słowach jakie są w naturze mózgu ludzie wyrażają zgodną wolę. Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika, a ja wskazuję, że to narzucone słowa wyparły psychikę opartą na słowach jakie są w naturze mózgu. W tej chwili mamy w Polsce Konkurs Chopinowski i ocenia się emocje wyrażane grą przez uczestników Konkursu. Rosjanin pytany o ręce mówi, że ręce mają wygrywać to co jest w mózgu. Komentatorka mówi, że do osiągnięcia takiego stanu trzeba długich lat ćwiczeń. Ja mówię, że w stanie natury emocje wyrażają myślenie jakie jest w naturze mózgu. Zatem jeśli teraz trzeba długich lat ćwiczeń to znaczy, że emocje nie są w zgodzie z myśleniem jakie jest w naturze mózgu, a jeśli nie są to w mózgu jest inne myślenie. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma narzucający zachowania i człowiek który ma problemy, a ja odkryłam, że te rozbieżne cele wyraża się innymi słowami jak są w naturze mózgu. Narzucane zachowania to złe zachowania. Ze wspaniałymi emocjami Fryderyk Chopin wyjeżdża z Polski w której źle zachowujący się ludzie zajmują się mordowaniem ludzi i jedzie do Francji, gdzie źle zachowujący się ludzie rozpustnie żyją. Muzyka Chopina wyraża jego tęsknotę za przyrodą, za spokojem. Komentatorzy gry fortepianowej mówią o szesnastoletniej Czeszce że ona gra uśmiechnięta i jeden z komentatorów mówi, że ona jeszcze jest młoda i nie przeżyła złych rzeczy i dlatego jest uśmiechnięta. Ja wskazuję na wiele małych dzieci które są cierpiącymi bo są chore, a nawet niemowlęta. Choroby to cierpienie i te choroby mają swoje myślenie narzucone przez człowieka w mózgu. Wielkie cierpienie ludziom na ziemi zadali ludzie narzucający słowa, gdyż od wykonywania woli władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości psychika i ciała są cierpiące. Psychika i ciała nie są stworzone na narzuconych słowach przez ludzi którzy przyznali sobie prawo do psychiki i ciała. Do ludzi nauki napisałam około trzech tysięcy pism i tyle mam podziękowań z Uniwersytetu Cambridge, a inni ludzie nauki milczą. Ludzie nauki zajmują się nauką o życiu, a życie to psychika. Ludzie nauki wykonujący wolę ludzi władzy widać, że nie mają uczuć. Człowiek który ma uczucia reaguje na myślenie oparte na uczuciach. Kiedy zobaczyłam byłego Prezesa Polskiej Akademii Nauk jak w programie "Świat się kręci" powiedział, że człowiek przyszłości będzie na protezach to wypowiedziałam to rozpacz co ten człowiek mówi. Życie to odczuwanie, a ludzie nauki mówią, że w przyszłości nie ma być człowieka który czuje, ale nie dodali, że on również nie będzie miał rozumu. Człowiek oparty na słowach narzuconych przez człowieka to człowiek który nie ma rozumu. Arcybiskup Stanisław Gądecki kilka miesięcy temu w czasie wyborów na prezydenta w Polsce powiedział na Jasnej Górze, że człowiek który nie wybiera władzy ma grzech. Ja wskazuję, że mózg wykazuje, że grzechy są oparte na narzuconych słowach i że nie ma ich odpuszczenia, gdyż są na uzależniającej od słów energii jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących się narzuconymi słowami. Lekarze psychiatrzy wykonujący narzucone słowa władzy stają się ludźmi bez uczuć. To samo jest z psychologami i psychoterapeutami. Na narzuconych słowach mamy pełno złych ludzi. Naukowcy występujący w programie o zatopionej Atlantydzie mówią, że wtedy byli tam źli ludzie. Albert Einstein pisze, że na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach jest tyle złej energii że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę. Inni Fizycy mówią, że nie ma już możliwości utrzymania życia na ziemi. Tyle mamy złych ludzi. Źli ludzie to ludzie którzy mają w mózgu wymyślone myślenie. W naturze nie ma słów na jakich można wykonywać wolę ludzi. Ludzie wymyślili słowa do wykonywania ich woli. Na tych wymyślonych słowach psychika cierpi i umiera. Psychika jest oparta na dobrych emocjach i dlatego słowa oparte na prawdzie to słowa dobre. Na narzuconych słowach przez ludzi władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości psychika nie ma uczuć. Człowiek który nie ma uczuć to człowiek zły. Moi klienci bardzo dobrze widzieli, że ludzie w urzędach są zimni, bezduszni i nieczuli. Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słów, a ja odkryłam, że mózg reaguje na narzucone słowa umieszczeniem ich na energii opartej na narzuconych słowach. Ludzie narzucający słowa przeszli na odczuwanie wymyślonych przez siebie słów. Na energii oparte jest odczuwanie i energia na narzuconych słowach niszczy to odczuwanie. To człowiek dokonuje niszczenia  samego siebie, gdyż jest stworzony na energii życia. Energia oparta na narzuconych słowach uśmierca życie oparte na słowach jakie są w naturze mózgu.

                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz