wtorek, 20 stycznia 2015

PODŚWIADOMOŚĆ TO NIE TYLKO ROZUM, GDYŻ ROZUM W MÓZGU, KTÓRY NIE ZNA SŁÓW NIE ISTNIEJE BEZ EMOCJI

Zygmunt Freud odkrył, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Psychika oparta jest na emocjach, a treści jakie widzi Zygmunt Freud to myślenie na jakim oparta jest psychika. Dzisiaj mamy odkrycia naukowe, które pokazują nam, że w mózgu są dwa rodzaje myślenia i dwa rodzaje psychiki, gdyż każdy rodzaj myślenia ma swoje systemy neurologiczne. Mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, a ja mówię, że narzucone zachowania i problemy oparte są na narzuconych przez człowieka słowach i że zatem mózg wyodrębnia myślenie oparte na słowach na jakich oparty jest rozum i wyodrębnia myślenie na jakim oparty jest brak rozumu. Rozum i brak rozumu mają swoje umysły. Umysł oparty na rozumie to umysł świadomy, a umysł oparty na braku rozumu to umysł nieświadomy. Umysł nieświadomy jest oparty na wymyślonych słowach przez człowieka i człowiek jest tyle umysłowo chory ile ma w mózgu narzuconych słów. Na tych narzuconych słowach człowiek jest również chory psychicznie. Człowiek, który ma rozum mówi konkretnie i jasno, a człowiek, który nie ma rozumu kręci przy pomocy słów i nie wiadomo o co mu chodzi. Przedstawiam dowód na reakcję mózgu na narzucone słowa i na reakcję systemów neurologicznych na narzucone słowa. Ludzie pod względem narzuconych słów są umysłowo i psychicznie chorzy i jest to reakcja mózgu i systemów neurologicznych na narzucone słowa.
W stanie naszej natury jesteśmy uosobionymi grawitacyjnymi siłami. Na grawitacyjnej sile oparte jest nasze odczuwanie. Grawitacyjna siła życia oparta jest na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i do rozdzielenia rozumu z odczuwaniem opartym na grawitacyjnej sile życia doszło w wyniku narzucenia przez człowieka słów. Odkrycia naukowe pokazują, że narzucone słowa są pomiędzy dwiema strefami w mózgu. Mózg wykazuje te słowa pomiędzy dwiema strefami w mózgu, że są do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja wskazuję, że na tych słowach jakie są pomiędzy dwiema strefami w mózgu jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów człowiek jest umysłowo chory, a na zajmujących się tymi słowami systemach neurologicznych człowiek jest psychicznie chory. Człowiek sobie może wymyślać co chce, ale jest pod władzą systemów neurologicznych jeśli narzuca słowa. Żadne proszenie Boga nic nikomu nie da, gdyż Bóg stworzył człowieka w doskonałym stanie i jeśli człowiek źle funkcjonuje to na narzuconych przez siebie słowach. Jeśli człowiek chce wrócić do swojego naturalnego doskonałego stanu to musi pozbyć się z mózgu narzuconych słów i złej energii opartej na tych słowach. Narzucone słowa i zła psychika oparte są na złej grawitacyjnej sile. To stąd ludzie mówią o dwóch walczących ze sobą siłach i prawidłowo mówią, że to siły dobra i zła. Te siły dobra i zła są oparte na myśleniu do czynienia dobra i do czynienia zła. W naturze mózgu jest myślenie tylko do czynienia dobra i mózg oddziela pomiędzy dwiema strefami myślenie do czynienia zła. Na tych dwóch rodzajach myślenia mamy dwie grawitacyjne siły i są one w każdym człowieku, który ma w mózgu dwa rodzaje myślenia. Albert Einstein widzi przyczynę grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę opartą na sposobach myślenia ludzi. Ja też na to wskazuję i wskazuję, że nie ma we wszechświecie nikogo innego poza ludźmi, kto ma w sobie myślenie na jakim oparta jest zła grawitacyjna siła. Źli ludzie wprowadzili narzucone przez siebie słowa w inne stworzenia i te stworzenia zaczęły funkcjonować na złej grawitacyjnej sile i tworzyć to co zadaje cierpienie i śmierć. Naukowcy, którzy mówią o zatopionej Atlantydzie, że wtedy byli źli ludzie mają rację, że to źli ludzie i ja wskazuję, że ci źli ludzie mają w mózgu narzucone słowa przy pomocy których zadają cierpienie. Ustanowione przez ludzi prawo oparte jest na narzuconych słowach i ludzie, którzy te słowa wykonują zadają swojemu odczuwaniu cierpienie i jak zadadzą sobie odpowiednio dużo cierpienia to umierają. Ja wskazuję na przerażający stan ludzi jako złych dzisiaj, którzy odrzucają odkryte przeze mnie myślenie na jakim oparte jest życie i na jakim człowiek jest dobrym. Ja wskazuję jak komornicy i firmy windykacyjne napadają na ludzi przy pomocy narzuconych słów i ich okradają. Ja pokazuję, że w swoim życiu pracowałam w bardzo dobrze funkcjonujących przedsiębiorstwach i prowadziłam firmy mądrych ludzi i oni wszyscy skończyli okradzeni przy pomocy wymuszania od nich wykonywania narzuconych słów. Jeśli ktoś z tych firm się utrzymuje to dlatego, że otrzymuje od ludzi władzy dotacje, czy lekarze pieniądze z funduszu zdrowia. To się też źle skończy ponieważ pieniądze od ludzi władzy są zdobywane przy pomocy narzucanych słów. Na narzuconych słowach człowiek jest pod władzą złej grawitacyjnej siły. Dobra grawitacyjna siła jest oparta na słowach przy pomocy których się uzgadnia. Ludzie narzucający słowa wymuszają wykonywania ich woli. Komornicy pokazują ludziom przepisy nazywane prawem ludzi władzy, które mówią, że komornik przy udziale policji i ślusarza ma prawo wyważenia drzwi do ludzkich domów i innych pomieszczeń i obmacywania ludzi czy czegoś nie ukryli przed ludźmi narzucającymi słowa. Jestem szczęśliwa z powodu mojego odkrycia, że mózg reaguje na narzucone słowa gdyż ludzie władzy nie chcieli reagować na pokazywane przeze mnie znęcanie się nad kobietami w ciąży i pracodawcami którzy je zatrudnili i oskarżali o wyłudzanie pieniędzy. Oszuści mówią, że ZUS powstał dla dobra ludzi i zamiast cieszyć się, że kobieta w ciąży znalazła zatrudnienie to ją i pracodawcę oskarżają o wyłudzanie pieniędzy. Widziałam i pisałam o kobietach, które traciły pokarm na skutek dzwonienia ludzi z firm windykacyjnych w porze karmienia. Nikt nic nie mówi o psychicznym cierpieniu ludzi którym ludzie z firm windykacyjnych zaburzają psychiczny spokój. Ci ludzie którym zaburzany jest spokój nie są winni pieniędzy, gdyż wymuszanie jest oparte na narzucanych słowach.
Ja wskazuję, że ludzie władzy zawsze pieniądze przeznaczają przede wszystkim na broń do zabijania ludzi i szkolenia i utrzymywanie ludzi zajmujących się zabijaniem ludzi. Ludzie kościoła mają też pieniądze na broń do zabijania ludzi i biorą udział w zabijaniu ludzi. Biskupi mają emerytury i to wysokie i odprawy wysokie i nazywają się generałami polowymi. To nie jest oparte na myśleniu Boga. Ludzie kościoła rozgrzeszają z narzuconych słów, a więc utrzymują na ziemi zło. Ludzie władzy nie tylko nie reagują na moje odkrycie dobrego człowieka na naturalnym myśleniu, ale robią sprzeciwy, nie pokazują moich wszystkich artykułów w spisie treści w internecie i pokazują jak najmniejszą ilość ludzi wchodzących na mojego bloga. Ja odkryłam wszystko i za darmo przekazuję moją wiedzę dla dobra ludzi.
My nie mamy w mózgu zapory nie pozwalającej nam na wyjście z myślenia jakie mamy w naturze mózgu. To wyjście jest, ale mózg reaguje na to wyjście umysłową chorobą człowieka. Człowiek na narzuconych słowach funkcjonuje na nich i spotyka go zło i na nich cierpi. Człowiek w stanie natury ma wolny mózg i wolną psychikę na wolnym mózgu. Ludzie bandyci wiedzą o czym piszę skoro ukrywają to przed ludźmi. Na narzuconych słowach w mózgu psychika żyje w uzależnieniu na narzuconych słowach. Niewątpliwie doświadczamy narzuconego przez siebie myślenia, ale stan ludzi jest katastrofalny skoro nie można znaleźć człowieka który nie wyszedłby z naturalnego dla nas rozumu. Ja też wyszłam, ale rozumiałam przyczynę tego wyjścia jaką było wykonywanie myślenia władzy. Robiłam na to myślenie sprzeciw, ale byłam sama. Przysyłane mi podziękowania przez Uniwersytet Cambridge wspomagają mnie. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymałam około czterystu podziękowań i naraz od dnia w którym napisałam, że odkryte narzucane zachowania i problemy to wypowiedziane słowa przez człowieka to podziękowania przestały przychodzić. Przysyłających mi pisma z wyrazami szacunku i uznania Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 usunęli, a nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej nie zgadza się to co piszę o systemach neurologicznych zajmujących się narzuconymi słowami. Zobaczyłam, że Albert Einstein pisze już kilkadziesiąt lat temu o grożącej śmierci życia na ziemi i zrozumiałam, że źli ludzie świadomie prowadzą ludzi i wszechświat na śmierć. Były Minister Finansów około trzech lat temu powiedział, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak teraz to za pięć lat była wojna, a więc zrozumiałam, że świadomie uśmiercają ludzi. Zrozumiałam, że Jezus swoim wystąpieniem przeciwko organom narzucającym słowa i swoją śmiercią wskazał, że cierpienie zadają ludzie narzuconymi słowami i że narzucone słowa uśmiercają życie. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że Jezus tym bandytom powiedział, że narzuconymi słowami zadają  cierpienie psychice i skazują psychikę na śmierć, a oni Go przybili do krzyża i jeszcze ażeby więcej cierpiał kazali Mu nosić krzyż i wyśmiewali Go. Ci bandyci otrzymali życie od Tego na Kogo wyciągnęli swoje brudne łapy. Bardzo dobrze, że funkcjonują na narzuconych przez siebie słowach i spotyka ich to co wymyślili.
Wygląda na to, że wszyscy ludzie mają w mózgu narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów. Ludzie bandyci zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludzie mają wykonywać narzucone przez nich słowa i uśmiercają ludzi. Uśmiercili już 73% wszechświata. Ludzie przeszli na wykonywanie narzuconych słów i cierpią w szpitalach na całym świecie i umierają.
Człowiek, który chce wyjść z cierpienia opartego na narzuconych słowach musi zaprzestać wykonywania narzuconych słów, ażeby już w niego nie wchodziły i robić wszystko w celu pozbycia się przekonań opartych na narzuconych słowach. Choroby są oparte na narzuconych słowach. Ludzie chorzy wierzą w narzucone słowa i najczęściej są chorzy na przekonaniach opartych na polityce i religii. Na narzuconych słowach zmieniły się ludziom przekonania.
Mocno podkreślam, że NAUKA OPARTA JEST NA PRAWDZIE, A RELIGIA NA KŁAMSTWIE. Wielkie uznanie należy się dla ludzi nauki opierających się na prawdzie. To ich odkrycia zaprowadziły mnie do odkrycia, że narzucone zachowania i problemy jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to narzucone przez człowieka słowa.
Kiedy człowiek ma przekonania oparte na prawdzie to czuje w sobie grawitacyjną siłę opartą na prawdzie. Z tą siłą trzeba się  z powrotem połączyć. Trzeba jej powiedzieć ażeby powróciła do nas i przywróciła połączenie z rozumem. Ta siła jest rozumna i ona wie czy nasz stan jest zgodny z jej myśleniem. Grawitacyjna siła życia oparta jest na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu i jest to myślenie naszego Stwórcy i Stwórcy grawitacyjnej siły.
Jeśli grawitacyjna siła zgodzi się powrócić do przywrócenia połączenia z nią myślenia jakie jest w naturze mózgu to ona zlikwiduje wszystkie w nas zaburzenia i powrócimy do naturalnego naszego doskonałego stanu opartego na myśleniu naszego Stwórcy.

                                                                                            Barbara Paul
                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz