sobota, 6 sierpnia 2016

ŻYCIE OPARTE JEST NA ROZUMIE, A ŚMIERĆ NA BRAKU ROZUMU

Podaję dowód na to, że życie oparte jest na rozumie, a śmierć na braku rozumu:

Życie oparte jest na energii opartej na rozumie, a śmierć jest oparta na energii opartej na braku rozumu.
Energia życia oparta na rozumie to energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach opartych na prawdzie na jakich oparty jest rozum.
Energia śmierci oparta na braku rozumu to energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na słowach opartych na kłamstwie na jakich oparty jest brak rozumu.
Komórki jakie są w systemach neurologicznych opartych na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu i na jakich oparty jest rozum zajmują się utrzymywaniem życia. One współpracują ze sobą. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich współpracują ze sobą, a inne zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że te współpracujące ze sobą systemy neurologiczne oparte są na rozumie, a te zajmujące się narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się uśmiercaniem życia. Odkryłam, że narzucone zachowania i problemy to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu wprowadza na umysł oparty na braku rozumu.
Oparty na rozumie dr Deepak Chopra opisuje w jego książkach jak funkcjonują systemy neurologiczne i odkrył, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam, że ta zmora pamięci to brak rozumu. Odkryłam, że pamięć jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i że na nich oparty jest rozum i energia życia.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że ciało człowieka jest oparte na układzie genetycznym pierwiastków. Ja odkryłam, że ten układ genetyczny pierwiastków jest oparty na rozumie i odkryłam, że inny układ pierwiastków jest oparty na braku rozumu.
Albert Einstein odkrył, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam, że na tych sposobach myślenia ludzi energia wykonuje nieszczęścia i śmierć, gdyż jest tak jak Albert Einstein odkrył, że energia śmierci oparta jest na sposobach myślenia ludzi. Ja odkryłam, że energia oparta na sposobach myślenia ludzi to skutek wykonanych sposobów myślenia przez energię. Zmienione ciała są skutkiem wykonania przez energię myślenia narzuconego przez człowieka. Odkryłam, że energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu to też skutek myślenia ale dobry i szczęśliwy i na nich zdrowa psychika i zdrowe ciało.
Odkryłam, że energia zajmuje się wykonywaniem myślenia. Winnych nie trzeba szukać, gdyż mają w mózgu myślenie na jakim energia wykonuje zło. Na słowach jakie są w naturze mózgu energia wykonuje dobro. Energia nigdy się nie myli bo jest zawarta w słowach jakie wykonuje.

                                                                                                 Barbara Paul

                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz