czwartek, 22 stycznia 2015

WOLNA WOLA JEST OPARTA NA MYŚLENIU OPARTYM NA PRAWDZIE JAKIE JEST W NATURZE MÓZGU

Człowiek z natury wypowiada prawdę. Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Natura człowieka to psychika i to dla naszej psychiki mówienie prawdy jest naturalnym. Psychika to podświadomość. Podświadomość to psychika oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Nasza psychika jest oparta na emocjach i zatem naturalne dla nas emocje to emocje oparte na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych oparte są emocje człowieka i na narzuconych zachowaniach i problemach są to inne emocje. Inne emocje są na narzucanych zachowaniach, a inne na problemach. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wpadło w moje prawidłowe ręce, gdyż ja występowałam przeciwko narzuconemu myśleniu przez ludzi władzy zapisanemu jako prawo na ziemi. Ludzie przychodzili do mnie ze swoimi problemami i wskazywali na przepis prawa przy pomocy którego zabrano im pieniądze. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a od czasu powołania od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych występowałam też najczęściej przed wojewódzkim sądem administracyjnym w Olsztynie dla województwa warmińsko-mazurskiego. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" ogłosiła dane o skarżących się ludziach w poszczególnych województwach w kraju i o ilości spraw wygranych za 11 miesięcy roku 2004.. Zobaczyłam, że za 11 miesięcy w województwie warmińsko-mazurskim 50% wszystkich wygranych jest przeze mnie. Cieszyłam się, ale kiedy zobaczyłam, że są województwa w których nikt nie wygrał żadnej sprawy i że w całym kraju jest przegranych ponad 99,5% to uznałam, że będę pisała do sądów, że rozwiążemy wszystkie problemy ludzi jak będziemy opierali się na naturalnej dla nas uczciwości. Z czasem ukazało się odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, ale z grzeczności nie pisałam, że rozwiązuję wszystkie sprawy ponieważ opieram się na naturalnym dla nas rozumie. Myślałam, że Sądy ucieszą się z przedstawianego przeze mnie rozstrzygania sporów, a tymczasem zostałam oskarżona o to, że nie opieram się na skardze kasacyjnej opracowanej przez ludzi władzy. Ja widziałam, że skarga kasacyjna jest tak opracowana przez ludzi władzy ażeby ludziom pieniądze zabierać, a nie oddawać. Ja przy pomocy opierania się na rozumie odbierałam zabrane ludziom pieniądze. Widziałam, że ludziom są zabierane pieniądze przy pomocy innego myślenia aniżeli myślenie jakim ja się posługuję. Popatrzyłam na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i natychmiast wiedziałam, że narzucane zachowania to myślenie ludzi władzy, a problemy moich klientów to wykonywanie myślenia władzy. Uniwersytet Carnegie Mellon przysłał mi około czterystu podziękowań za to co pisałam w oparciu o odkrycia naukowe o mózgu i psychice, a od momentu kiedy napisałam, że narzucane zachowania i problemy to wypowiadane słowa przez człowieka to podziękowania przestały przychodzić. Pokazywałam, że inny stan człowieka jest na wypowiadanych przez człowieka innych słowach jak są w naturze mózgu. Wskazywałam na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, który otrzymał za nie Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Wskazywałam, że ludzie wykonują czynności na woli ludzi, a nie na woli swojego Stwórcy. Pokazywałam, że tymi wypowiedzianymi innymi słowami jak naturalne Naukowcy odkryli, że zajmują się systemy neurologiczne, a zatem wszystkie choroby są oparte na tych systemach neurologicznych o których Naukowcy odkryli, że zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Człowiek narzuca zachowania przy pomocy słów i ma problemy które są skutkiem podjętych przez człowieka decyzji opartych na narzuconych słowach. Moi klienci wykonywali słowa zapisane jako prawo ludzi i na nich mieli problemy, gdyż przy pomocy narzuconego myślenia ludzie władzy ukradli im pieniądze. Kilka lat temu Ordynator Szpitala Psychiatrycznego w Elblągu dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. On bardzo dobrze domyślał się przyczyny choroby psychicznej z myśleniem władzy. Kontrola skarbowa i wszystkie inne kontrole są oparte na narzuconym myśleniu. Ci ludzie wymuszają wykonywania woli władzy. Kontrole skarbowe zapisują ludziom do zapłacenia wysokie kwoty pieniędzy i niektórzy ludzie nie wytrzymują tego psychicznie i wariują.
W roku 2011 na to co piszę zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy przysyłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Rozumiałam, że ci lekarze znają anatomię, a ja odkryłam myślenie na jakim oparta jest anatomia i im się to zgadzało. Ci lekarze przysyłali mi zapytania czego od niech oczekuję. Pewnego dnia przyszedł do mnie obecny Minister Sprawiedliwości i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą. Książki żadnej nie kupił, a za dwa dni otrzymałam z Departamentu Zdrowia inne już pisma, gdyż zawiadamiające mnie, że to co piszę o systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem narzuconym przez człowieka nowej Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia się nie zgadza. Jasnym dla mnie było, że ktoś zabronił ludziom z Uniwersytetu Carnegie Mellon przysyłać mi podziękowania lub też wymienili osobę w Uniwersytecie Carnegie Mellon tak jak w Departamencie Zdrowia w Polsce. Zrozumiałam, że ludzie władzy świadomie uśmiercają ludzi i napisałam o tym na moim blogu. Przeczytałam słowa Alberta Einsteina, który już kilkadziesiąt lat temu pisze, że nie należy zaprzestawać w uświadamianiu ludziom grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę, a zatem zrozumiałam, że on też musiał o tym mówić. Może ktoś go uśmiercił. W każdym bądź razie ludzie władzy wiedzą, że grozi śmierć życia na ziemi, a oni mimo to wymuszają od ludzi wykonywania ich woli. Ludzie władzy wiedzą, że ludzie zwijają się z bólu i umierają od wykonywania ich woli a mimo to to robią. To prawda, że to potwory tak jak mówią w programie " Album nazistów" Naukowcy, że ci ludzie mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów. Wskazuję zatem na inne emocje tych ludzi potworów znęcających się psychicznie nad ludźmi co bardzo dobrze widać w warunkach wojny, a szczególnie w obozach zagłady i widać zmienione emocje u ofiar nad którymi znęcają się ludzie władzy. To samo widać w warunkach pokoju, że znęcający się to psychopata, a wykonujący wolę psychopaty to ofiara. Widać to w ludzkich domach, szkołach, zakładach pracy. Człowiek znęcający się nad czyjąś psychiką to człowiek który ma w mózgu narzucone słowa. Nazywanie go psychopatą jest prawidłowe ponieważ psychika u tego człowieka jest oparta na narzuconych słowach. Nazywanie ofiarą człowieka wykonującego wolę psychopaty jest również prawidłowe, gdyż ofiara jest oparta na wykonywaniu słów psychopaty.
Psychopata to człowiek opierający się na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek jest wolnym. Na myśleniu opartym na kłamstwie jakim jest myślenie narzucone i wykonywanie myślenia narzuconego człowiek jest uzależniony. Uzależnienie jest oparte na złej energii w jaką człowiek wszedł narzuceniem słów i wykonywaniem narzuconych słów. Inną energię narusza się narzuconymi słowami, a inną wykonywaniem  narzuconych słów, gdyż są inne emocje.
Ludzie zgodzili się wykonywać narzucone słowa przez ludzi stosujących przemoc przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconych słów i stali się niewolnikami ludzi narzucających słowa. Ludzie sami wybierają sobie ludzi i ich wolę wykonują. Ludzie posługujący się myśleniem jakie jest w naturze mózgu wyrażają zgodną wolę. Zgodną wolę wyraża się przy pomocy takiego samego myślenia. W naturze mózgu wszyscy mamy takie same oparte na prawdzie myślenie.
Źli ludzie świadomie oszukują, że wierzą w Boga czy wychwalają Alberta Einsteina, ażeby tym zmylić ludzi, że wymuszają wykonywania ich woli. Ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości mówią, że występują przeciwko ludziom czyniącym zło, a sami czynią zło przy pomocy wymuszania wykonywania ich woli. Mamy na ziemi pełno ludzi potworów.
Naukowcy odkryli, że człowiek w naturze jest przygotowany do wypowiadania słów. Ludzie powinni się cieszyć, że mogą wypowiadać słowa, a większość z nich zamiast wypowiadać słowa swojego Stwórcy stosuje na ziemi psychiczną i fizyczną przemoc przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconych przez nich słów. Świat należący do Jego Stwórcy jest w rękach złych ludzi stosujących na ziemi przemoc przy pomocy wymuszania wykonywania zapisanych przez nich słów, że są prawem na ziemi Boga. Słowa oparte są na energii i stąd na narzuconych słowach jest energia śmierci. Energia życia jest oparta na słowach Stwórcy jakie mamy w naturze swojego mózgu. Dokąd nie wypowiadaliśmy słów mieliśmy w sobie tylko energię życia. Ludzie umierają na energii śmierci jaka jest oparta na narzuconych przez nich słowach. Systemy neurologiczne zajmujące się narzuconymi słowami są oparte na energii śmierci. Ludzie wprowadzili w siebie energię śmierci narzuceniem słów i zgodzeniem się na wykonywanie narzuconych słów przez innych ludzi.
                                           

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz