środa, 7 stycznia 2015

ZMIENIA SIĘ W NASZYCH CIAŁACH ENERGIA JAK ZMIENIAMY SŁOWA

W mózgu, który nie zna słów jest rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Naukowcy też odkryli, że w mózgu są dwie strefy i że pomiędzy nimi są narzucane zachowania i problemy, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Odkryłam, że w dwóch strefach w mózgu jest myślenie oparte na rozumie, a pomiędzy tymi strefami jest myślenie na jakim człowiek nie ma rozumu. Odkryłam, że w strefie natury mózgu jest myślenie oparte na rozumie Stwórcy i że w drugiej strefie jest myślenie oparte na rozumie człowieka. W ogóle to odkryłam, że w mózgu jest myślenie Stwórcy i oddzielone od tego myślenia myślenie człowieka. Swoich odkryć dokonałam w oparciu o odkrycia naukowe i moją znajomość myślenia jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, gdyż ja też na to myślenie robię sprzeciw.
Odkryłam, że każda ze stref jakie Naukowcy odkryli w mózgu oparta jest na myśleniu. Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Ja odkryłam, że na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów ludzie wypowiadają inne słowa i są to słowa oparte na kłamstwie. Zatem odkryłam, że mózg wykazuje pomiędzy dwiema strefami w mózgu myślenie oparte na innych układach słów jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że to myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów ma swoje systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że one są oparte na energii opartej na kłamstwie. Odkryłam, że systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje myślenie oparte na prawdzie funkcjonują na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje myślenie oparte na kłamstwie funkcjonują na energii o innych układach z pierwiastków. Odkryłam, że słowa są zbudowane z pierwiastków i jak inaczej używa się myśli jak jest w naturze mózgu to mózg to myślenie wykazuje, że jest oparte na kłamstwie i że człowiek na nim nie ma rozumu. Odkryłam, że w zależności od ułożenia słów otrzymuje się energię i człowiek na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów nabył w sobie złej energii. Odkrycia naukowe dowodzą, że naszego prawdomównego mózgu nie ma możliwości oszukania.
W naszym mózgu mamy zatem myślenie oparte na rozumie jakim posługuje się nasz Stwórca i myślenie oparte na braku rozumu jakim posługują się ludzie. Kiedy zajęłam się poznawaniem odkryć naukowych o podświadomości, czyli o funkcjonowaniu mózgu i psychiki to nie pomyślałam nawet przez moment, że nie ma ludzi, którzy na swoim myśleniu mają też rozum, tak jak nasz Stwórca. Zatem stworzeni na rozumie ludzie nie mają się czym pochwalić swoimi decyzjami. Nie ma się co chwalić mózgiem w którym nie ma rozumu. Brak rozumu odchylił odczuwanie człowieka od zrównoważonej energii i ludzie są chorzy psychicznie i mają chore ciała. Prawie wszyscy ludzie wymagają psychiatrycznego leczenia. Zygmunt Freud dobrze widzi, że to przy pomocy psychoanalizy trzeba leczyć ludzi, a zatem widzi on połączenie myślenia z odczuwaniem. Ludzie ustanowili sobie na ziemi prawo w którym zapisali, że oszukiwanie jest prawem, a teraz trzeba by ogromną ilość Zygmuntów Freudów ażeby te mózgi i psychikę doprowadzić do normalnego stanu opartego na rozumie. Ciekawe od kiedy żyją ludzie skoro mają tak utrwalone w mózgach myślenie oparte na kłamstwie, gdyż w naturze mózgu jest myślenie oparte na prawdzie. Ludzie się dziwią, że jest dużo zła, a to zło jest realizacją narzuconego przez ludzi myślenia. Jeśli człowiek nie ma w mózgu myślenia opartego na kłamstwie to nie może mu się realizować zło. Realizujemy myślenie wykonywaniem go przy pomocy energii. Dzisiaj ludzie tacy jak Zygmunt Freud są na wagę złota, gdyż kto przywróci ludzi do stanu rozumu? Lekarze psychiatrzy doprowadzają psychikę do dobrego odczuwania przy pomocy leków i to samo robią lekarze zajmujący się ciałem, ale brak rozumu w mózgu pozostaje. Ludzie na tym braku rozumu mówią, że dla nich jest prawem myślenie oparte na kłamstwie. Dla mnie myślenie oparte na prawdzie jest prawem i bardzo trudno jest mi znaleźć ludzi dla których też prawem byłoby myślenie oparte na prawdzie. Niektórzy z ludzi mówią do mnie, że jak rozmawiają ze mną zgadza im się moje myślenie, a później stwierdzają, że wrócili na swoje. Sędziom też się zgadzało moje myślenie gdyż wszystkie sprawy wygrywałam, ale kiedy powiedziałam, że opieram się na naturalnym myśleniu to orzekli, że to niezgodne z myśleniem władzy i nie mogę wygrywać. Ja w sprawie pokazywałam, że zło uczynił ustawodawca, a Sądy orzekają, że tak jest zgodnie z prawem. Sądów uczynione przez ludzi władzy zło nie obchodzi. Zatem kto ma rozum niech sobie wyobrazi jaki jest stan ludzkich mózgów w których jest uznawanie za prawo myślenie do oszukiwania. Czy znajdzie się taki Zygmunt Freud, który przywróci wszystkie ludzkie mózgi do rozumu w których są ogromne ilości myślenia do oszukiwania. Ludzie w kościołach nie przywracają ludzi do stanu myślenia opartego na prawdzie tylko mówią, że jak cierpią na kłamstwie to niech proszą Boga ażeby nie cierpieli. Na całym świecie we wszystkich sądach rozstrzyga się sprawy w oparciu o myślenie ludzi władzy. Nasz mózg myślenie władzy wykazuje w mózgu, że ten człowiek nie ma rozumu. Ja się nie dziwię, że ludzie na myśleniu władzy i kościoła nie wiedzą o co chodzi. To co ludzie zrobili ze swoimi mózgami to nadaje się do zapisów niezwykłej historii opartej na myśleniu do czynienia zła. Te wszystkie historie są zapisane w ludzkich mózgach.  Takiego bałaganu jaki jest w ludzkich mózgach trudno sobie wyobrazić. Nasza psychika i ciało są oparte na prawdzie, a ludzie przeszli na wykonywanie kłamstwa, a na wykonywaniu kłamstwa nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. Naukowcy nie widzą ani jednego mózgu na myśleniu człowieka opartego tylko na rozumie.
Poprzedni mój artykuł zatytułowałam, że w mózgu, który nie zna słów utrzymuje się rozum, a w mózgu, który zna słowa nie ma rozumu. Ten mózg który zna słowa to osiągnięty brak rozumu na myśleniu narzuconym przez człowieka. To ten sam mózg w części natury oparty na rozumie, a w części narzuconej przez człowieka na braku rozumu. Mózg wykazuje, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a w tym samym mózgu na myśleniu narzuconym przez człowieka, że nie ma rozumu. Ażeby tak daleko odejść od rozumu, że nie można znaleźć ludzi opartych na rozumie to wielka katastrofa świadcząca o stanie ludzi. Dzieci w szkołach nauczyciele pytają co jakiś autor książki czy filmu, rzeźby, czy malarstwa miał na myśli.  Dziecko powinno odpowiedzieć, że nie myśli za kogoś ażeby wiedziało co ktoś ma na myśli.
Myślenie ludzi oparte na kłamstwie to beczka bez dna, ale myślenie Stwórcy ma granice. Prawda ma granice i dlatego na niej jest tylko rozum.
Naukowcy odkryli, że myślenie o jakim ja odkryłam, że mózg wykazuje, że na nim człowiek nie ma rozumu, ma swoje systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na nich człowiek jest chory psychicznie. Odkrycia naukowe dowodzą, że we wszystkich mózgach które znają słowa jest brak rozumu. Karol Jung aż kłócił się z Zygmuntem Freudem o to, że odkrytą przez niego podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym na jakim człowiek nie ma rozumu i nie wie co robi i nie wie dokąd idzie. Odkryta przez Zygmunta Freuda podświadomość oparta jest na rozumie. Podświadomość to mózg i psychika i w tej podświadomości w mózgu w jej naturze jest umysł świadomy oparty na rozumie, a z nabycia od człowieka jest umysł nieświadomy oparty na braku rozumu. Tak, że ludziom, którzy mówią, że dla nich prawem jest myślenie oparte na kłamstwie ustanowione przez ludzi przekazuję, że ich mózg na tym ich myśleniu wykazuje ich, że nie mają rozumu.
Mózg cały czas rejestruje otrzymane od człowieka myślenie i umieszcza je albo pod rozumem, albo pod brakiem rozumu. Zajmujące się każdym z tych rodzajów myślenia systemy neurologiczne utrzymują człowieka opartego na rozumie, że jest zdrowy psychicznie, a opartego na braku rozumu, że jest chory psychicznie. To wspaniała praca mózgu, który z otrzymanego myślenia wykazuje człowieka który ma rozum i człowieka który nie ma rozumu. To mądry mózg i potwierdza to odkrycie, że jest oparty na rozumie. Szkoda tylko, że nie można znaleźć ludzi, którzy mają rozum.
 Systemy neurologiczne zajmujące się myśleniem opartym na kłamstwie wykonały z tego myślenia ludzi wypowiadających słowa świadczące o nabytej przez nich głupocie i odruchach odpowiadających brakowi rozumu. Wielu z ludzi na swoim myśleniu osiągnęło stan bandytów i można zobaczyć jak wielu ich jest i wystarczy ogłosić tylko stan wojny. Tym ludziom przekazuję, że to co wykonują na narzuconym myśleniu wprowadzają w siebie i ich to spotyka. Żyjemy wiecznie i realizuje się nam myślenie jakie wykonujemy na energii na jakiej oparte jest nasze myślenie.
Ludziom, którzy szukają wyjścia z cierpienia przekazuję, ażeby nie wymyślać i nie narzucać myślenia do czynienia zła i nie wykonywać myślenia narzuconego przez ludzi, gdyż nam się realizuje myślenie jakie wykonujemy przy pomocy energii. Realizuje się nam energia jaka jest zawarta w myśleniu. Trudno jest pozbyć się z siebie złej energii, ale trzeba to zrobić, gdyż inaczej doświadcza się tej złej energii.
To energia powoduje, że jeśli wykonujemy myślenie narzucone przez człowieka to stajemy się jego służącymi. To energia powoduje, że człowiek wymyślający myślenie do czynienia zła dla siebie wymyśla to zło. Każde myślenie oparte jest na energii, a z energii jesteśmy zbudowani. Jesteśmy zbudowani z pierwiastków z jakich są stworzone słowa.
Zmienia się w nas energia jak zmieniamy słowa, a na innej energii jak jest w naturze mózgu cierpią nasze ciała.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz