piątek, 30 stycznia 2015

DOSKONAŁY CZŁOWIEK NATURY OPARTY JEST NA DOSKONAŁYM MYŚLENIU JAKIE JEST W NATURZE MÓZGU

Moje odkrycie przesyłam do ludzi nauki, gdyż doskonałego człowieka natury odkryłam opierając się na odkryciach naukowych. Doskonałe myślenie jakie jest w naturze mózgu to moje odkrycie.
Przedstawiam moje odkrycie, że człowiek w stanie natury jest tak samo doskonałym jak wszelka inna natura.
                                                  U z a s a d n i e n i e
Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a ja odkryłam, że na tym prawdomównym mózgu człowiek jest doskonały. Myślenie na jakim oparty jest prawdomówny mózg to myślenie oparte na prawdzie. Inne myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów  i zajmujące się tym myśleniem systemy neurologiczne wykonały z energii na jakiej jest oparte narzucone przez człowieka myślenie człowieka pod danym względem oszusta. Systemy neurologiczne wykazują człowieka pod względem narzuconego myślenia, że pod względem narzuconego myślenia jest złoczyńcą. Narzucone myślenie mózg wykazuje w umyśle nieświadomym na jakim człowiek jest umysłowo chory. Zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne wykazują człowieka, że jego psychika zachorowała. Jak psychika chora to i ciało chore, gdyż człowiek jest oparty na odczuwaniu.
Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Znaczy to, że nasze odczuwanie nie istnieje bez myślenia na jakim oparty jest rozum w mózgu który nie zna słów.
Do naruszenia tego odczuwania doszło w wyniku narzucenia myślenia przez człowieka. To narzucone myślenie przez człowieka jest w umyśle nieświadomym jakie to myślenie przechyla w człowieku zrównoważoną energię na jakiej stworzone jest odczuwanie. Wskazuję dla ludzi nauki, a szczególnie medycyny, że przechylenie zrównoważonej energii w człowieku oparte jest na myśleniu jakie jest w umyśle nieświadomym. Dwaj wybitni psychiatrzy Zygmunt Freud i Karol Jung upierają się pod względem uznania myślenia jakie jest naturalnym dla człowieka. Karol Jung jest przekonany, że umysł nieświadomy na jakim człowiek jest uzależniony od myśli jest naturalnym dla człowieka, a Zygmunt Freud nie zgadza się z tym i to co odkrył nazywa podświadomością i mówi, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy.
Karol Jung mówi, że naturalnym dla człowieka umysłem jest umysł nieświadomy na jakim człowiek jest uzależniony od myśli, a ja wskazuję, że umysł świadomy to umysł podświadomości i że oparta na nim zrównoważona energia jest oparta na zrównoważonym myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Na myśleniu opartym na prawdzie nie ma uzależnienia od myśli. Myślenie oparte na prawdzie utrzymuje psychikę człowieka na zrównoważonej energii. Dla mnie myślenie oparte na prawdzie jest normalnym i nie myślałam, że muszę ludzi przekonywać do opierania się na prawdzie. Nie wiedziałam, że ludzie posługują się innym myśleniem i wszędzie widać, że tłumaczę wszystko jak ludziom, którzy nie rozumieją. Przewaga ludzi opartych na narzuconym myśleniu jest ogromna i dlatego Karol Jung jest przekonany, że naturalnym dla ludzi jest umysł nieświadomy. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a kiedy powiedziałam, że rozwiążemy wszystkie spory opierając się na myśleniu natury to zostałam oskarżona o nie posługiwanie się myśleniem władzy. Ja wskazuję na mózg, że na tym myśleniu władzy ludzie mają umysł nieświadomy na jakim są umysłowo chorzy. Dla naszego mózgu uczciwe zachowywanie się jest normalnym, a ludzie wprowadzili na ziemi opieranie się na nieuczciwym myśleniu. Dowód na to pokazują dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych, które mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach z powodu skarżenia się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy. Ustanowione prawo oparte jest na myśleniu ludzi którzy to prawo ustanowili. Ci ludzie, którzy to prawo ustanowili mają w mózgu myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja wskazuję do jakich to celów służy myślenie ludzi ustanawiających prawo, że przy pomocy tego myślenia okradli ponad 99,5% ludzi. Gdyby nie moje wygrane to okradzenie ludzi przez ludzi ustanawiających prawo byłoby bliższe 100%. Ja odebrałam dla moich klientów ukradzione im pieniądze przy pomocy innego myślenia. Ja na moim myśleniu opartym na prawdzie natychmiast widzę kto jest kłamcą.  Mózg wykazuje, że wie, że myślenie narzucone służy do rozbieżnych celów. Ludzie narzucający słowa jakimi są ludzie władzy i kościoła mają majątek zdobyty przy pomocy posługiwania się innymi słowami jak są w naturze mózgu. Ludzie kościoła i ludzie władzy mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a ja wiem, że to uczciwe zachowywanie się wobec innych. Okradzenie ponad 99,5% ludzi to nieuczciwe postępowanie wobec ludzi. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy wyrażamy taką samą wolę, gdyż wszyscy mamy w naturze mózgu takie same słowa. Ludzie na ziemi narzucili słowa i ustanowili prawem narzucone przez nich słowa. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom stojącym na czele organów opartych na narzuconych słowach: Herodowi stojącemu na czele ustanowionego na narzuconych słowach prawa, Piłatowi stojącemu na czele wymiaru sprawiedliwości opartego na narzuconych słowach i Kajfaszowi stojącego na czele kościoła opartego na narzuconych słowach. Odkryłam, że narzucone słowa są oparte na nierozumianym myśleniu, a my jesteśmy stworzeni na rozumianym myśleniu i nierozumiane myślenie zrobiło z ludzi głupców nie rozumiejących o co chodzi. Ci ludzie opierający się na narzuconych słowach powiedzieli swojemu Stwórcy, że ludzie chcą wykonywać narzucone przez nich myślenie, a nie myślenie oparte na prawdzie na jakim Stwórca ich stworzył. Ludzie, którzy ustanowili na ziemi prawem narzucone przez nich słowa wydali wyrok na swojego Stwórcę o przybiciu Go do krzyża. Przedtem nakazali Mu nosić krzyż ażeby mocno cierpiał. Wskazuję zatem dla ludzi nauki, że cierpienie jest oparte na narzuconych przez człowieka słowach jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Stwórca swoją śmiercią wskazał, że wykonywanie narzuconych słów zadaje cierpienie psychice, a to prowadzi na śmierć. Ja wskazuję, że cierpienie i śmierć są oparte na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Ja często wskazuję na ludzi w obozach śmierci, gdzie ta śmierć jest zadawana przez ludzi narzucających słowa i są to ludzie władzy. Z tymi ludźmi władzy zadającymi cierpienie i śmierć stworzeniom Boga są ludzie kościoła.  Wskazuję, że cierpienie i śmierć zadaje wykonywanie czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka. Jezus nie miał w sobie myśli na jakich się cierpi i umiera, ale zdecydował się na to ażeby ludziom wskazać, że cierpienie i śmierć zadaje wykonywanie myślenia narzuconego przez ludzi. Ja wskazuję, że nie ma możliwości psychicznego cierpienia na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, gdyż psychika jest na tym myśleniu oparta. Wskazuję, że cierpienie jest oparte na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone słowa. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, a ja wskazuję, że ustanowione przez ludzi prawo jest oparte na narzuconych słowach przez ludzi i że ludzie którzy wykonywali to prawo to moi cierpiący klienci, którzy przychodzili do mnie ze swoimi problemami i wskazywali, że przyczyną ich problemu jest dany przepis prawa. Moi klienci wskazywali na przepis prawa na podstawie którego ludzie władzy ich oskarżyli, że za nie wykonywanie go zabrali im pieniądze. Naukowcy odkryli, że narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne, a na systemach neurologicznych oparte jest nasze odczuwanie, a zatem wskazuję ludziom nauki, a szczególnie medycyny, że cierpiące odczuwanie jest oparte na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Gdyby ludzie nie wykonywali prawa ludzi to nie wskazywaliby na przepis prawa przy pomocy którego zadano im cierpienie. Ordynator Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja przekazuję lekarzom psychiatrom ażeby zapytali ludzi chorych psychicznie dlaczego wykonywali myślenie ludzi władzy lub kościoła. W naturze mózgu nie ma myślenia ludzi władzy. Władza jest oparta na narzuconym myśleniu. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek nie wykonuje myślenia drugiego człowieka. W naturze mózgu nie ma myślenia pochodzącego od człowieka. Mózg odrzuca myślenie narzucone przez człowieka i wykazuje je, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych człowiek jest psychicznie chory i ma chore ciało. Wskazuję, że człowiek na systemach neurologicznych zajmujących się jego myśleniem ma inne odczuwanie i że to inne odczuwanie jest oparte na innych słowach jak są w naturze mózgu. Naturalne emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu, który nie zna słów. Na tych naturalnych emocjach odczuwamy miłość do innych ludzi i do innych stworzeń. Nasze ciało reaguje na ochotę współżycia z człowiekiem dla nas przeznaczonym z jakim mamy mieć dzieci. To są opisywane przez ludzi przypadki, że spotkali człowieka i stwierdzili, że go kochają. Na myśleniu opartym na prawdzie człowiek kocha człowieka opierającego się na prawdzie, a na myśleniu narzuconym człowiek staje się uzależnionym od kochania. Zakochanie się to uzależnienie od uczuć. Każde uzależnienie jest uzależnieniem od uczuć i jest oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Bez myślenia narzuconego przez człowieka nie ma naruszenia uczuć.
Człowiek doskonały to człowiek, który ma rozum w mózgu. Na rozumie w mózgu utrzymuje się psychika, czyli natura człowieka.
Ludzie posługujący się narzuconymi słowami to oszuści. Ci ludzie oszuści nazwali na ziemi swoje myślenie prawem na jakim zachorowała natura człowieka oparta na odczuwaniu. Przez tych ludzi oszustów zachorowało odczuwanie 73% stworzeń jakie są w naturze wszechświata. Albert Einstein mówi, że ta śmierć życia na ziemi grozi na sposobach myślenia ludzi, a ja mówię, że na myśleniu do oszukiwania. Ilu mamy ludzi oszustów świadczy to, że ludzie nie znają już myślenia na jakim zachowuje się uczciwie. Myślenie oszustów to nierozumiane myślenie. To świadome oszukiwanie przy pomocy niezrozumiałego myślenia, gdyż myśli do oszukiwania trzeba było wymyślić. Ustanowienie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z myśleniem ludzi władzy jest świadomym czynieniem zła. Te wymyślone myśli do oszukiwania pozostały w człowieku i na nich człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Prawo ludzi władzy i ludzi kościoła oparte jest na nierozumianym myśleniu. Myślenie oparte na prawdzie na jakim jesteśmy stworzeni wszyscy rozumiemy.

                                                                                             
                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz