poniedziałek, 19 stycznia 2015

WYKAZYWANIE PRZEZ MÓZG, ŻE NARZUCAJĄCY SŁOWA MA ROZBIEŻNE CELE TO WIEDZA STWÓRCY MÓZGU

Ja też odkryłam, że narzucający słowa ma rozbieżne cele, gdyż odkryłam, że okrada przy pomocy narzuconych słów. Ludzie posługujący się myśleniem jakie jest w naturze mózgu nie okradają ludzi. Złodziej jest świadomie działającym gdyż po to wymyśla słowa ażeby przy ich pomocy okraść. Opracowywane przez ludzi narzucających słowa w bankach, zakładach energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych, oczyszczania i wszystkich innych regulaminy, to okradanie ludzi przy pomocy narzuconych słów. Widać, że mózg wie, że te sposoby myślenia ludzi są do okradania i że są to ludzie zadający cierpienie i śmierć. Ludzie, którzy w naturze mózgu mają rozum biorą wynagrodzenia od ludzi złodziei, którzy mają umysł oparty na braku rozumu. Ludzie z rozumem w mózgu stali się sługami ludzi złoczyńców. Mózg jak widać też o tym wie, gdyż Naukowcy odkryli, że mózg wie, że narzucający słowa ma rozbieżne cele i wykonujący narzucane słowa ma rozbieżne cele. Ludzie zdobywający sobie ludzi do seksu przy pomocy narzucanych słów mają te słowa w miejscu w mózgu, które wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i ludzie, którzy zgadzają się z tymi zabawiającymi się seksem ludźmi mają swoje słowa w mózgu w miejscu które mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie którzy są autorami wojen i ludzie którzy reagują na zaczepianie mają narzucone przez siebie słowa w miejscu w mózgu które mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie ustanawiający narzucone przez siebie słowa prawem i ludzie wykonujący te słowa mają narzucone przez siebie myślenie w miejscu w mózgu które mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ludzie kościoła wymagający składania przysięgi o miłości i rozgrzeszający z narzuconych słów mają te swoje słowa w miejscu w mózgu, który wykazuje, że to rozbieżne cele. I tak wszyscy ludzie, którzy posługujący się narzuconymi słowami i wykonujący narzucone słowa mają te swoje słowa w miejscu w mózgu, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Naukowcy odkryli, że tymi narzuconymi słowami i wykonywaniem tych narzuconych słów zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych człowiek ma złe odczuwanie i jest uzależniony od narzuconych słów. Odkryłam, że narzucone słowa są oparte na złej energii i odczuwanie cierpi na tej złej energii. Odkryłam, że człowiek narzucający słowa ma zmienioną anatomię na anatomię złoczyńcy i że jest on bandytą dlatego ponieważ narzuconymi słowami zadaje cierpienie odczuwaniu. Odkryłam, że ludzie wykonujący wolę bandyty też zadają cierpienie wykonywaniem słów bandyty. Odkryłam, że nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa swoim cierpieniem i swoją śmiercią wskazał, że cierpienie i śmierć zadają ludzie złoczyńcy opierający się na narzuconych słowach. Zajmująca się wiedzą o podświadomości prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość, a ja odkryłam, że ponad 99% ludzi nie chce nawet słuchać o posługiwaniu się myśleniem podświadomości na jakim nikomu nie robi się nic złego. Napisałam tysiące pism opartych na odkryciach naukowych w których podaję, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nikomu nie robi się nic złego, ma się zdrowe ciało i zdrową psychikę, a ludzie na to nie reagują, a co znaczy, że tak jak ponad 2000 lat temu byli złoczyńcami tak są i teraz.
Nie ma kto ogłosić mojego odkrycia. Odkrycia naukowego, które mówi, że mózg wykazuje narzucane słowa i wykonywanie narzuconych słów, że to rozbieżne cele też nikt nie ogłosił. Odkrycie dowodzi, że wszyscy ludzie są cierpiącymi na narzuconych słowach a Albert Einstein mówi, że na narzuconych słowach grozi śmierć życia na ziemi, i nie ma ludzi, którzy chcieliby się posługiwać myśleniem na jakim jest oparte życie. Szkoda, że Stwórca dał możliwość wypowiadania ludziom słowa. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów nikt ze stworzeń Boga nie cierpiał.

                                                                                              Barbara Paul
                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz