piątek, 9 stycznia 2015

NIEZNANE LUDZIOM MYŚLENIE OPARTE NA PRAWDZIE, TO MYŚLENIE PRZY POMOCY KTÓREGO NIE MOŻNA OKRADAĆ

Nasz Stwórca stworzył nas na myśleniu jakim posługują się uczciwi ludzie. Zajęłam się poznawaniem podświadomości i w roku 2000 odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Szczęśliwa z powodu tego mojego odkrycia napisałam o tym do Polskiej Akademii Nauk. Nikt nie zareagował. Zaczęłam pisać dalej i również do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, do dziennikarzy i do bardzo wielu innych ludzi, ale wszyscy milczeli. Nie wiedziałam, że odkryłam naturalne dla człowieka myślenie i że ludzie nie chcą nawet o nim słuchać. Przeczytałam, że zajmująca się podświadomością prof. Maria Szulc pisze, że jest to nieznane ludziom myślenie, a zatem zrozumiałam, że muszą mieć w mózgu inne myślenie i że je wymyślili. W roku 2006 Naukowcy odkryli, że mamy prawdomówny mózg i że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym, a nigdzie nie znalazłam żadnego człowieka ażeby coś mówił na ten temat, że my powinniśmy zawsze tą prawdę wypowiadać. To co przeczytałam przy odkryciu naszej prawdomównej natury to komentarze dziennikarzy, którzy piszą, że nasz prawdomówny mózg przydałby się w kryminalistyce. Nic ci ludzie nie piszą co powinno się zrobić z ludźmi, którzy mają w mózgu inne myślenie. W roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że są do rozbieżnych celów i że mają swoje systemy neurologiczne. Zrozumiałam zatem, że kłamcy mają swoją inną energię. To przykre, że doszłam do odkrycia, że ludzie medycyny też należą do złodziei gdyż kradną dla ludzi kłamców energię Stwórcy ażeby kłamcy dalej mogli utrzymywać swoje życie. Kłamcy za to płacą lekarzom. Nie ma się co dziwić zatem, że kłamca zamyka do więzienia kłamcę. Zatem na myśleniu opartym na kłamstwie na jakie przeszli ludzie mamy ludzi o których wielu mówi, że to złodziej na złodzieju. Lekarze chcą mieć zapewnione pieniądze, ale nie powinni chcieć mieć zapewnionych pieniędzy przez złodziei. Nie mogę znaleźć ludzi opartych tylko na rozumie, a nie jest złodziejem tylko człowiek oparty na rozumie. Są lekarze, którzy tak jak ja widzą, że cały świat jest w rękach złodziei  i nie wiedzą co zrobić, gdyż trzeba zrobić tylko to co ja zrobiłam i nie wykonywać woli ludzi władzy. Ludzie wiedzą, że ludzie władzy przysyłają opartych na ich myśleniu złodziei, którzy napadają na ludzkie domy wraz ze ślusarzem i policją i pokazują, że to zgodnie z paragrafami jakimi mówią ludzie władzy. Organy oparte na okradaniu jak banki mają swoich windykatorów którzy zajmują się zaburzaniem ludziom spokoju dopóki nie wymuszą pieniędzy dla swoich pracodawców. W sądach wygrywałam wszystkie sprawy, a jak powiedziałam, że to na naturalnej dla nas prawdzie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ludzie kościoła mówią do ludzi ażeby przynosili im pieniądze i razem z nimi będą się modlić do Boga ażeby na myśleniu do oszukiwania nie cierpieć. Wszyscy prawie ludzie mówią, że nie chcą słuchać o myśleniu Boga, ale chcą ażeby lekarze dla nich okradali z energii ludzi, którzy opierają się na myśleniu Boga. Lekarze się zgodzili. Wielkie poplątanie myślenia w mózgu spowodowało, że ludzie przestali wiedzieć o co chodzi, ale Ordynator Szpitala Psychiatrycznego dr Andrzej Lech Sobczak wiedział, że trzeba mnie zapytać dlaczego jego psychicznie chorzy pacjenci mówią, że zachorowali po kontroli skarbowej. Kontrole skarbowe i wszystkie inne kontrole oparte są na myśleniu ludzi władzy a to myślenie ludzi władzy nie jest normalnym dla psychiki i psychika zachorowała.
Szkoda słów na to kim są ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu opartym na kłamstwie, gdyż nie tylko złodziejami, ale bandytami, którzy za pieniądze zabrane ludziom kupują i produkują broń do zabijania ludzi i uczą ludzi zabijania ludzi. Za pieniądze ukradzione ludziom partie polityczne oszukują się ażeby pokazać ludziom, że ten kto rządzi jest oszustem. Za ukradzione ludziom pieniądze płacą dziennikarzom, ażeby wprowadzali przekłamania w tym co piszą. Można by tak pisać i pisać o ludziach którzy na narzuconym przez siebie myśleniu osiągnęli stan różnego rodzaju często już kanalii.
Mają ludzie jeden mózg i w tym mózgu naturalne dla nas myślenie oparte na prawdzie jakim posługuje się uczciwy człowiek i myślenie z nabycia jakim posługuje się nieuczciwy człowiek. Ocaleli z zatopionej Atlantydy Ludzie opierający się na prawdzie wybudowali potężnego Sfinksa z rozumną ludzką twarzą przekazując nieuczciwym ludziom, że ocaleli bo mają rozum i energię na tym rozumie. Nieuczciwi dzisiejsi ludzie mówią, że oni chcą ażeby jeśli w nich utrzymał się jakiś organ na prawdzie to żeby go dać kłamcy.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz