sobota, 31 stycznia 2015

DOBRE EMOCJE OPARTE SĄ NA PRAWDZIE, A ZŁE EMOCJE NA KŁAMSTWIE

W mózgu, który nie zna słów Naukowcy odkryli, że jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Odkryłam, że emocje oparte są na wyrażanej woli i że człowiek na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ma dobre emocje, gdyż wyraża dobrą wolę.
W dzisiejszych stanach ludzkich mózgów są dwa rodzaje myślenia i dwa rodzaje odczuwania. Każde odczuwanie oparte jest na myśleniu. Odczuwanie oparte jest na systemach neurologicznych a systemy neurologiczne na myśleniu. Odczuwanie w stanie natury oparte jest na myśleniu opartym na prawdzie jakim człowiek wyraża dobrą wolę. Teraz odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że w człowieku jest inne odczuwanie oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Odkryłam, że to inne odczuwanie jak naturalne oparte jest na wyrażaniu złej woli. Odkryłam, że ludziom zmieniało się odczuwanie od wyrażania złej woli przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Odkryłam, że ludzie wykonujący narzucone przez siebie myślenie wykonują czynności na złym odczuwaniu opartym na systemach neurologicznych na jakich wykonują narzuconą przez siebie wolę. Odkryłam, że ludzie wykonujący narzucone przez siebie myślenie mają zmienione odczuwanie na odczuwanie złoczyńców. Ilu ludzi jest zainteresowanych myśleniem i odczuwaniem na jakich jesteśmy stworzeni można zobaczyć po ilości ludzi jacy czytają to co piszę na moim blogu, oraz po reakcjach na moje odkrycie człowieka złoczyńcy na narzuconym przez niego myśleniu. Ci ludzie złoczyńcy nawet liczyć nie umieją, gdyż nic się nie zgadza z podawanych przez nich danych o ludziach wchodzących na mojego bloga. Dokąd nie wiedzieli, że ich odkryłam to dane się zgadzały. Paskudztwa jakimi są ludzie na narzuconym przez nich myśleniu zna tylko Ten Kto zna wnętrze tych paskudnych ludzi złoczyńców. Ci paskudni ludzie złoczyńcy o tym co nie jest ich mówią, że jest ich i że stworzenia Boga mają wykonywać ich wolę. Ci paskudni ludzie ze złymi emocjami posługują się innym myśleniem jak Stwórca oparty na dobrych emocjach. Ludzie kościoła mają napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Ci paskudni ludzie oszukujący, że prowadzą do Boga mówią, że trzeba uczyć się miłości. Ja mówię, że na myśleniu opartym na kłamstwie nie ma miłości i że ludzie opierający się na kłamstwie mają w sobie nienawiść. To paskudztwo jakim nazywają się ludzie opierający się na innym myśleniu jak Stwórca zadają cierpienie i prowadzą na śmierć. Ogromna ilość ludzi woła, że dla nich jest prawem myślenie paskudztwa opierającego się na kłamstwie. Z kłamcą zgadza się kłamca, a kłamca to człowiek wyrażający złe emocje do innych. Na ziemi ludzie przeszli na wykonywanie woli złoczyńców wyrażających nienawiść do swojego Stwórcy i do Jego stworzeń. To paskudztwo dostało życie od swojego Stwórcy, a wyciąga swoje brudne łapy przeciwko Temu Kto go stworzył i czyni zło na ziemi. Te złe emocje złych ludzi opierających się na kłamstwie są zgodne ze złymi emocjami kłamców którzy wykonują wolę kłamców i razem mordują stworzenia Boga. Na wojnach mordują ludzi którzy nie zrobili im nic złego. To paskudztwo nienawidzi ludzi. Ludzie wybierają sobie te paskudztwa na swoich przywódców i wykonują ich wolę.To złoczyńca chce wykonywać wolę złoczyńcy. Nikt nie chciał ze mną wyjść z wykonywania czynności na myśleniu złoczyńców. Ludzie z wymiaru sprawiedliwości opartym na myśleniu złoczyńców postanowili, że trzeba mi zabrać uprawnienia z powodu mojego nie opierania się na myśleniu złoczyńców.
Złoczyńca to człowiek który nie reaguje na moje odkrycie ludzi złoczyńców. Złoczyńcy nie reagują na moje odkrycie myślenia na jakim jesteśmy stworzeni, a mówią o Bogu i pełno ich w kościołach gdzie nie ma opierania się na myśleniu Boga. Ludzie nauki przyjmują około już dwóch tysięcy moich pism i poza Uniwersytetem Cambridge milczą tak jak inni złoczyńcy.
Niby chodzi o podawanie odkryć opartych na prawdzie, a na odkrycia oparte na prawdzie milczą. Milczą ludzie prowadzący program "Bliżej prawdy" do których wysyłam moje odkrycia. Program "Bliżej prawdy" prowadzony jest przez Neurobiologa Pana Roberta Lawrence Kuhn. Ja pokazuję stan neurobiologii w człowieku zaburzony systemami neurologicznymi na jakich wykonuje swoją wolę człowiek a ludzie nauki udają jakby myślenia narzuconego przez człowieka w mózgu nie było. Ludzie nauki ukrywają ludzi złoczyńców. Ludzie nauki chcieli odkryć energię śmierci że pochodzi od Stwórcy, a ludzie okradający ludzi dali miliardy euro na szukanie złej energii u Stwórcy. Kiedy ja jasno pokazuję, że zła energia pochodzi od ludzi i że bardzo łatwo ją znaleźć w ludziach to ludzie nauki milczą. Zgadzam się ze Stwórcą, że ten świat ze złoczyńcami ma zginąć. Niech sobie te paskudztwa które chcą ażeby wykonywać ich wolę stworzą swój świat i nim zarządzają. To złodziej i bandyta zarządza tym co nie jego.

                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz