wtorek, 6 stycznia 2015

MÓZG WYKAZUJE MYŚLENIE MĘDRCA I MYŚLENIE GŁUPCA

W naturze wszechświata istnieje tylko myślenie Mędrca. Stwórca wszechświata to Mędrzec i Jego myślenie mamy w naturze mózgu. W stanie natury w mózgu, który nie zna słów mamy tylko rozum. W wyniku wypowiadania przez ludzi słów pojawiło się w mózgu myślenie oparte na braku rozumu. Myślenie oparte na braku rozumu to myślenie inne jak jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że inne myślenie jak jest w naturze mózgu jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu. Ja odkryłam, że to myślenie mózg wykazuje, że jest oparte na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że tym myśleniem opartym na braku rozumu zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że ludzie na braku rozumu są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Odkryłam też, że na braku rozumu ludzie mają odruchy różnego rodzaju chuliganów. Odkryłam, że wraz z brakiem rozumu pojawiło się odczuwanie oparte na braku rozumu. Utrata przez ludzi rozumu jest ogromna, gdyż Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, czyli myślenia na jakim ludzie mają rozum. Zobaczyłam, że są ludzie, którzy wiedzą, że na wykonywaniu myślenia narzuconego przez ludzi się umiera, a oni dalej to wykonują. Zatem mózg bardzo dobrze wie, że ludzie wykonujący czynności na systemach neurologicznych opartych na narzuconym myśleniu nie mają rozumu. Mamy w naturze mózgu myślenie na jakim mamy rozum, a nie ma nic trudniejszego od znalezienia ludzi którzy mają rozum. Odkryłam, że ludzie wolą pieniądze od rozumu. Odkryłam, że ludzie wolą nie tylko pieniądze od rozumu, ale wolą pieniądze jak życie. Ci ludzie, którzy wolą pieniądze jak życie to ludzie, którzy żyją za zabrane komuś pieniądze, a już to, że człowiek żyje za zabierane innym pieniądze świadczy o tym, że nie ma rozumu. Zdarzało mi się, że ludzie mówili do mnie, że każdego  można kupić, ale niektórych za duże pieniądze. Nacięli się na mnie, gdyż na mnie nie ma pieniędzy. Ludzie władzy okradają mnie z moich pieniędzy i mówią, że tak jest zgodnie z prawem, a ja się z głupim, który myślenie nazywa prawem o pieniądze się nie biję. Człowiek który ma rozum z nikim się nie bije. Ludzie którzy żyją za pieniądze zabierane innym ludziom są służącymi ludzi, którzy dla nich okradają innych ludzi. Na myśleniu Boga służących nie ma. Ludzie kościoła mówią, że oni służą Bogu, a do księdza Wojciecha Lemańskiego mówią, że za nieposłuszeństwo im księdzem nie będzie. Podoba mi się konstrukcja człowieka a szczególnie to, że mózg wie kto jest mądry, a kto głupi. Ludzie mówią, że głupi to chory i mają rację bo na rozumie ludzie są zdrowi. Człowiek, który ma rozum w swoim mózgu, a opiera się na tym co wymyślił, albo na tym co wymyślił inny człowiek to głupiec. Wymyślanie jest oparte na kłamstwie, a mózg wykazuje kłamcę, że jest głupi. Odkryłam, że to wcale nie jest przypadek, że Stwórca dał ludziom możliwość wypowiadania słowa, gdyż jeśli człowiek nie wypowiada Jego opartego na rozumie myślenia to wykazuje go pod umysłem nieświadomym, że nie ma rozumu. Ciekawi mnie czy lekarze zgodzą się za pieniądze być służącymi ludzi którzy okradają ludzi z pieniędzy czy nie. W każdym zawodzie są ludzie mądrzy i głupi, ale lekarze widzą, że człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych mędrca albo głupca.
Stwórca zrobił wspaniałą robotę stwarzając ludzi na rozumie i wykazując zmiany w anatomii w wyniku przejścia na myślenie głupca. Głupiec to człowiek opierający się na narzuconym myśleniu. Mędrzec to człowiek opierający się na myśleniu swojego Stwórcy. Głupi ludzie nazwali na ziemi prawem myślenie oparte na braku rozumu. Niektórzy mądrzy ludzie których widać w takich programach jak Planete mówią, że czują się jakby byli z innego świata. Przesyłam tym ludziom pozdrowienia i gratulacje, że są mędrcami. Niestety żyjemy wśród ogromnej ilości głupich ludzi. Lekarze łatają ciało oparte na braku rozumu, ale rozumu w człowieka nie wprowadzą. Mózgu nikt nie oszuka i on bezbłędnie wykazuje kto ma rozum, a kto nie ma rozumu. Lekarze zajmują się ludźmi, którzy nie mają rozumu i opracowali dla nich leki oparte na energii mędrca. Dobrze, że lekarze podtrzymują życie głupca, a doświadczanie głupoty przywraca do rozumu.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz