niedziela, 11 stycznia 2015

TERRORYŚCI WIDAĆ, ŻE WIEDZĄ, ŻE DZIENNIKARZE REPREZENTUJĄ TYLKO MYŚLENIE WŁADZY

Nigdy żaden człowiek nie powinien zabijać drugiego człowieka, ale wypowiedzi dziennikarzy, że terrorystom jakby chodzi o wolność słowa jest dla mnie zgodne z tym, że prawdą jest, że dziennikarze reprezentują wypowiedzi tylko ludzi władzy. Zapewne dlatego nazywają się czwartą władzą. Na swoim przykładzie wiem, że napisałam do dziennikarzy setki pism w których przedstawiam dowody naukowe na to, że dla naszej natury mówienie prawdy jest naturalnym. Ze "Szkła kontaktowego" otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane. Myślałam, że może autor pisma nie rozumie, że zupełnie innym jest człowiek wypowiadający słowa jakie są w naturze mózgu od człowieka wypowiadającego słowa władzy i pisałam dalej. Otrzymałam kolejną wiadomość, że autor pisma jest przekonany, że to co piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Kiedyś jeszcze napisałam i otrzymałam wiadomość, że to co piszę wylądowało w spamie.
To co ja piszę to jest moim wskazywaniem na to, że mamy obowiązek posługiwania się myśleniem swojego Stwórcy, a nie ludzi władzy. Ja wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje myślenie władzy, że jest do rozbieżnych celów i że te rozbieżne cele to stosowanie przemocy przy pomocy wymuszania wykonywania woli władzy i na to nikt nie reaguje z dziennikarzy. Ludzie władzy i dziennikarze mówią, że terroryści to złoczyńcy, a  ja pytam kim są ludzie władzy i dziennikarze wymuszający wykonywania ich innych słów od słów jakie są w naturze mózgu? Każdy człowiek wymuszający wykonywania jego woli jest terrorystą, gdyż wymuszanie to przemoc.
Protestującym ludziom przeciwko terroryzmowi przekazuję, ażeby nie protestować tylko nie wykonywać woli władzy i nie będzie terroryzmu. Ludzie władzy pod pokrywką pokazywania, że to inni ludzie są złoczyńcami czynią zło na wielką skalę gdyż wszystkim żyjącym na ziemi ludziom. Jeśli prawdą jest, że terroryści oddają życie występując przeciwko ludziom stosującym przemoc to byłoby to straszne. Ja  nie jestem jedyną osobą która wie, że jesteśmy stworzeni na myśleniu uczciwych ludzi. Nie jestem jedyną osobą która zna odkrycie naukowe, które jest dowodem na to, że wykonywanie woli ludzi władzy uśmierca człowieka wykonującego wolę władzy. Ludzie władzy wiedzą o tym odkryciu, a zatem wiedzą, że uśmiercają ludzi, a wskazują, że złoczyńcy to terroryści. Wskazuję wszystkim ludziom na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które jest dowodem na to, że wykonywanie na systemach neurologicznych myślenia władzy uśmierca życie człowieka. Ja wcześniej często o tym piszę i przedstawiam dowody na  to, że ludzie władzy wiedzą, że wykonywanie myślenia władzy uśmierca człowieka. Wskazuję na uśmiercanie ludzi przez ludzi narzucających wolę na wielką skalę na którą wskazuje Albert Einstein mówiąc, że grozi uśmiercenie życia na ziemi przez sposoby myślenia ludzi i to szczególnie w rządach. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa też na to wskazał swoim wystąpieniem przeciwko ludziom narzucającym wolę: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi, że ich myślenie zadaje cierpienie i śmierć.

                                                                                             Barbara Paul                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz