poniedziałek, 26 stycznia 2015

ENERGIA JEST ZAWARTA W SŁOWACH

Człowiek jest stworzony z energii. Wszystkie inne stworzenia też są stworzone z energii. Wszystkie stworzenia są czujące, a Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu, który nie zna słów nie istnieje bez emocji. Zatem odczuwanie wszystkich stworzeń jest oparte na rozumie Stwórcy tych stworzeń. Odczuwanie stworzeń jest oparte na systemach neurologicznych, które są stworzone z energii. Wszystkie stworzenia funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na energii opartej na rozumie Stwórcy tej energii. Energia na jakiej oparte jest odczuwanie stworzeń oparta jest na układach z pierwiastków. Odkrywcą układu genetycznego pierwiastków jest Polski uczony doc. Julian Ochorowicz. O mądrości Juliana Ochorowicza świadczy zjeżdżanie się do niego Naukowców z całej Europy.
Odczuwanie stworzeń jest oparte na energii sporządzonej przez jej Stwórcę z układów z pierwiastków i utrzymuje się na Jego rozumie w mózgu, który nie zna słów.
Dowodem na to, że słowa są oparte na energii są systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje czynności na narzuconych przez siebie słowach. Na tych narzuconych przez człowieka słowach w człowieku jest zła energia która niszczy życie oparte na słowach Stwórcy. Wykonywanie przez stworzenia Boga czynności na słowach narzuconych przez człowieka powoduje nabywanie przez stworzenia cierpienia. Na złej energii opartej na narzuconych słowach przez człowieka stworzenia zwijają się z bólu psychicznego i bólu ciała. Stwórca oddziela w mózgu słowa narzucone przez człowieka i na nim złą energię. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że pomiędzy dwiema strefami w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne.  Odkryłam, że te narzucone zachowania i problemy są oparte na narzuconych słowach przez ludzi. Odkryłam, że zajmujące się tymi narzuconymi słowami systemy neurologiczne mają w sobie złą energię i że ta zła energia jest zawarta w narzuconych słowach przez ludzi. Odkryłam, że to systemy neurologiczne oparte na energii nie istnieją bez słów. Odkryłam, że wszystkie słowa są oparte na systemach neurologicznych. Odkryłam, że to dlatego Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji ponieważ słowa nie istnieją bez systemów neurologicznych opartych na energii. Odkryłam, że słowa Stwórcy mają swoje systemy neurologiczne oparte na energii życia stworzonej z układów z pierwiastków przez Stwórcę i że narzucone słowa przez człowieka mają swoje systemy neurologiczne oparte na złej energii. Odkryłam, że ludzie na narzuconych słowach są ludźmi złymi, którzy chcą czynić zło. To dlatego nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że zginie, a co już odkryli Naukowcy, że Jezus sam szykował się na śmierć. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon otrzymałam około czterystu podziękowań, a od kiedy napisałam, że odkryte narzucone zachowania i problemy to słowa wypowiedziane przez człowieka, a zatem słowa wykazywane przez mózg, który zna słowa, to podziękowania przestały przychodzić. Ja wskazuję, że mózg który zna słowa wykazuje słowa niezgodne ze słowami jakie są w naturze mózgu, że są do rozbieżnych celów.
Kiedy napisałam, że odkryta przez Neurobiologa Erica Kandela  zmieniona anatomia od wykonywanych czynności to anatomia na jakiej człowiek wykonuje narzucone przez siebie słowa to Prezydent Harvardu przestał odbierać ode mnie wiadomości. Kiedy Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 przysyłali mi wyrazy szacunku i uznania za to co piszę i pytali czego od nich oczekuję to zatrudniono nową Dyrektor która napisała do mnie, że jej się nie zgadza to co piszę o systemach neurologicznych opartych na narzuconych przez człowieka słowach.
Ludzie wykonują czynności na narzuconych słowach przez ludzi świadomych złoczyńców. Ludzie nie powinni wykonywać woli ludzi, gdyż to nie jest świat ludzi, którzy chcą wykonywania ich woli. Wskazuję na mózg i narzucone w nim słowa jakimi zajmują się systemy neurologiczne które z narzuconych słów skonstruowały ludzi złoczyńców.
Zmieniona anatomia to anatomia złoczyńców, którzy na systemach neurologicznych wykonują narzuconą przez nich wolę. Ci ludzie złoczyńcy zadali cierpienie odczuwaniu 73% stworzeniom żyjącym na ziemi.
Odkryłam, że bardzo trudno jest znaleźć człowieka który posługiwałby się się myśleniem Stwórcy którym nikomu nie zadaje się cierpienia i odkryłam, że ponad 99% ludzi robi sprzeciw na odkryte przeze mnie myślenie którym nikomu nie zadaje się cierpienia.

                                                                                           Barbara Paul

                                                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz