niedziela, 7 sierpnia 2016

ANATOMIA ZMIENIA SIĘ NA WYKONYWANIU SŁÓW ZŁODZIEI

Anatomia jest oparta na wykonywaniu czynności dla siebie. Człowiek wykonujący słowa jakie są w naturze mózgu wykonuje czynności dla siebie. W stanie mózgu który nie zna słów ludzie wykonywali czynności dla siebie. Ludzie w stanie mózgu który nie zna słów obdarowywali siebie tym co wytworzyli. Odkryłam, że ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu jak obdarowują kogoś to z tego co ukradli. Odkryłam, że anatomia jest zmieniona jeśli człowiek wykonuje wolę złodzieja. Wolę złodzieja wykonuje się na wykonywaniu słów złodzieja. Odkryłam, że anatomia na wykonywaniu czynności na słowach złodzieja ma zmienioną psychikę na cierpiącą. Odkryłam, że anatomia jest zmieniona na cierpiącą z powodu okradania psychiki przez złodziei. Ludzie muszą przestać wykonywać słowa złodziei to przestanie cierpieć ich psychika. Złodziej posługuje się innymi słowami jak są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucone słowa są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do okradania. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Olsztynie i odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem. Na wykonywanie tego myślenia do okradania namawiają ludzi ludzie kościoła, a złodzieje nazywający słowa do okradania prawem dają ludziom kościoła za to pieniądze. Stwórca anatomii przyszedł ludzi ostrzec przed złodziejami, ale większość z ludzi zgodziła się przejść na wykonywanie słów złodziei i mają zmienioną anatomię na służących złodziei. Psychika na słowach jakie są w naturze mózgu jest wolna, a na słowach narzuconych przez złodziei jest służącą złodziei. Złodziei w ludzkich domach jest tak dużo, że ustanowili na ziemi prawem myślenie do okradania. Jak nie mają z czego okraść to organizują mordowanie ludzi. Były Minister Finansów w Polsce Pan Jacek Rostowski wypatrzył gdzieś regułę, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak wtedy kiedy to mówił to za pięć lat była wojna. Moja Mama mówiła do nas zawsze, że kłamca to złodziej, a złodziej to bandyta. Poznanie przeze mnie odkryć naukowych pozwoliło mi odkryć, że Mama miała rację i że ludzi kłamców jest tyle, że słowa na jakich człowiek jest uczciwy są tylko w mózgu który nie zna słów.
Odkryłam, że anatomia jest oparta na wykonywaniu czynności dla siebie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że anatomia jest zmieniona na wykonywaniu czynności na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że na innych słowach jak są w naturze mózgu to co ludzie wytworzyli zanoszą dla złodziei, a za śpiewanie na energii Stwórcy i granie na instrumentach na energii Stwórcy ludzie zanoszą złodziejom podatki od tego co zarobili na energii otrzymanej od Stwórcy. Odkryłam, że złodzieje wymyślili słowa do okradania ludzi i nazwali je prawem i wiarą w Boga i żyją sobie luksusowo za ukradzione pieniądze, a jak ludzi nie ma z czego okraść to organizują wojnę i wymordowują ludzi. Złodzieje mają pieniądze na broń do mordowania ludzi od ludzi którzy zgodzili się wykonywać słowa złodziei.
Złodzieje to jedyne stworzenia w naturze i są to ludzie. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów wszyscy wzajemnie dla siebie pracowali. Na energii jaka jest w naturze ludzi i innych stworzeń systemy neurologiczne współpracują ze sobą. Na myśleniu złodziei systemy neurologiczne wykonują czynności uśmiercania życia. Za to odkrycie Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla. Nie otrzymał też Nagrody Nobla Albert Einstein za odkrycie energii uśmiercającej życie przez ludzi posługujących się sposobami myślenia i nie otrzymałam Nagrody Nobla ja za odkrycie, że to sposoby myślenia złodziei. Nie otrzymałam też Nagrody Nobla za odkrycie, że anatomia jest zmieniona u złodzieja i u wykonującego słowa złodzieja. Nie otrzymałam też Nagrody Nobla za odkrycie, że złodziej ma zmienioną psychikę na psychopatę, a wykonujący słowa złodzieja na ofiarę.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz