wtorek, 20 stycznia 2015

NIE MA LEKU DLA LUDZI KTÓRZY CHCĄ ZADAWAĆ CIERPIENIE

Dr Deepak Chopra w swojej książce "Zdrowie bez granic" pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Deepak Chopra jest w Stanach Zjednoczonych Dyrektorem Kliniki Medycyny Konwencjonalnej i drugiej kliniki Medycyny Niekonwencjonalnej. Książki Deepaka Chopry  o zdrowiu są czytanie w 39 krajach świata, a może już więcej. Dr Deepak Chopra pisze, że komórka zaczęła tworzyć nowotwór w wyniki pomyłki komórki. Ja wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że komórki jakie są w systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów się nie pomyliły tylko wykonują wolę narzucającego myślenie i wykonującego narzucone myślenie. Deepak Chopra z czasem pisze, że to jakaś zmora pamięci jest przyczyną niemożliwości wyleczenia raka. Ja wskazuję na tą zmorę pamięci jaką jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że ci ludzie chcą zadawać cierpienie. Ja na moim występowaniu przed sądami zarabiałam dużo pieniędzy, a zrezygnowałam  z nich kiedy zobaczyłam, że większość z ludzi mówi do mnie, że mam im wygrać sprawę zgodnie z prawem. Prawo jest oparte na myśleniu opartym na kłamstwie,  a przy pomocy kłamstwa czyni się zło. Ludzie cierpią od wykonywania myślenia narzuconego przez ludzi, a mówią ażeby wykonywać wolę ludzi zadających cierpienie. Kiedy Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to pomyślałam, że warto by tych chorych zapytać czy uważają, że wolę ludzi zadających cierpienie trzeba wykonywać czy nie. Ustanowione prawo zadaje cierpienie, a ludzie mówią, że należy je wykonywać, a zatem też są zadającymi cierpienie.
Kiedy odkryłam, że cierpienie zadają narzucone słowa to byłam ucieszona, że ludzie przestaną narzucać słowa i nie będą pozwalali na narzucanie sobie słów, a zobaczyłam, że ludzie chcą zadawać cierpienie. Zrozumiałam, że mózg o tym wie i dlatego na to myślenie nie ma leku. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i ja nie patrzyłam na pieniądze tylko mówiłam do sądów, że trzeba posługiwać się myśleniem jakie jest w naturze mózgu i nikt nie będzie cierpiał. Ja myślałam, że każdy tak zrobi, a okazało się, że jestem jakby sama w tej swojej decyzji, gdyż ludzi nie obchodzi czyjeś cierpienie tylko pieniądze. Zatem cieszę się, że nie ma leku na cierpienie człowieka który chce innym ludziom zadawać cierpienie. Nasz Stwórca jest doskonały, a na co już nie raz wskazuję. Ci ludzie zadający cierpienie są tak bezczelni, że opowiadają o dobrych zachowaniach.
Nie ma wytłumaczenia na branie pieniędzy uzyskanych na drodze zadawania cierpienia. Nie ma wytłumaczenia na branie czegokolwiek na drodze zadawania cierpienia. Wszyscy w naturze mózgu mamy myślenie jakim posługuje się uczciwy człowiek. Wielu z ludzi mówi, że wykonuje narzucone myślenie bo musi z czegoś żyć. Ci ludzie mówią, że muszą mieć pieniądze bo inaczej będą bez pieniędzy cierpieć, a ludzie którym zabierają pieniądze mają cierpieć. Na myśleniu naszego Stwórcy każdy żyje za pieniądze jakie ktoś dobrowolnie mu płaci.
Człowiek, który żyje za pieniądze z uczciwie wykonanej pracy jest dobrze zachowującym się człowiekiem, a człowiek który żyje za pieniądze komuś zabierane jest złoczyńcą. Tak jest w każdym przedmiocie sprawy. Pomylić się każdy może, ale pomyłkę trzeba naprawić. Wszyscy umiemy mówić i sprawę jasno wytłumaczyć. Komórki jak widać wykonują nasze myślenie i jak my komuś robimy zło to one otrzymały zawiadomienie, że trzeba wykonać zło i je wykonują. Komórki wykonujące zło to komórki jakie są w systemach neurologicznych wykonujących myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Komórki jakie są w systemach neurologicznych wykonujących myślenie oparte na prawdzie wykonują w człowieku czynności dobra. Czynności dobra wykonywane są na dobrej energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na myśleniu do czynienia dobra, a czynności zła są wykonywane na złej energii jaka jest w systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje myślenie do czynienia zła. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywania czynności na myśleniu którym zadaje się cierpienie. Nikt z ludzi nie przekona komórek zadających cierpienie ażeby dla człowieka zadającego cierpienie wykonywały czynności dobra. Nie ma myślenia bez systemów neurologicznych. Niech lekarze nie dają się oskarżać za brak możliwości wyleczenia człowieka, który chce zadawać cierpienie. Ten człowiek ma w sobie dowód na to, że chce zadawać cierpienie gdyż myślenie do zadawania cierpienia w mózgu ma i złą energię na tym myśleniu jaką zadaje się cierpienie ma w systemach neurologicznych na jakich wykonuje czynności zła.

                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz