wtorek, 27 stycznia 2015

KAŻDE MYŚLENIE JEST ENERGIĄ

Nasze ciało jest energią i ta energia utrzymuje się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Jak człowiek narusza myślenie to narusza energię. Naruszenie energii jest naruszeniem ciała. Narzucone myślenie zakrzywia energię, czyli zakrzywia ciało człowieka oparte na energii. Albert Einstein widzi to samo w energii wszechświata, gdyż mówi, że zakrzywienie w energii, które grozi śmiercią wszechświata oparte jest na sposobach myślenia. Szkoda, że nie mogę sobie porozmawiać z mądrym Albertem Einsteinem. Ja odkryłam sprawcę zakrzywienia w energii jakim jest człowiek, gdyż odkryłam, że ma on w sobie zakrzywienie w energii i że jest ono oparte na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Zrównoważona energia na jakiej stworzony jest człowiek i wszechświat oparta jest na myśleniu opartym na prawdzie. Ażeby człowiek się przywrócił do zrównoważonej energii to musi usunąć z mózg kłamstwo, a to nie jest łatwe. Sam sobie człowiek narobił cierpienia i śmierci wymyślaniem myślenia.
We wczorajszym programie "Tomasz Lis na żywo" pani Agnieszka Holland powiedziała, że dziennikarze którzy zginęli we Francji poświęcili swoje życie za wartości w które wierzyli. Ja mówię, że ci dziennikarze zginęli za wiarę w kłamstwo. Ci którzy zabili tych dziennikarzy też zginęli za wiarę w kłamstwo. Wiara w kłamstwo prowadzi na śmierć. Wszystkie choroby są również oparte na wierze w kłamstwo. Wiara w kłamstwo jest oparta na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów.
W mózgu są dwa rodzaje myślenia i każde z nich oparte jest na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na danym rodzaju myślenia. W naturze mózgu mamy myślenie oparte na prawdzie i ono jest oparte na wiedzy. Myślenie jakie jest z nabycia w mózgu to myślenie oparte na kłamstwie i ono jest oparte na wierze. Ludzie w kościołach w modlitwach wypowiadają "wierzę w Boga". Ja nie mówię, że ja wierzę w Boga, gdyż ja wiem, że On jest. Ja nie widziałam Boga, ale jeśli opieramy się na Jego myśleniu to wiemy. Myślenie oparte na prawdzie oparte jest na wiedzy, a myślenie oparte na kłamstwie oparte jest na wierze. Ludzie wyparli i stłumili podświadomość tak jak odkrył to Zygmunt Freud i zrobili to na swoją zgubę, gdyż podświadomość jest oparta na energii życia opartej na myśleniu opartym na prawdzie. Myślenie na jakie ludzie przeszli w mózgu z nabycia jest i mózg wykazuje, że jest to myślenie do rozbieżnych celów. Jedno i drugie myślenie oparte jest na energii i energia oparta na prawdzie jest potęgą człowieka, a energia oparta na kłamstwie jest zgubą człowieka. Ciągle zachęcam ludzi do powrotu na myślenie oparte na prawdzie, ale prawie wszyscy mówią, że chcą opierać się na kłamstwie, gdyż władza kradnie dla nich pieniądze. Opieranie się na ukradzionych pieniądzach skończy się dla człowieka źle, gdyż każde kłamstwo jest oparte na złej energii. Ludzie są stworzeni na myśleniu do uzgadniania i wszystko można uzgodnić, a nie tak jak robią ludzie władzy zabierać przy pomocy nazwania myślenia opartego na kłamstwie prawem. My nie jesteśmy stworzeni na jakiejś lipie tylko na doskonałym opartym na prawdzie myśleniu. Myślenie oparte na prawdzie jest oparte na energii życia. Ludzie szukają wyjścia z cierpienia trzymając się myślenia opartego na kłamstwie, a na kłamstwie jest cierpienie i śmierć.
Człowiek ma otrzymywać zapłatę za czynienie dobra. Jeśli mamy majątek zdobyty za czynienie dobra to nam go nikt nie zabierze ani nie zniszczy żadna wichura, trzęsienie ziemi, czy tsunami. My przy pomocy myślenia jakie mamy w naturze mózgu mamy czynić dobro. Jeść musimy to co żyje, a nie to co martwe. Wszystko jest stworzone na doskonałej energii na jakiej nie ma cierpienia. Natura nie zna cierpienia. To czym zajmują się ludzie władzy widać, że jest złem, gdyż najbardziej interesuje ich broń do zabijania ludzi, miejsca w których jest mordowanie, a przede wszystkim pieniądze. Ludzi narzucających myślenie interesują przede wszystkim pieniądze. Ja nigdy nie ukierunkowywałam się na zdobywanie pieniędzy. My mamy podejmować prawidłowe decyzje. Ja też podjęłam złe decyzje, ale zobaczyłam, że to źle i wycofałam się z tego myślenia. Na swoim myśleniu wygrywałam wszystkie sprawy i gdyby sądy opierały się na myśleniu opartym na prawdzie to szybko przywrócilibyśmy porządek. Porządek jest oparty na prawdzie, a bałagan na kłamstwie. Ludzie powymyślali myśli i narobili sobie bałaganu w mózgu, a na nim nabyli w ciele złej energii na jakiej cierpią i umierają. Nic innego nie jest przyczyna cierpienia człowieka poza wymyślonym myśleniem przez człowieka.

                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz