czwartek, 8 stycznia 2015

GRAWITACYJNA SIŁA OPARTA JEST NA MYŚLENIU

Naukowcy odkryli, że we wszechświecie są dwie grawitacyjne siły i że jedna z nich jest grawitacyjną siłą życia, a druga złą grawitacyjną siłą. O tej złej grawitacyjnej sile Albert Einstein mówi, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę i że przyczyną tej grożącej śmierci życia są sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja to samo odkryłam, że w człowieku są dwie siły grawitacyjne i że w naturze człowieka jest tylko grawitacyjna siła życia. Odkryłam, że dwa rodzaje myślenia jakie są w mózgu, są oparte na dwóch grawitacyjnych siłach i że grawitacyjna siła życia jest oparta na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu, a grawitacyjna siła śmierci oparta jest na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że grawitacyjna siła niszcząca życie jest oparta na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje myślenie oparte na kłamstwie. Odkryłam, że w człowieku są dwa rodzaje systemów neurologicznych i na nich dwie siły grawitacyjne jeśli w mózgu są dwa rodzaje myślenia. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Odkryłam, że emocje są oparte na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje myślenie. Człowiek przy pomocy systemów neurologicznych opartych na energii wykonuje to co postanowił wykonać. Na systemach neurologicznych jakie są w naturze człowieka człowiek wykonuje czynności na naturalnym myśleniu jakie ma w naturze mózgu. Ludzie wykonujący prawo ludzi wykonują to myślenie też na systemach neurologicznych ale jest to myślenie o jakiego wykonywaniu postanowił człowiek. Wykonywanie myślenia opartego na postanowieniu człowieka jest na innych systemach neurologicznych jak myślenie jakie jest w naturze mózgu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że zmiany w anatomii są oparte na wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to myślenie jakim zajmują się inne systemy neurologiczne jest do rozbieżnych celów i że te rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Ja odkryłam, że problemy są oparte na wykonywaniu narzuconych zachowań. Odkryłam, że narzucone zachowania są oparte na myśleniu narzuconym przez ludzi i na tym myśleniu narzuconym przez ludzi opierają się ludzie władzy, wymiar sprawiedliwości i kościół. Zatem odkryłam, że ludzie nabyli w mózgu myślenia przeciwko któremu wystąpił Jezus i że to myślenie jest oparte na złej energii i systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie jest oparte na złej grawitacyjnej sile. Odkryłam, że każda z sił grawitacyjnych oparta jest na myśleniu. Myślenie jest oparte na słowach i słowa oparte na prawdzie oparte są na innej energii jak słowa oparte na kłamstwie. Słowa nie istnieją bez emocji i człowiek na kłamstwie ma złe emocje. Zajmujące się myśleniem opartym na kłamstwie systemy neurologiczne to emocje zawarte w tych systemach neurologicznych i są to emocje oparte na kłamstwie. Kłamca ma złe emocje, a wykonujący myślenie kłamcy nabył cierpiących emocji. Emocje kłamcy są oparte na złej sile grawitacyjnej która niszczy naturalne emocje człowieka. Ludzie w okresie Starożytności mówili o ludziach których wolę wykonywała grawitacyjna siła, że byli to ludzie z dużą psychiczną siłą. Ja mówię, że ta psychiczna siła to grawitacyjna siła życia na jakiej oparta jest psychika oparta na rozumie w mózgu. O odkrywcy układu genetycznego pierwiastków Julianie Ochorowiczu możemy przeczytać, że zjeżdżali się do niego Naukowcy z całej Europy i że on potrafił uzdrawiać ciężkie przypadki. Ja mówię, że odkrywca układu genetycznego pierwiastków opiera się na słowach na jakich jest oparty układ genetyczny pierwiastków. Stąd moc energetyczna tego człowieka. Do mnie Naukowcy nie zjeżdżają się w ogóle i gdyby nie Uniwersytet Cambridge to widać, że Naukowcom już bardziej odpowiada tworzenie ludzi przyszłości na protezach, czyli bez rozumu. Ludzie, którzy mają rozum mają psychikę. Zatem Naukowcy którzy chcą budować człowieka przyszłości na protezach chcą budować ludzi złoczyńców. Uczuć nie mają ludzie którzy są złoczyńcami. Myślenie oparte na kłamstwie dokonuje niszczenia uczuć. Przeciwko tym ludziom bez uczuć opierających się na narzuconych słowach wystąpił Jezus i wskazał swoją śmiercią, że człowiek bez uczuć to bandyta. Dowodów  na to, że ludzie narzucający myślenie to bandyci mamy na przestrzeni dziejów dużo, gdyż zawsze organizatorami wojen byli i są ludzie władzy i pomagają im w tym ludzie kościoła. Często występujące u ludzi kościoła gwałty seksualne są dowodami na to, że ci ludzie nie mają uczuć. Przekazuję lekarzom psychiatrom, którzy mają rozum, że ludzie chorzy psychicznie to ludzie bez uczuć i ludzie z cierpiącymi uczuciami i że ta ich chora psychika jest oparta na myśleniu opartym na kłamstwie jakie jest u tych ludzi w ich umyśle nieświadomym. Dr Deepak Chopra używa słów "Schizofrenik na chodzie", a ja mówię, że to wszyscy ludzie oparci na narzuconym myśleniu i wykonywaniu narzuconego myślenia. Na ziemi panuje władza i kościół oparte na myśleniu narzuconym, a to znaczy, ze wszyscy ludzie są chorzy psychicznie. Władza i kościół i wymiar sprawiedliwości oparty na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy opierają się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Przedstawiałam dowody na to, że ludzie władzy są takimi złoczyńcami, że przed ludźmi ukrywają odkrycie naukowe, które mówi, że wykonywanie myślenia władzy ich uśmierca i że nawet ludzie zajmujący się niby zdrowiem ludzi zamienili w Departamencie Zdrowia ludzi którzy chcieli zdrowia na ludzi którzy chcą śmierci. Przedstawiam dowód na to, że ludzie dzisiaj są tak samo złoczyńcami jak przed ponad 2000 lat tyle, że nie przybijają ludzi do krzyża. Ludzie nauczyli się wytwarzać narzędzia do uśmiercania życia. Mądry Albert Einstein szkoda, że wyprodukował bombę atomową, gdyż do wytwarzania tej bomby musiał użyć myślenia, a to myślenie było oparte na potężnej energii śmierci. Używanie myślenia do czynienia zła pozostaje w człowieku tak jak pozostaje w człowieku wykonywanie czynności na ustanowionym przez złych ludzi prawie. 
Zrobiłam coś bardzo dla siebie dobrego ponieważ wystąpiłam z wykonywania myślenia władzy. Trochę się pomęczyłam usuwaniem nabytej złej energii, ale powróciłam szczęśliwie na myślenie oparte na dobrej energii. Brak mi słów na to jak wielkimi złoczyńcami są ludzie. 
Nasz prawdomówny mózg oddziela myślenie oparte na kłamstwie od myślenia opartego na prawdzie i oddziela powstałego na złej energii człowieka. Tego człowieka złego zła energia wykazuje, że ma odruchy chuligana, chama, bandyty, złodzieja, gwałciciela. itp. 
Zdarzyło mi się, że pewnego dnia klika minut rozmawiałam z pewnym człowiekiem i później przypominało mi się jak on się poruszał. Byłam szczęśliwa przypominając sobie jego poruszanie się i zastanawiałam się co w tym jest, że poruszanie się człowieka wywarło na mnie takie wrażenie. W końcu uznałam, że to poruszanie się tego człowieka wywarło na mnie taki wpływ dlatego, że ja też tak się poruszam. Piszę o tym wcześniej. Kiedy zwróciłam swoją uwagę na powtarzanie przez polityków, że oni uczą się mowy ciała to uświadomiłam sobie, że spotkałam człowieka, który miał odruchy naturalne inteligentnego człowieka i że te odruchy podobały się mojej naturze, Jestem na emeryturze i tylko jednego spotkałam człowieka z odruchami które widząc moja natura była szczęśliwa.  
Uczący się mowy ciała politycy opierają się na narzuconym myśleniu i to z narzuconego myślenia zajmujące się ich myśleniem systemy neurologiczne wykonały odruchy źle zachowujących się ludzi.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz