piątek, 23 stycznia 2015

STWÓRCA SKONSTRUOWAŁ Z UKŁADÓW Z PIERWIASTKÓW UCZUCIA

Przed chwilą obejrzałam film dokumentalny "Dotknięcie Anioła". To opowieść o rodzinie Polskich Żydów mieszkających w Oświęcimiu. Starszy już człowiek Henryk Schonker opowiada o ocaleniu i przerażającym życiu w Oświęcimiu, gdzie jedni z ludzi mordują drugich ludzi. Cieszyłabym się ażeby Pan Henryk Schonker dowiedział się, że po obejrzeniu o nim filmu zrozumiałam, że nasz Stwórca stworzył nas z uczuciami i że czynienie zła odbiera człowiekowi uczucia. Henryk Schonker mówi, że Adolf Eichmain pozwalał ogromnej ilości zebranych Żydów opuścić Oświęcim, ale nikt na całym świecie ich nie chciał. Mówił, że może Adolf Eichman  zgadzał się na ich wyjazd ponieważ wiedział, że nikt ich nie chce. Henryk Schonker mówi, że cały świat wiedział, że morduje się Żydów w Oświęcimiu, a ludziom na całym świecie było obojętnym co z nimi się stanie. Polska uczona zajmująca się podświadomością prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość, a zatem zrozumiałam, że ludzie nie znają myślenia opartego na uczuciach i dlatego jest im wszystko jedno czy ludzie cierpią czy nie.
W kościołach na obrazach z Jezusem są napisy, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Dla mnie jest to dowodem na to, że Jezus mówił, że stworzył nas na uczuciach. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Emocje to uczucia, a zatem człowiek natury ma uczucia. Wszyscy widzimy, że wszystkie stworzenia są czującymi. Biskupi i inni kapłani mówią "Uczmy się miłości", a zatem miłości nie mają. Mówią, że też nie wiedzą o jakiej to prawdzie mówił Jezus. Odkryłam myślenie naturalne dla mózgu i odkryłam, że człowiek natury oparty jest na uczuciach. Nasza naturalna psychika jest czująca.
Naukowcy odkryli, że w mózgu jest myślenie oparte na kłamstwie a ja odkryłam, że nie jest ono oparte na układach z pierwiastków jakie są w naturze człowieka i odkryłam, że człowiek opierający się na kłamstwie nie ma uczuć. Jesteśmy stworzeni na energii i inną jest energia jaka jest w naszej naturze i inna w systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka człowiek nie ma uczuć, gdyż wykonywanie czynności na myśleniu opartym na kłamstwie niszczy uczucia. To dlatego ludzie potrafią strzelać do ludzi. Żołnierze nauczyli się myślenia opartego na kłamstwie jakie niszczy w człowieku uczucia. Żołnierze przyjeżdżają z wojen chorzy psychicznie i odkryłam, że dlatego ponieważ od czynienia zła zniszczyli swoje uczucia. Dla naszej psychiki czynienie dobra jest naturalnym.
W warunkach pokoju dla ludzi bez uczuć normalnym jest zabieranie ludziom pieniędzy i im dawanie. Tych ludzi nie obchodzi, że jeśli nie dadzą dobrowolnie wybranym przez nich ludziom bez uczuć pieniędzy to zleca się zastosowanie przemocy przy pomocy nakazu sądowego, nachodzenia na ludzkie domy przez komorników i windykatorów, wyważania drzwi do ludzkich domów i obmacywanie ludzi czy przed ludźmi bez uczuć swojego dobra nie ukryli. Rozumiem, że Jezus swoim cierpieniem na krzyżu i swoim wystąpieniem przeciwko ludziom którzy narzucili swoje myślenie wskazał, że oni nie mają uczuć. Odkryłam, że w myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez ludzi nie ma uczuć. Moi klienci często mówili, że nie chcą chodzić do urzędów skarbowych ponieważ tam są zimni, bezduszni i bezwzględni ludzie. Dla tych zimnych, bezdusznych i bezwzględnych ludzi w warunkach pokoju normalnym jest stosowanie przemocy zabieraniem pieniędzy, a w warunkach wojny normalnym jest dla nich swobodne mordowanie ludzi i strzelanie. Odkryłam, że ci ludzie bez uczuć mówią głosem o złej energii. Dla tych ludzi miłość jest już nieważną, a zadowalanie się seksem i każdy idzie w swoją stronę. W naturze  seks oparty jest na miłości, a u ludzi opartych na kłamstwie normalnym stało się mordowanie dzieci, porzucanie dzieci i obojętność co one robią. Związki małżeńskie oparte są na przysiędze o miłości. Ludzie, którzy nie mają w sobie miłości przysięgają sobie miłość.
Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówią, że wtedy byli tam ludzie źli. W czasie wojny o której mówi Henryk Schonker byli ludzie źli. Ludzie nie znają myślenia na jakim ludzie mają uczucia i są dobrymi. Ludzkie psychiki zachorowały z powodu zniszczenia w nich uczuć przy pomocy energii opartej na innych układach z pierwiastków opartych na myśleniu opartym na kłamstwie. Przychodzący do mnie ludzie proszący o wygranie dla nich spraw mieli cierpiące uczucia i wskazywali na przepis prawa który zadał im cierpienie. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja mówię, że myślenie złych ludzi niszczy uczucia, ale ażeby cierpieć trzeba się zgodzić ich myślenie wykonywać.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz