wtorek, 6 stycznia 2015

PRZYCZYNĄ CHORÓB I ŚMIERCI SĄ ZŁE EMOCJE, A ZŁE EMOCJE OPARTE SĄ NA KŁAMSTWIE

Mózg oddziela myślenie oparte na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie i każdy z tych rodzajów myślenia ma swoje emocje oparte na systemach neurologicznych. Na systemach neurologicznych opartych na prawdzie człowiek ma dobre emocje, a na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie człowiek ma złe emocje. Na systemach neurologicznych opartych na prawdzie ciało jest zdrowe, a odczuwanie szczęśliwe, a na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie ciało jest chore, a odczuwanie cierpiące. Wszystko zatem mamy jasne, gdyż oddzielone w mózgu myślenie i oddzielone odczuwanie zawarte w systemach neurologicznych zajmujących się danym rodzajem myślenia.
To bardzo brzydkie o ludziach stwierdzenie, że nie znają myślenia opartego na prawdzie. Wszyscy widzimy, że ludzie wykonują wolę ludzi. Na myśleniu opartym na prawdzie nie ma możliwości ażeby człowiek wykonywał wolę człowieka. Wolę człowieka człowiek wykonuje na myśleniu opartym na kłamstwie i to myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na kłamstwie gdyż ludzie nie mają prawa do tego o czym  piszą, że mają. Ludzie zapisują myślenie jakie mają w mózgu i widać, że ludzie ustanawiający prawo mają w mózgach myślenie jakie zapisują, że jest prawem ludzi na ziemi. W naturze mózgu nie mamy takiego myślenia, a więc ludzie ustanawiający prawo mają w mózgach z nabycia myślenie oparte na kłamstwie. Nikt z ludzi przy pomocy myślenia jakie jest w naturze mózgu nie ustanowi prawa ludzi. Ludzie nie mają również w naturze mózgu myślenia przy pomocy którego można wykonywać prawo ludzi. Zatem mózg jak widać dobrze wie, że i człowiek narzucający myślenie i człowiek wykonujący narzucane myślenie mają rozbieżne cele. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że ludzie mają na tych systemach neurologicznych chore ciała i psychikę. Odkryłam, że na myśleniu wymyślonym człowiek jest chory umysłowo. Odkryłam zatem myślenie na jakim człowiek jest zdrowy umysłowo i na systemach neurologicznych zajmujących się tym myśleniem człowiek jest zdrowy psychicznie i odkryłam, że na myśleniu wymyślonym i narzuconym przez człowieka człowiek jest umysłowo chory i na systemach neurologicznych zajmujących się tym myśleniem człowiek jest psychicznie chory. Na pewno Zygmunt Freud i Karol Jung zgodziliby się z moim odkryciem. Ci dwaj lekarze psychiatrzy kłócili się o to czy naturalnym dla człowieka jest umysł nieświadomy, czy podświadomość. Podświadomość to umysł świadomy. Mózg oddziela myślenie w mózgu, który nie zna słów od myślenia w mózgu, który zna słowa i na myśleniu jakie jest w mózgu, który nie zna słów człowiek ma rozum, a na myśleniu w mózgu, który zna słowa człowiek nabył umysłu opartego na braku rozumu. Wspaniała robota naszego Stwórcy. Ludzi oszustów mamy pełno i wielu z nich jest wielkimi złoczyńcami. To bez wątpienia dlatego nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że idzie na śmierć. Naukowcy już to odkryli, że Wiedział. Skąd Jezus wiedział jest jasne, gdyż stworzył nasze mózgi i wiedział jak działają i że skutkiem zmian myślenia jest zmieniony człowiek. Zmieniony człowiek to złoczyńca. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a my w stanie natury wykonujemy czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a teraz na myśleniu narzuconym przez ludzi. To wielki wstyd, że mózg wykazuje na narzuconym myśleniu, że nasze cele są z Nim rozbieżne. Pracowałam w kontakcie z tym prawem opartym na myśleniu ludzi i przez wszystkie lata na przysyłane zarządzenia ludzi pisałam, że to źle. Nikt nie chciał o tym słuchać, ale wszyscy moi szefowie mówili, że jestem mądra. Kiedy przyszłam do pracy wszystko robiłam dobrze i nie wiedziałam co znaczą słowa mojego pierwszego przełożonego który zapytał "gdzieś się pani taka uchowała". Długo nie wiedziałam o co chodzi, ale jak zaczęłam występować przed sądami to cieszyłam się, że teraz te nieprawidłowości przedstawię przed sądami i ludzie oszuści będą musieli to naprawić.Wygrywałam wszystkie sprawy i po danych o wygranych widziałam, że ponad 99,5% jest przegranych, a więc zaczęłam dopisywać na skargach, że wygramy wszystkie sprawy jak będziemy opierali się na uczciwości. Zobaczyłam, że nie podobało to się Sędziom. Ludzie władzy opracowali skargę kasacyjną i ustanowili, że jej trzeba się trzymać w występowaniu przed sądami najwyższymi. Dopisywałam na tych skargach, że przyczyna sporu jest oparta na nieuczciwym przepisie prawa i zostałam oskarżona o to, że nie znam skargi kasacyjnej. Odpisałam, że znam, że brałam udział w szkoleniu prowadzonym przez Sędziego Sądu NSA, ale rozumiałam, że nie podoba się moje dopisywanie wskazujące na sprawcę zła. Ten sprawca zła to zawsze jest ustanawiający prawo. Mózg jak widać o tym wie, gdyż narzucone myślenie wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wybierani przez ludzi przywódcy obiecujący ludziom dobro tak opracowali skargę kasacyjną ażeby wykonywane było ich myślenie. Ja tu znalazłam się osobą odróżniającą myślenie. Zatem odróżniam myślenie tak samo jak nasz mózg. Mózg ma jeszcze odczuwanie oparte na danym rodzaju myślenia, a ja widziałam, że moi klienci którzy mieli problemy z prawem opartym na myśleniu wybranych ludzi, że są cierpiącymi. Mądry lekarz psychiatra Ordynator Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej, Odpowiedziałam "bo ich okradli". Widziałam, że tej kradzieży ludzi dokonują ludzie władzy przy pomocy innego myślenia jak naturalne. Zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z ich myśleniem. Ci ludzie kanalie wiedzą, że chodzi o myślenie, ale nasz mózg też wie. Ludzie kanalie zamordowali swojego Stwórcę i wprowadzili na ziemi swoje inne myślenie. Na tym innym myśleniu ludzie wiją się z psychicznego bólu. To inne myślenie mózg umieszcza pod umysłem nieświadomym na jakim człowiek jest umysłowo chory, a zajmujące się tym myśleniem systemy neurologiczne oparte są na złych emocjach tych ludzi. Ci ludzie posługujący się innym myśleniem mają emocje oparte na nienawiści. Usłyszałam od jednego z moich mądrych klientów słowa "zobacz Basia jak ci ludzie w urzędach skarbowych są zimni, bezwzględni i nieczuli". Moi klienci nie lubili chodzić do urzędów ze względu na zimnych, bezdusznych i bezwzględnych ludzi. Ci ludzie wymierzali im kary za nie wykonywanie ich myślenia. Ja nie pozwalałam  na wyrządzanie krzywdy moim klientom. Niektórzy z moich klientów mówili, że w urzędach skarbowych się mnie boją. Odpowiedziałam, że nie chciałabym ażeby mnie się ktoś bał, ale jeśli są to ludzie, którzy czynią zło to dobrze, że jest ktoś kogo się boją. Ludzie w urzędach wiedzieli, że moje słowa są nie do obalenia i to samo było w sądach, a więc oskarżono mnie o to, że nie posługuję się myśleniem ludzi władzy. Pytam zatem ludzi władzy skąd oni znają inne myślenie od tego jakie jest w naturze naszego mózgu i dlaczego zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z ich myśleniem. Nie dodają, że zgodnie z ich myśleniem opartym na kłamstwie. Zatem mam przyjemność wskazania ludziom władzy, że ich inne myślenie zna mózg i że wykazuje ich, że są umysłowo i psychicznie chorzy i uzależnieni od myślenia opartego na kłamstwie. To samo przekazuję ludziom kościoła którzy sami mówią, że nie wiedzą o jakiej to prawdzie mówił Jezus. Myślenie jakie mamy w mózgu urzeczywistnia się w naszym życiu poprzez wykonywanie go na systemach neurologicznych. Te systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem opartym na kłamstwie są oparte na złej energii i człowiek wprowadza w siebie tą złą energię wykonywaniem myślenia opartego na kłamstwie przy pomocy systemów neurologicznych. To dlatego Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i słusznie otrzymał Nagrodę Nobla. Tak to ludzie znaleźli się na odczuwaniu opartym na narzuconym myśleniu i sami wprowadzili w siebie to złe odczuwanie na myśleniu opartym na kłamstwie. Lekarze zajmują się leczeniem ludzi, ale nie wiedzą, że systemy neurologiczne na jakich człowiek jest chory są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Ja przeczytałam o tym odkryciu w roku 2004 i natychmiast wiedziałam, że to odkrycie pokazuje myślenie władzy i wykonywanie tego myślenia przez ludzi. Zauważyłam, że lekarze nie wiedzą o tym odkryciu. Moje pisma wysyłałam do Ministerstwa Zdrowia uważając, że oni chcą zdrowia ludzi tak jak kiedyś myślałam, że Sądy chcą sprawiedliwości. W roku 2011 znaleźli się dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia którym zgadzało się to co piszę. Przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Zrozumiałam, że ci dyrektorzy znają anatomię i dlatego im się zgadza przedstawiane przeze mnie myślenie na jakim stworzona jest anatomia. Dyrektorów tych pozbyto się z ich stanowisk, gdyż nowa Dyrektor napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych opartych na myśleniu narzuconym przez człowieka na jakich jest chory. Od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymałam około czterystu podziękowań i przestały przychodzić jak napisałam, że narzucane zachowania i problemy to słowa wypowiadane przez człowieka. Zrozumiałam, że ludzie władzy zrozumieli, że ludzie umierają na wykonywaniu czynności na narzuconym przez nich myśleniu i to ukrywają. Gdyby zaczęli wprowadzać opieranie się na myśleniu opartym na prawdzie to wiedziałabym, że chcą to naprawić, a oni chcą ażeby ludzie umierali. Zrozumiałam, że na to wskazał swoją śmiercią Jezus, że ludzie narzucający myślenie chcą zadawać cierpienie i śmierć. Wskazuję zatem dla lekarzy psychiatrów, którzy mają rozum, że ludzie narzucający myślenie to psychopaci, którzy chcą zadawać cierpienie i śmierć. Zauważyłam to w jednym ze szpitali psychiatrycznych kiedy rozmawiałam z umysłowo i psychicznie chorym jednym z dowódców wojskowych i mówił on, że czeka ażeby wyjść ze szpitala i pojechać znowu zabijać ludzi na wojnie. Zauważyłam, że w wyniku odpowiednio długiego podawania leków człowiek zaczyna się dobrze zachowywać i mówi zupełnie coś przeciwnego aniżeli mówił jako chory. Zauważyłam, że jak chory przyjmuje leki to chce wykonywać czynności dobra, a jak nie przyjmuje leków to chce wykonywać czynności zła. Przekazuję to lekarzom psychiatrom ażeby na to zwrócili uwagę. Podawanie leków sporządzonych na energii natury powoduje, że człowiek psychicznie chory staje się dobrze zachowującym się i chce dobra. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała. Oni uczą się naturalnych odruchów ciała, a ja mówię, że człowiek ma naturalne odruchy ciała na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na prawdzie. W tej chwili protestują w Polsce lekarze i ja się z tego cieszę, gdyż lekarz nie ma być oparty na myśleniu władzy, gdyż wtedy nie ma rozumu i nie zna anatomii.
Ludzie boją się ludzi którzy kłamią, gdyż są to ludzie źle zachowujący się. Protestujący lekarze mówią, że Minister Zdrowia jest arogancki i lekceważy ich. To są właśnie cechy ludzi wymuszających wykonywania ich woli. Wskazuję dla lekarzy którzy mają rozum, że człowiek który kłamie ma złe emocje. Nasza konstrukcja odróżnia człowieka który mówi prawdę od człowieka który kłamie pod względem wypowiadanych słów, pod względem zachowań i pod względem emocji. Systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem opartym na kłamstwie wykonują z narzuconego myślenia aroganckiego, lekceważącego innych, źle zachowującego się człowieka. Systemy neurologiczne powodują odróżnianie człowieka według wypowiadanych przez niego słów.
W stanie natury jesteśmy oparci na zrównoważonej energii. Narzucone myślenie zakrzywiło naszą anatomię i to zakrzywienie widzi też we wszechświecie Albert Einstein i dobrze widzi, że katastrofa na niewyobrażalną skalę grozi z powodu sposobów myślenia ludzi i to szczególnie w rządach. Przedstawiam, że to myślenie oparte na sposobach myślenia ludzi to myślenie oparte na kłamstwie.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz