wtorek, 27 stycznia 2015

LUDZIE OPIERAJĄCY SIĘ NA NARZUCONYCH SŁOWACH NAPADAJĄ NA LUDZI

WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI!

Szanowni Państwo!
Na podstawie odkryć naukowych przedstawiłam ludziom nauki moje odkrycie, że ludzie czyniący zło czynią to zło przy pomocy narzuconych słów. W naturze mózgu jest myślenie oparte na prawdzie na jakim wszyscy ludzie posługują się takimi samymi słowami. Zło na ziemi wprowadzili ludzie narzucający słowa. Odkrycia naukowe dowodzą, że w mózgu są dwa rodzaje myślenia: jedno w naturze mózgu i jest to myślenie oparte na prawdzie, a drugie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne.
Człowiek jest stworzony na energii opartej na systemach neurologicznych i w stanie natury wykonuje czynności przy pomocy systemów neurologicznych opierając się naturalnie na myśleniu opartym na prawdzie. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucone zachowania i problemy i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Zatem człowiek przy pomocy systemów neurologicznych wykonuje narzucone przez siebie myślenie. Skutkiem tego jest chora psychika i chore ciało, gdyż człowiek wprowadza w siebie złą energię opartą na narzuconych słowach. Chora psychika i chore ciało są oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka jakie jest w umyśle nieświadomym na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory.
Mózg oddziela myślenie oparte na prawdzie od myślenia opartego na kłamstwie i każde z tych rodzajów myślenia ma swoje systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych na jakich wykonujemy myślenie oparte na prawdzie utrzymuje się zdrowie człowieka. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Ustanowione przez ludzi prawo jest oparte na narzuconych słowach przez ludzi władzy którzy przy pomocy narzuconych słów okradają ludzi i czynią im różnego rodzaju inne zło. Napisałam wiele pism do ludzi władzy, ale oni nie mają zamiaru posługiwać się naturalnym dla nas uzgadnianiem, a zatem świadomie zadają ludziom cierpienie, a co prowadzi człowieka na śmierć. W roku 2011 zareagowali na moje odkrycia Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia. Przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i przysyłali zapytania czego o nich oczekuję. Pewnego dnia przyszedł do mnie obecny Minister Sprawiedliwości mówiąc, że jest zainteresowany moją wiedzą. Za dwa dni ( było to w roku 2013) otrzymałam pisma również z Departamentu Zdrowia, ale z innym już podpisem, że to co piszę o systemach neurologicznych zajmujących się myśleniem narzuconym przez człowieka im się nie zgadza. Poprzednim Dyrektorom Panu Wojciechowi Kłosińskiemu i Markowi Dąbrowskiemu się zgadzało. Ja mówię, że odkryte przeze mnie myślenie jakie jest w naturze mózgu zgadza się lekarzom którzy znają anatomię.
Z Uniwersytetu Carnegie Mellon który brał udział w odkryciu naukowym otrzymałam około czterystu podziękowań, a od momentu kiedy napisałam, że narzucone myślenie to myślenie wypowiadane przez człowieka, to podziękowania przestały przychodzić. Było to w tym samym czasie co pismo z Departamentu Zdrowia, że im się też nie zgadza. Jedyny reagujący na moje odkrycia Uniwersytet Cambridge przysłał mi około dwóch tysięcy podziękowań.
Wskazuję dla Sądu na świadome zadawanie ludziom cierpienia przez ludzi narzucających słowa którzy przy pomocy narzuconych słów okradają ludzi. Narzucone słowa służą tym ludziom do osiągania dodatkowych korzyści, a przede wszystkim ci ludzie kpią sobie z ludzi i również z wymiaru sprawiedliwości robiąc sobie ludzi swoimi służącymi. To samo robią władze kościoła, a co widać po odebraniu prawa bycia księdzem Wojciechowi Lemańskiemu za nieposłuszeństwo ludziom władzy kościoła. Wskazuję, że narzucone słowa uzależniają człowieka od naruszonej energii narzuconymi słowami i ja wskazuję na stan tego uzależnienia jaki widać w warunkach wojny jak ludzie władzy prowadzą ludzi na śmierć do obozów zagłady. Ludzie posłusznie stają do rozstrzelania i wchodzą do komór gazowych ponieważ na wykonywaniu narzuconych słów nabyli posłuszeństwa wobec ludzi narzucających słowa. Podkreślam, że narzucane słowa i wykonywanie narzuconych słów oparte jest na uzależnieniu od energii jaką ci ludzie naruszyli narzuconymi słowami. Albert Einstein pisze, że grożąca katastrofa na niewyobrażalną skalę jest z powodu sposobów myślenia ludzi i szczególnie w rządach. Ja wskazuję, że ludzie posługujący się narzuconymi słowami to ludzie złoczyńcy. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał w roku 2000 Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że ta anatomia jest zmieniona na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje narzucone przez siebie słowa. Wymiar sprawiedliwości nie powinien być oparty na narzuconych przez złych ludzi słowach, gdyż wtedy ludzie czyniący zło swobodnie znęcają się nad ludźmi.
We wszystkich sporach winnym jest narzucający słowa i jest to złoczyńca. Nasz mózg jak widać dobrze o tym wie skoro Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Ja mówię, że narzuca się zachowania i ma się problemy w wyniku myślenia. Wymiar sprawiedliwości powinien być oparty na wolnym słowie tak jak jest to w naturze mózgu.

Pismo publikuję na moim blogu. Źli ludzie zaburzają moje odkrycia. Czytają jednak to co piszę ludzie z około 90 krajów świata.

                                                                                                      Barbara Paul
                                                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz