piątek, 23 stycznia 2015

ZŁOCZYŃCA JEST ZŁOCZYŃCĄ JAK DŁUGO WYKONUJE SIĘ JEGO WOLĘ, A OFIARA OFIARĄ JAK DŁUGO WYKONUJE WOLĘ ZŁOCZYŃCY

Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma złoczyńców i nie ma ofiar, gdyż ludzie posługują się takim samym myśleniem opartym na prawdzie. Na myśleniu opartym na prawdzie decyzje są tylko jedne. W każdym przedmiocie sprawy jest tylko jedna decyzja oparta na prawdzie. Złoczyńca i ofiara posługują się myśleniem opartym na kłamstwie. Myślenie ludzi jakie jest zapisane w ustanowionym przez ludzi prawie nie jest jasne, gdyż mówi, że od jednego paragrafu odnosi do drugiego paragrafu, a od drugiego paragrafu do trzeciego i to się nie kończy. Do tego ludzie władzy piszą, że człowieka nie zwalnia nieznajomość prawa. Ja mówię, że nie ma możliwości znajomości ustanowionego prawa, gdyż kłamstwo nie ma granic. Człowiek na myśleniu opartym na kłamstwie jest głupi i taki osiągnęli stan ludzie opierający się na ustanowionym przez ludzi prawie. Nikt z ludzi nie jest w stanie poznać co wymyślili ludzie ustanawiający prawo i bardzo robi dobrze człowiek, który nie uczy się myślenia ludzi którzy zapisali je jako prawo dla ludzi. Człowiek, który uczy się tego co ktoś wymyślił jest głupi. Na myśleniu wymyślonym oparty jest stan głupoty i tam mózg wykazuje człowieka opartego na wymyślonym myśleniu i człowieka który wymyślonego myślenia się nauczył. Myślenie na jakim człowiek jest normalny jest w umyśle świadomym opartym na decyzjach opartych na prawdzie. Ja na swoim rozumie opartym na decyzjach opartych na prawdzie wygrywałam wszystkie sprawy, a Sędziowie orzekli, że moje myślenie jest niezgodne z prawem i że trzeba mi zabrać prawo wykonywania zawodu. Ja wiem, że moje myślenie oparte na prawdzie jest niezgodne z myśleniem opartym na kłamstwie, ale to moje myślenie mózg uznaje za normalne, a nie myślenie ludzi opierających się na kłamstwie. Mózg oddziela człowieka pod względem myślenia opartego na prawdzie i opartego na kłamstwie. Myślenie oparte na prawdzie ma swoje systemy neurologiczne i myślenie oparte na kłamstwie ma swoje systemy neurologiczne. Ludzie opierający się na kłamstwie funkcjonują na systemach neurologicznych na jakich ich psychika jest chora. Psychika jest chora od bałaganu w myśleniu. Bałagan w myśleniu ma kłamca i ten kłamca często nie może sobie poradzić z natrętnymi myślami jakie wymyślił i popełnia samobójstwo. Przyczyną samobójstw jest psychika która nie może wytrzymać na myśleniu opartym na kłamstwie.
Kłamca opiera się na myśleniu opartym na kłamstwie i myślenie kłamcy zgadza się tylko kłamcy. Kłamca żyje dzięki temu, że są kłamcy którym zgadza się myślenie oparte na kłamstwie. Myślenie ludzi władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości zgadza się ludziom którzy są kłamcami. Ludzie opracowujący kłamstwo wymuszają wykonywania tego kłamstwa, a ja im mówię, że nie wykonuję kłamstwa bo ono z moim myśleniem opartym na prawdzie się nie zgadza. Kłamca napada na mnie przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie i mówi do mnie, że ma wielkie poparcie u ludzi, a on opiera się na większości głosów. Ja mówię, że opieram się tylko na jednym głosie jakie jest w naturze mojego mózgu. Prof. Maria Szulc przy pomocy tego głosu o energii podświadomości pomagała ludziom uzależnionym od myśli złych. Ci ludzie mają jakieś inne myśli w mózgu jak ludzie którzy mówią głosem podświadomości. Maria Szulc pisze, że ludziom jest nieznane myślenie podświadomości i jest to prawdą, gdyż ludziom jest znane myślenie oparte na kłamstwie jakie mają zapisane, że jest na ziemi ich innym prawem. Stwórca mózgu wykazuje człowieka opartego na kłamstwie, że nie ma rozumu i jest chory psychicznie. To wspaniała robota Stwórcy. Na myśleniu Stwórcy człowiek ma rozum i jest zdrowy psychicznie, a w innym miejscu mózg wykazuje człowieka opierającego się na kłamstwie, że nie ma rozumu i jest chory psychicznie. Rządzi Ten Kogo mózg się nosi, a nie ten kto wymyśla i znajduje głupich na wykonywanie swojego myślenia.
Głupi z głupim siedzą na swoim myśleniu w mózgu w umyśle nieświadomym, a mądry siedzi w umyśle świadomym.

                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz