niedziela, 4 stycznia 2015

ŹLI LUDZIE NAZWALI PRAWEM MYŚLENIE JAKIE ZADAJE CIERPIENIE I ŚMIERĆ ODCZUWANIU

Wszystkie stworzenia w naturze są czującymi stworzeniami i takimi czującymi stworzeniami są też ludzie na mózgu, który nie zna słów. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słowa, a zatem Stwórca chciał ażeby ludzie wypowiadali słowa. Naukowcy odkryli, że naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy, a zatem te słowa oparte na prawdzie Bóg chciał ażebyśmy wypowiadali. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a zatem nasze naturalne odczuwanie mamy jeśli wypowiadamy prawdę. Wypowiadana prawda oparta jest na rozumianym myśleniu. Ludzie nauczyli się wypowiadania słów i wymyślili nierozumiane myślenie i zapisali je, że jest na ziemi prawem. Na tym niezrozumianym myśleniu zaczęło cierpieć i umierać odczuwanie. To nierozumiane myślenie jakim posługują się źli ludzie to paragrafy pod którymi ukrywają swoje złe cele. Ludzie na wykonywaniu tych paragrafów cierpią i prosili mnie ażbym wygrała dla nich sprawę z ludźmi władzy, gdyż oni nie rozumieją paragrafów. Oczywiście w naturze mózgu nie ma myślenia opartego na paragrafach. Wygrywałam moim cierpiącym klientom sprawy, ale tylko dlatego, że opieram się na rozumie, gdyż oparte na paragrafach myślenie oparte na kłamstwie nie ma rozwiązań. Ci źli ludzie opracowujący nierozumiane myślenie doskonale wiedzą co robią, a o czym świadczą zapisy w prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Kiedy wygrywałam sprawy na swoim rozumie to zostałam oskarżona o to, że nie posługuję się myśleniem ludzi władzy. Ludzie, którzy ustanowili to prawo to kanalie. Niewyobrażalny ogrom zła zadany przez ludzi kanalie. Jeden z Ordynatorów Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej. Ja też widziałam, że moi klienci jak długo nie wygrywałam dla nich spraw to chodzili do lekarzy psychiatrów, a niektórzy zaczęli leżeć w szpitalach na onkologii. W szpitalach psychiatrycznych leżą też ludzie wymuszający wykonywania myślenia ludzi władzy. Zatem w szpitalach psychiatrycznych leżą ludzie, którzy mają w mózgu myślenie jakie odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że ich myśleniem zajmują się systemy neurologiczne i ja wskazuję, że ci ludzie są chorzy psychicznie. Mądry Ordynator Szpitala Psychiatrycznego dr Andrzej Lech Sobczak, który domyślał się związku chorej psychiki z myśleniem władzy.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz