środa, 21 stycznia 2015

SZYBKI POWRÓT NA ZRÓWNOWAŻONĄ ENERGIĘ DLA LUDZI, KTÓRZY WYSZLI Z WYMYŚLANIA

Zrównoważona energia została zakrzywiona przy pomocy wykonywania czynności na wymyślonym myśleniu. Czynności na wymyślonym myśleniu wykonuje człowiek na systemach neurologicznych opartych na wymyślonym myśleniu jakie jest pomiędzy dwiema strefami w mózgu i jakie to myślenie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Mamy dowód na zmienioną anatomię od wykonywanych czynności od Neurobiologa Erica Kandela, który odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Neurobiologia zajmuje się systemami neurologicznymi, a człowiek ma w sobie systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie są w naturze mózgu, a drugie na myśleniu wymyślonym przez człowieka. Ludzie wykonują wymyślone przez siebie myślenie na systemach neurologicznych, gdyż niczego innego do wykonywania czynności nie mają.
Ludzie wykonywaniem czynności na systemach neurologicznych opartych na wymyślonym myśleniu wyszli ze zrównoważonej energii. Wyjście ze zrównoważonej energii jest wyjściem z energii na jakiej oparte jest życie. Od razu kiedy odkryłam, że nierzeczywista energia jest oparta na wymyślonym myśleniu to wiedziałam, że jeśli nie wykonuję wymyślonego myślenia to muszę powtarzać, że nie wykonuję wymyślonego myślenia. Natychmiast poczułam jak moje ciało przywraca się na zrównoważoną energię. Mogę zatem teraz przekazać to ludziom ażeby nie szukali tak jak ja ponad dwadzieścia lat jak przywrócić się na zrównoważoną energię. Ja ponad dwadzieścia lat czuję w sobie energię i nie mam w mózgu żadnych przeszkadzających mi myśli, ale nie wiedziałam jak przywrócić energię w miejsce z którego ją wyprowadziłam wykonywaniem wymyślonego myślenia.
Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja znałam ustanowione prawo przez narzucających myślenie i wiedziałam, że moi klienci mają problemy w wyniku wykonywania tego narzuconego myślenia. Widziałam też, że ksiądz Wojciech Lemański został wydalony z możliwości wykonywania czynności księdza z powodu nie podporządkowywania się ludziom kościoła. Widziałam, że myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie wymyślone przez człowieka który chce ażeby jego wolę wykonywać i być mu posłusznym. Widziałam, że pies Iwana Pawłowa zrobił się mu posłuszny w wyniku wykonywania wymyślonego myślenia. Widziałam jak narzucający myślenie Poseł z partii PIS zadał cierpienie Posłance z partii PO, a partia PO powiedziała, że wymyślanie jest zgodne z prawem. Widziałam, że i Poseł z PIS wykonuje czynności na wymyślonym myśleniu i Posłanka z PO wykonuje wymyślone myślenie. Widziałam też, że odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że mózg wykazuje narzucone myślenie i wykonywanie wymyślonego myślenia, że to rozbieżne cele i że tym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne, a zatem rozumiałam, że tymi systemami neurologicznymi człowiek wyszedł ze zrównoważonej energii. Narzucone myślenie to wymyślone myślenie. Widziałam jak posłusznie ludzie wykonują wolę ludzi władzy w warunkach wojny i to mimo to, że kazali im iść na śmierć. Poznałam odkrycia naukowe i zobaczyłam, że wymyślone myślenie wyszło ze zrównoważonej energii opartej na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i uzależniło wymyślone myślenie od energii. Zobaczyłam, że ci ludzie, którzy wyszli ze zrównoważonej energii są uzależnieni od energii i mówią głosem o innej energii. Maria Szulc uczyła się głosu o energii podświadomości i przemawiała do podświadomości ludzi ze złą energią i to na jakiś czas im pomagało. Oni jednak nie wyszli ze złej energii, gdyż myślenia wymyślonego Maria Szulc nie przeniosła u nich z miejsca w mózgu pomiędzy dwiema strefami w miejsce myślenia opartego na prawdzie. Ci ludzie dalej mieli w sobie systemy neurologiczne oparte na wymyślonym myśleniu i cierpieli na tej złej energii. Wszyscy ludzie cierpią na tej złej energii na jaką weszli wyjściem z myślenia na jakim jest oparta energia życia. Na energii życia oparta jest psychika i Naukowcy odkryli, że ta psychika nie istnieje bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Ludzie władzy kościoła mówią, że służą Bogu, a na myśleniu Boga nie ma służących. Na myśleniu Boga wszyscy ludzie są wolnymi. Ludzie kościoła wymuszaniem posłuszeństwa od księży zabrali im wolność. Wojciech Lemański buntuje się przeciwko zabraniu mu tej wolności i ma rację. Mnie Sędziowie w Naczelnym Sądzie Administracyjnym też uznali, że trzeba zabrać prawo wykonywania zawodu ponieważ nie jestem posłuszna wymyślonemu myśleniu przez ludzi władzy. Odpowiedziałam, że to lepsze od ukrzyżowania Jezusa i pozostałam na swojej wolności. Widziałam, że mój były mąż i wielu też innych ludzi próbuje zrobić sobie ze mnie wykonawcę ich woli, ale rozpoznałam tych cwaniaków. Niektórzy z moich klientów pytali mnie czy potrafię wykorzystać prawo i że wiedzą, że na to jest cena, a ja odpowiadałam, że potrafię wykorzystać prawo ale tego nie robię i na mnie nie ma ceny. Trochę wyszłam przez oszustów ze zrównoważonej energii i widziałam, że wszystko oszuści przejęli i za wszystko każą sobie płacić, ale moje przekonania były zbyt silne ażeby pozostać na wykonywaniu woli oszustów. Widziałam, że nachodzący na ludzi komornicy zabierają im ich mienie, a nie pokazują prawa do tego co zabierają, a zatem są złodziejami. Widziałam, że firmy windykacyjne nie mają prawa do pieniędzy jakie ludziom zabierają a zatem są złodziejami. Widziałam, że banki przy pomocy wymyślonego myślenia oszukują ludzi, że dają im kredyt za niskie oprocentowanie, bez zabezpieczeń i nawet dają pieniądze za wzięcie kredytu, a Sądy zajmowały nieruchomości ludzi i kazały płacić za zmianę myślenia mówiąc, że tak jest zgodnie z prawem bankowym. Komornicy i Firmy windykacyjne pokazują ludziom pisma z podanymi paragrafami na mocy których przy udziale Policji i Ślusarza wyważają drzwi do ludzkich domów i innych pomieszczeń i obmacują ludzi czy czegoś przed nimi nie ukrywają, a więc wiedziałam, że to napad. Jeśli człowiek nie pokazuje prawa do tego co zabiera to jest to napad. Jest to przede wszystkim napad na człowieka, gdyż ci ludzie nie pokazują, że mają prawo do człowieka. Jeśli nie pokazuje się dowodu na prawo do człowieka to jest to napad. Ci napadający na ludzi ludzie nauczyli się na studiach prawniczych, ekonomicznych, politycznych i wszystkich innych na myśleniu wymyślonym przez człowieka sposobów przejmowania mienia ludzi przy pomocy wymyślonego myślenia. To nauczone wymyślone myślenie weszło w ich mózgi i na nim nabyli umysłu nieświadomego na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. To Stwórca zdecydował jakim myśleniem ma posługiwać się człowiek i człowiek ma w naturze mózgu to myślenie od Stwórcy i na nim swoje odczuwanie oparte na zrównoważonej energii.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz