piątek, 23 stycznia 2015

UCZUCIA SĄ OPARTE NA WOLNEJ WOLI

Nikt poza człowiekiem nikomu nie zabiera woli. Człowiek zabiera wolę drugiemu człowiekowi lub zwierzęciu przy pomocy narzucania do wykonywania słów. Tak zabrał wolną wolę psu Iwan Pawłow przy pomocy narzucania psu do wykonywania narzucanej przez niego woli. Pies był głodzony, gdyż gdyby nie był głodzony to zamiast wykonywania narzuconej woli ugryzłby Iwana Pawłowa. Ludzie mają rozum, a zgodzili się na wykonywanie narzuconej woli przez źle zachowujących się ludzi, którzy to robią. Ludzie narzucający wolę zrobili ludzi cierpiącymi przy pomocy wymuszania wykonywania narzuconych przez nich słów. Takim sposobem zniszczenia uczuć człowieka jest wprowadzona przez kościół i ludzi władzy przysięga małżeńska. Przysięga jest oparta na narzuconych słowach, a narzucone słowa niszczą miłość. Ludzie władzy kościoła w przysiędze zapisali przyrzeczenie miłości, a na przysiędze miłości nie ma. Ludzie najczęściej mówią, że żyją w związku w którym jest im źle dlatego, że przysięgli. Zatem przysięgli miłość złoczyńcy. Źle jest naszym uczuciom z człowiekiem który czyni nam zło wymuszaniem wykonywania jego woli. Nie mam wątpliwości co do tego, że Jezus mówił do ludzi kościoła, że ludzie mają się ze sobą łączyć w oparciu o miłość, a nie o słowa gdyż świadczą o tym napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus jest miłością. Dowodem na to, że ludzie narzucający wolę chcą stosować przemoc jest nie reagowanie na moje odkrycia i to szczególnie organów przeciwko którym wystąpił Jezus: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Stan ludzi jako ludzi przemocy jest przerażający. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości, a ja stwierdzam, że ludzie nie chcą nawet słuchać o posługiwaniu się myśleniem na jakim są stworzeni, gdyż chcą stosować przemoc. Ludzie zabierający ludziom pieniądze to ludzie przemocy. Ludzie, którzy chcą ażeby dla nich zabierać ludziom pieniądze to ludzie, którzy chcą ażeby dla nich stosować na ludziach przemoc. Broń do zabijania ludzi mają ludzie stosujący przemoc. Ja nie mam żadnej broni i z nikim się nie biję, ani nie kłócę tylko nie wymuszam wykonywania mojej woli i nie wykonuję wymuszanej woli. Ludzie narzucający wolę napadają na moje pieniądze i piszą do mnie, że to zgodnie z prawem ludzi. Ja nie jestem stworzona na prawie ludzi i do tego wiem, że ci ludzie napadają na ludzi przy pomocy narzuconych słów. Sądy mówią, że dla mnie prawem jest myślenie narzucone przez ludzi, ale nie przedstawiają dowodu na prawo do mnie ludzi, którzy wymuszają ode mnie wykonywania ich woli. Mózg wykazuje, że ludzie wymuszający wykonywania ich woli kłamią, że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest na ziemi, gdyż ludzie wykonujący czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonują narzuconą wolę są umysłowo i psychicznie chorzy, a to jest dowodem na to, że wolę Stwórcy mózgu się wykonuje, a nie ludzi oszustów.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz