poniedziałek, 5 stycznia 2015

LUDZIE NIE ZNAJĄ MYŚLENIA OPARTEGO NA PRAWDZIE, A INNE JEST DO OSZUKIWANIA

Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a ludzie mówią, że nie wiedzą co to jest prawda. Prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a ja odkryłam, że ludzie nie chcą nawet słuchać o posługiwaniu się myśleniem opartym na prawdzie. W roku 2000 odkryłam, że nasza podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania i ucieszona myślałam, że jak powiem o tym ludziom to już wszystkim będzie dobrze, a okazało się, że na napisane przeze codziennie co najmniej jedno pismo dziennie przez czternaście lat tylko Uniwersytet Cambridge reaguje podziękowaniami i tego myślenia chcieli dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011. Zwolnili ich za to, gdyż następczyni napisała do mnie, że jej się nie zgadza myślenie oparte na prawdzie. Jedna jeszcze osoba z Polskiej Akademii Nauk napisała do mnie, że zgadza się jej odkryte przeze mnie myślenie na jakim jesteśmy stworzeni i to w zupełności. Wszyscy ludzie są stworzeni na myśleniu opartym na prawdzie, a ludzie wybierają na swoich przywódców ludzi którzy kłamią i mówią, że dla nich jest prawem myślenie oparte na kłamstwie. Całe machiny wszystkiego co stworzone jest na ziemi przez ludzi stworzone jest na myśleniu opartym na kłamstwie. Albert Einstein woła, że ludzie i szczególnie w rządach uśmiercacie świat swoim opartym na kłamstwie myśleniem. Ja wołam, że ludzie świat jest oparty na prawdzie. Ludzie mówią, że dla nich myślenie oparte na kłamstwie jest prawem, a zatem mają przebudowane mózgi. Te przebudowane mózgi oparte są na umyśle nieświadomym. Myślenie oparte na prawdzie jest oparte na umyśle świadomym. Ludzie na swoim myśleniu opartym na kłamstwie nie wiedzą co robią i nie wiedzą dokąd idą i nie wiedzą co ich ze strony ich przywódców czeka. Jak ogłaszają wojnę to ludzie którzy przeszli na myślenie przywódców dowiadują się, że jest mordowanie ludzi.
Mam nadzieję, że protestujący lekarze zrozumieli, że człowiek na myśleniu opartym na kłamstwie jest nienormalny, a oni chcą ażeby był normalny.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz