piątek, 16 stycznia 2015

DROGA DO LIKWIDOWANIA ZŁEJ ENERGII, CZYLI ENERGII ZADAJĄCEJ CIERPIENIE I ŚMIERĆ

NEUROBIOLOGIA, PSYCHIATRIA I FIZYCY ZAJMUJĄCY SIĘ ENERGIĄ NATURY

Szanowni Państwo i Wszyscy inni Ludzie!
W MÓZGU SĄ DWA RODZAJE MYŚLENIA I NA NATURALNYM UCZUCIA SĄ W ZGODZIE Z MYŚLENIEM, A NARZUCONYM CZŁOWIEK JEST POD WŁADZĄ UCZUĆ.

W naturze wszechświata mamy tylko energię życia. Człowiek na energii życia funkcjonuje na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy dawno już odkryli, że w mózgu jest kłamstwo i że inne zabarwienie w mózgu ma prawda, a inne kłamstwo. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja mówię, że człowiek narzuca zachowania i ma problemy w wyniku posługiwania się myśleniem i zatem odkryłam, że mózg wykazuje w innym miejscu jak myślenie oparte na prawdzie myślenie narzucone przez człowieka i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Do narzucania zachowań potrzebne jest inne myślenie jak jest w naturze mózgu i to inne myślenie to myślenie oparte na kłamstwie. Problemy są oparte na kłamstwie i są skutkiem wykonywania narzuconego myślenia. Zatem odkryłam, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to opracowane kłamstwa, a problemy to skutek wykonywania kłamstwa. Głośne w Polsce oszukiwanie Posłanki z partii "Platforma Obywatelska" było opracowane przez partię "Prawo i Sprawiedliwość". Oszukana Posłanka pokazała przed telewizorami świata swoje cierpienie jakie zadało jej opracowane przez partię PIS oszukiwanie. Skutek tego oszukiwania poniosła psychika. Naukowcy odkryli, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu, który nie zna słów, a zatem cierpiących emocji nabyła Posłanka od innych słów jak są w naturze mózgu. Przy pomocy myślenia jakie jest w naturze mózgu nie ma możliwości oszukiwania. Rządząca partia PO dodała cierpienia oszukanej Posłance, gdyż powiedziała, że oszukiwanie jest zgodne z prawem i zamknęła Posłankę do więzienia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że narzuconym myśleniem do oszukiwania i wykonywaniem tego myślenia zajmują się systemy neurologiczne. Ci ludzie jakim jest oszukujący i oszukiwany nabyli innej psychiki. Ta inna psychika to psychika oszukującego który jest złoczyńcą, a psychika oszukiwanej to psychika ofiary. Mózg jak widać oddziela myślenie jakim posługuje się oszust i na jakie zgadza się oszukiwany. Ci ludzie pod względem narzuconego myślenia są na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na tym myśleniu. Oszukujący i oszukiwany wykonują czynności przy pomocy systemów neurologicznych. Skutek tego wykonywania to wprowadzenie w anatomię złej energii. To na tej złej energii oparta jest choroba umysłowa i psychiczna i chore jest ciało. Rządząca partia PO powiedziała, że oszukiwanie jest zgodne z prawem i zamknęła oszukiwaną do więzienia, a zatem zastosowała przemoc na oszukanym człowieku. W naturze wszechświata ludzie są jedynymi stworzeniami które wypowiadają słowa i te stworzenia jakimi są ludzie mają zapisane w ustanowionym przez nich prawie, że wszystko co jest na ziemi jest ich.
Kiedy przeczytałam o odkryciu naukowym które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne to natychmiast wiedziałam, że znam już to myślenie narzucone działające na wielką skalę, gdyż całe prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na myśleniu do oszukiwania. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma również człowiek, który ma problemy, a moi klienci przychodzili do mnie po pomoc z ich problemami opartymi na ustanowionym prawie. Do tego Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, tytułem doktora psychiatrii i współautor książki o lekach wpływających na czynności mózgu Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Kontrole skarbowe i wszystkie inne kontrole to ludzie wykonujący myślenie ludzi którzy ustanowili swoje myślenie do oszukiwania prawem i to od wykonywania tego myślenia do oszukiwania zachorowała psychika. Te kontrole to złoczyńcy, gdyż w wyniku ich działania psychika nie wytrzymała i ludzie znaleźli się w szpitalach psychiatrycznych. Moi klienci którym zabrano pieniądze widziałam, że chodzili leczyć się psychicznie, a jak długo nie wygrywałam dla nich sprawy to zaczynali leżeć na onkologii. Na swoim naturalnym myśleniu opartym na prawdzie bezbłędnie widzę kłamcę i wygrywałam sprawy dla moich klientów. Kiedy się przyznałam, że opieram się na prawdzie to Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na kłamstwie jakim posługują się ludzie władzy. To nie tylko NSA występuje przeciwko opieraniu się na prawdzie, gdyż ponad 99% Sędziów. Sądy odsyłają mi moje pisma oparte na prawdzie w których bezbłędnie wskazuję na oszusta i przedstawiają mi pismo oszusta, który mówi, że on postępuje zgodnie z prawem. Oszust zgodnie z prawem wygrywa i okrada ludzi. Ponad 99,5% przegranych spraw przez ludzi za 11 miesięcy roku 2004 to orzeczenia sądów, że pieniądze zabrane ludziom mają należeć do ludzi władzy. Skarżący się ludzie nie dali pieniędzy dobrowolnie, gdyż im zabrano, ale ludzie zgodzili się na uznanie myślenia ludzi którzy oszukują za prawo. Sądy mówią, że ja mam uznawać za prawo myślenie ludzi których wybrali inni ludzie. Ja piszę do Sądów, że ja nie chcę uznawać myślenia innych ludzi za prawo i że w naturze mózgu mam myślenie oparte na prawdzie jakim chcę się posługiwać. Koszmar życia w świecie kłamców jest okropny i pewnego dnia mówiłam do Boga, że nie mam dokąd pójść, gdyż nawet jeśli pójdę do lasu to ludzie władzy mówią, że to ich las. Wyszłam za mąż za człowieka w którego słowa nie można było wierzyć, a on do mnie mówił, że ponieważ ja zawsze wiem jak mnie oszukał to on z czarownicą żyć nie będzie. Ja w Sądach też wszystko wiem, ale nie nazwali mnie czarownicą tylko wydali postanowienie o zakazie wykonywania przeze mnie zawodu na myśleniu opartym na prawdzie. W moich książkach cytuję słowa ludzi z tytułami naukowymi i często psychiatrii, którzy też nazywają ludzi, którzy rozpoznają kłamców czarodziejami. Prowadzone przeze mnie sprawy sądowe są dowodami na to, że ja nie jestem czarodziejem tylko osobą która zgodnie z prawdą wskazuje na tego kto jest oszustem. Ja się nie opieram na oszustwie, ale niestety weszłam w związki z oszustami. Wejście w związki z oszustami to wejście w cierpienie. Nie mogę znaleźć ludzi którzy chcieliby posługiwać się myśleniem opartym na prawdzie. Odkryłam, że energia wie czy my mówimy prawdę i puści z uzależnienia jeśli mówimy prawdę, że nie wchodzimy w związki z kłamcami. Ja do kłamców pisałam ażeby nie chcieli kłamać, ale jak widziałam, że to nie odnosi skutków to zlikwidowałam działalność. Do tego zlikwidowania działalności przyczyniły się słowa wypowiadane przez ludzi którzy mieli problemy ażebym dla nich wygrała sprawę zgodnie z prawem. Ja wygrywałam sprawy w oparciu o prawdę, a oni chcieli w oparciu o kłamstwo. W oparciu o kłamstwo wygranych nie ma. Kłamca jeśli wygra w sądzie to i tak jest przegranym ze swoim mózgiem. Nosimy prawdomówne mózgi i te prawdomówne mózgi bezbłędnie wykazują kłamstwo w umyśle opartym na kłamstwie i myślenie oparte na kłamstwie przechodzi pod złą energię. Umysł oparty na kłamstwie to umysł nieświadomy i ludzie z tym umysłem są chorzy umysłowo i psychicznie i mają chore ciała.
Mądry Albert Einstein widzi zbiór złej energii we wszechświecie i mówi, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę i że ta grożącą śmierć jest oparta na sposobach myślenia ludzi i szczególnie w rządach.
Te sposoby myślenia ludzi i szczególnie w rządach to narzucone myślenie przez ludzi oszustów i wykonywanie tego myślenia oszustów przez ludzi służących oszustom. Mózgi otrzymaliśmy prawdomówne i wszyscy ludzie rozumieją myślenie oparte na prawdzie, a myślenia ludzi władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości ludzie nie rozumieją. Niezrozumiałymi słowami posługuje się kłamca i ten kłamca stał się oszustem opartym na wypowiadaniu niezrozumiałych słów.
W kościołach mówią do ludzi, że mają przysięgać przed Bogiem, że zapewniają miłość temu z kim zawierają związek, a zatem ludzie przysięgają Bogu kłamstwo, gdyż miłością nie rozporządzają. Człowiek nie rozporządza uczuciami i przedstawiam na to dowód naukowy, że człowiek narzucający słowa jest pod władzą uczuć. Przekazuję wszystkim ludziom nauki, a szczególnie zajmującej się uczuciami psychiatrii, że uczucia są pod władzą narzuconego myślenia. Wskazuję, że w mózgu są dwa rodzaje myślenia i na naturalnym z nich uczucia są w zgodzie z myśleniem, a na narzuconym uczucia są pod władzą narzuconego myślenia. Wskazuję, że rozbieżne cele jakie odkryli Naukowcy, że zajmują się nimi systemy neurologiczne, to uczucia pod władzą narzuconego myślenia. Jako jeden z przykładów uczuć pod władzą narzuconego myślenia podaję wybitnego kompozytora Piotra Czajkowskiego, który ożenił się z kobietą której już w podróży poślubnej powiedział, że jej nie kocha. Nic nie pomogła przysięga o miłości. Piotr Czajkowski bardzo przeżywa swoją decyzję o związku i mówi "ja nie chciałem jej nie kochać, ale nie mogę za to, że jej nie kocham". Nasze uczucia są oparte na prawdzie i jeśli kłamiemy to jesteśmy pod władzą uczuć. Ludzie którzy wykonują swoje myślenie przy pomocy systemów neurologicznych są pod władzą tych systemów neurologicznych. Gwałciciel jest powiązany z ofiarą i są pod władzą uczuć na narzuconym przez nich myśleniu. Ofiary gwałtów widać, że cierpią przez wszystkie lata, gdyż zgwałcono ich jako młodych chłopców, a mają po kilkadziesiąt lat i mówią, że ciągle cierpią. Ludzie władzy zamykają do więzienia gwałcicieli zamiast mówić ażeby naprawili wyrządzoną krzywdę. Na myśleniu władzy złoczyńca pozostaje złoczyńcą, a ofiara ofiarą. Ludziom zajmującym się psychiatrią proponuję zajrzeć do umów opracowywanych przez ludzi. Ludzie narzucający słowa w umowach mówią, że to umowa, a w umowie jest zapis, że ludzie mają wykonywać ich wolę. Jeśli w umowie mamy zapis, że ludzie mają wykonywać wolę tego kto opracował umowę to nie jest to umowa tylko przemoc. Z tą przemocą mamy do czynienia u wszystkich ludzi opierających się na kłamstwie. Jeśli w umowie jest zapis, że ludzie mają obowiązek coś wykonywać co jest w tej umowie to nie jest to umowa tylko dyktat. Ja wskazuję na doskonałość naszego mózgu, który jak otrzymuje narzucone słowa to psychika przejmuje władzę nad narzucającym słowa. Ludzie nie reagują sprzeciwem na oszustów mówiących, że to umowa,  a w umowie narzucają słowa. Należy wszystkie te umowy podważyć, gdyż warunkiem umowy jest zgodna wola. Na ziemi wprowadzili przemoc ludzie narzucający słowa. W "Szkle kontaktowym" od prowadzącego można usłyszeć słowa, że zawsze politycy oszukiwali przy pomocy zapewniania, że kochają i wykorzystywali. To oszuści to robią. "Szkło kontaktowe" ludzie lubią i ja też myślałam, że to dla dobra ludzi, aż otrzymałam wiadomość, że moje myślenie oparte na prawdzie jest niepożądane. To u oszustów myślenie oparte na prawdzie jest niepożądane, ale program TVN 24 wie o co chodzi, gdyż podaje planszę "Cała prawda całą dobę". Ludzie są obrzydliwymi, świadomymi oszustami. Większość z ludzi pozwala się oszukiwać, ale nasz mózg nie pozwala. Nie ma możliwości oszukania mózgu i nie ma możliwości ażeby nie być pod władzą uczuć na narzuconym myśleniu. Człowiek ma uczucia w zgodzie z myśleniem jak posługuje się myśleniem na jakim stworzone są uczucia. Bez wątpienia pokazuję istnienie Boga, gdyż tylko Stwórca mózgu mógł tak go stworzyć, że myślenie do oszukiwania jest pod władzą uczuć.
Jeśli chcemy wyjść spod władzy uczuć to musimy przeprosić za oszukiwanie, naprawić wyrządzone zło, a oszukiwany musi kłamcy powiedzieć, że jest oszustem i nie chce mieć z nim żadnych kontaktów. .Energia jaka jest w systemach neurologicznych zajmujących się kłamstwem trzyma kłamcę w uzależnieniu od uczuć. Cierpiący w kościołach ludzie modlą się do Boga ażeby nie cierpieć i ludzie kościoła im mówią, że jak nie chcą cierpieć to mają prosić o to Boga, a zatem ludzie kościoła mówią, że cierpienie zadaje Bóg. Ja wskazuję na odkrycia naukowe, które jasno pokazują, że cierpiące uczucia są pod władzą narzuconego myślenia. Ludzie kościoła oskarżają Boga o to, że na Jego myśleniu się cierpi, a sami mówią, że nie wiedzą co to jest prawda i że miłości, czyli uczuć muszą się uczyć. Ja wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji i że te emocje nie są znane ludziom kościoła ponieważ nie opierają się na myśleniu opartym na prawdzie na jakim oparty jest rozum. W oszustwo w grzech pierworodny wierzą oszuści, gdyż człowiek który mówi prawdę nie ma żadnych grzechów. W anatomii człowieka nie ma grzechów popełnionych przez Adama i Ewę, ani przez żadnych innych ludzi. Myślenie ludzi Bóg oddziela od swojego myślenia. Grzechy są na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie kościoła w modlitwie "Ojcze nasz" mówią "Bądź wola Twoja", a ich rozbieżne cele widać w tym jak namawiają do wybierania władzy i jak razem z ludźmi władzy biorą udział w mordowaniu i zabijaniu na wojnach stworzeń Boga.
Ludzie szukają wyjścia z cierpienia i nawet Instytut Medycyny mnie o to zapytał. Ja na podstawie odkryć naukowych przekazuję, że wyjście z cierpienia jest jeśli wyjdzie się z myślenia opartego na kłamstwie na jakim oparte jest cierpienie.
Do jakiego stanu oszustów doszli ludzie widać po wyrokach sądów, które mówią, że oszust postępuje zgodnie z prawem. Banki już swobodnie i nawet w telewizorach reklamują, że dają pieniądze za wzięcie kredytu i że dają bezzwrotne pożyczki. Oszuści działają w ten sposób, że co innego mówią, a co innego piszą w umowach. Banki oferują ludziom kredyty bez zabezpieczeń, a po jakimś czasie kiedy ludzie już wydali pieniądze podwyższają oprocentowanie i wymierzają kary za to co wymyślili, a kiedy ludzie skarżą się do Sądów na zmianę przez nich myślenia to otrzymują postanowienie, że oszust działa zgodnie z prawem bankowym. Ja piszę do Sądów, że w umowach bankowych jest zapis, że nie ma zabezpieczeń, a Sąd przysyła zajęcie nieruchomości i kont bankowych i pisze, że robi to zgodnie z prawem bankowym. Oszuści z banków nie interesują Sądów, gdyż Sąd mówi, że interesuje go to co napisane. W stanie natury ludzie nie pisali i wierzyli w wypowiadane przez ludzi słowa, a dzisiaj ludzie co innego mówią i co innego piszą. Mózg to inne mówienie i pisanie wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja zobaczyłam na podstawie prowadzonych przeze mnie przedsiębiorstw i firm, że były to bogate firmy i że wszystkie zostały okradzione przy pomocy narzuconych słów.
Wiemy, że za reklamy telewizyjne płaci się ogromne pieniądze. Ludzie wydający te ogromne pieniądze na reklamy zamiast sprzedać ludziom taniej towar to płacą na reklamy. Wszelkim brakiem etyki jest reklamowanie leków. Jeśli człowiek jest chory to idzie kupić leki np. przeciw grypie, gdyż po co mu te leki jak nie choruje. Wielu z ludzi nie kupuje leków gdyż nie mają pieniędzy na tak drogie leki. Ludzie farmacji mówią, ze im chodzi o zdrowie ludzi, a reklamy są dowodami na to, że chodzi im o pieniądze, a nie o chorych ludzi.
Ludzie uczciwi na pewno nie chcą żyć w świecie złodziei i bandytów, a zatem przekazuję ażeby każdy uczciwy człowiek nie wykonywał umowy która nie jest umową, gdyż nie ma w niej zgodnej woli. Oszustowi działającemu przy pomocy narzuconych słów nie daje się pieniędzy i nie obdarza miłością. Człowiek który mówi, że ma prawo do człowieka to oszust. Oszukać, że się ma prawo do człowieka można tylko oszusta. Ja wysyłam do Sądów pisma o przysłanie mi dokumentu na prawo do mnie, a oni mi odsyłają te pisma bez wyjaśnienia na czym opierają to swoje prawo do mnie. Każdy człowiek który mówi, że inny człowiek ma wykonywać jego wolę to oszust. Każdy człowiek który wykonuje wolę człowieka to oszust. Człowiek uczciwy wykonuje wolę Tego Kto go stworzył.
Ludzie mówią, że szukają wyjścia ze złej energii, ale też mówią, że chcą oszukiwać i wykonywać wolę oszustów. Psychika i ciało są oparte na uczciwości. To mózg decyduje o tym na jakiej energii funkcjonuje człowiek, gdyż oparte na energii systemy neurologiczne wykonują myślenie. Na energii opartej na prawdzie człowiek funkcjonuje na wolnym mózgu i na wolnej psychice. Wolna psychika jest oparta na wolnej energii, a wolna energia na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Niewola psychiki jest oparta na naruszonej energii, a naruszenia energii dokonuje się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Rozbieżne cele z prawdomównym ma kłamca. U naszego Stwórcy kłamca jest pod władzą uczuć. Uczucia są pod władzą energii na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Przedstawiam zatem ludziom, że to od ich myślenia zależy czy ich uczucia są wolne, czy uzależnione.
Gdyby ludzie nie wykonywali woli kłamców  i to do tego stopnia, że wolę kłamców nazwali prawem na ziemi należącej do jej Stwórcy, to by nie zostali okradzeni z pieniędzy i uczuć i do tego nie byli wyprowadzani przez bandytów do obozów zagłady w których wydają rozkaz pójścia na śmierć. Ja w tych obozach śmierci nie widzę ażeby to Bóg mówił, że ludzie mają wchodzić do komór gazowych i stawać do rozstrzelania, a ludzie pytają gdzie jest Bóg. Wykonują wolę oszustów, a pytają gdzie jest Bóg.
Bóg nie stworzył ludzi na myśleniu do oszukiwania. To ludzie wybrali służenie oszustom. Mózg jest oparty na wolnej woli, a wolna wola na zrównoważonej energii. Tą zrównoważoną energię naruszył kłamca i ten kto kłamcy służy. Kłamca i ten kto kłamcy służy znaleźli się pod władzą energii. Na energii oparte jest odczuwanie i na zrównoważonej energii opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu to odczuwanie czuje się świetnie, gdyż jest wolne, a jak wolne to szczęśliwe. To wolne odczuwanie naruszył kłamca i ten kto kłamcy służy.

                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz